Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NuggT schreef:Pff zo vroeg, maarja jij hoeft niet naar school.

davinci1 schreef:NuggT schreef:Pff zo vroeg, maarja jij hoeft niet naar school.
nee daar ben ik al 2 jaar van af! maar geloof mij maar als je werkt dan denk je echt van zat ik nog maar op school haha veel relaxter

haha
die geen manen kunnen trekken, ik ben niet blond en kan het dus wel! NEEEEEEEE, ik ga niet ineens alle paarden doen, jullie moeten het zelf leren, zo moeilijk is het niet. Het hoort ook bij je opvoeding...! Ik wil het jullie leren, als ik eens tijd over heb.
Jetta schreef:Voor alledie geen manen kunnen trekken, ik ben niet blond en kan het dus wel! NEEEEEEEE, ik ga niet ineens alle paarden doen, jullie moeten het zelf leren, zo moeilijk is het niet. Het hoort ook bij je opvoeding...! Ik wil het jullie leren, als ik eens tijd over heb.
Jetta schreef:Voor alledie geen manen kunnen trekken, ik ben niet blond en kan het dus wel! NEEEEEEEE, ik ga niet ineens alle paarden doen, jullie moeten het zelf leren, zo moeilijk is het niet. Het hoort ook bij je opvoeding...! Ik wil het jullie leren, als ik eens tijd over heb.
Xeen schreef:Jetta schreef:Voor alledie geen manen kunnen trekken, ik ben niet blond en kan het dus wel! NEEEEEEEE, ik ga niet ineens alle paarden doen, jullie moeten het zelf leren, zo moeilijk is het niet. Het hoort ook bij je opvoeding...! Ik wil het jullie leren, als ik eens tijd over heb.
Wat leren ?
iedereen fijne avond!! en slaap lekker voor vannacht
doegggg!! 

ennuh ik ook blond maar niet dom
dat begrijpen alleen noes en ik
ikga zo lekker naar stal
en jij vanavond da vinc:P davinci1 schreef:zal ik doenen jij vanavond da vinc:P