stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:37

Dit kan gewoon toch niet meer Het hek moet gewoon dicht op het terrein zowel overdag als 's avonds. Alleen mensen die wat op stal te zoeken hebben horen hier rond te lopen. Het is toch van de zotte dat dit soort maatregelen getroffen moeten worden, waar halen ze de brutaliteit vandaan en ze komen er ook iedere keer gewoon mee weg!!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 14:38

AnneOmie schreef:
Dit kan gewoon toch niet meer Het hek moet gewoon dicht op het terrein zowel overdag als 's avonds. Alleen mensen die wat op stal te zoeken hebben horen hier rond te lopen. Het is toch van de zotte dat dit soort maatregelen getroffen moeten worden, waar halen ze de brutaliteit vandaan en ze komen er ook iedere keer gewoon mee weg!!

ben het helemaal met je eens

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:40

Nu hopen dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren om dit een volgende keer te voorkomen!! Het is wel echt luilekkerland voor dieven bij ons op het erf Scheve mond We kunnen net zo goed de deuren van de auto meteen open laten staan... Ik snap ook niet dat er nog steeds mensen zijn die
1) hun auto nog voor neerzetten
2) hun tas open en bloot in de auto laten liggen Scheve mond

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 14:45

nee maar ja somige mensen weet ook niet dat het gebeurt volgens mij

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:49

Nee, en daarom vind ik dat er nu een waarschuwing opgehangen moet worden... dat mensen weten dat dit gebeurt en zodat dan voorkomen wordt dat dit weer kan gebeuren.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 14:50

AnneOmie schreef:
Nee, en daarom vind ik dat er nu een waarschuwing opgehangen moet worden... dat mensen weten dat dit gebeurt en zodat dan voorkomen wordt dat dit weer kan gebeuren.

ja dat kunnen ze nu wel is gaan doen ja.
het wordt idd wel tijd dat ze er wat aan gaan doen ja

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 15:03

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 15:15

AnneOmie schreef:
Nu hopen dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren om dit een volgende keer te voorkomen!! Het is wel echt luilekkerland voor dieven bij ons op het erf Scheve mond We kunnen net zo goed de deuren van de auto meteen open laten staan... Ik snap ook niet dat er nog steeds mensen zijn die
1) hun auto nog voor neerzetten
2) hun tas open en bloot in de auto laten liggen Scheve mond

ik snap je punt maar als iedereen achteraan gaat parkeren....poeh word een drukte van jewelste achter dan en mensen voor stapmolen,paddocks en trailers zullen hier niet vrolijk van gaan worden...

uiteraard moeten mensen geen waardevolle spullen in het zicht leggen....
ik ben blij dat [***] dat bewaakt voor mij Haha! ,ze is misschien klein maaar superfel...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 15:19

En daarom moet er aktie ondernomen worden.... ik ga toch zeker niet mijn auto voor op het terrein zetten met het risico dat mijn raam wordt ingeslagen of deur wordt geforceerd Verward

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 15:21

*edit*
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 03-11-06 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 15:25

Piet is al bezig met t hek dat dicht kan en dat alleen mensen t erf op kunnen die er iets te zoeken hebben (en dan bedoel ik niet tasjes zoeken he...) Ik hoorde ook dat ze er al achteraan zijn dus wie weet hebben ze de schurk..... en ik denk niet dat Piet m dan n kusje op t voorhoofd geeft, want hij baalt er net zo van als wij!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 15:26

pascha7 schreef:
mensen van hier van bokt die geholpen hebben zijn:
peerke,
diesel,
liannes
super meiden
helden van de dag
reding paarden geslaagt (friesland)
viewtopic.php?f=11&t=677749&start=0&st=0&sk=t&sd=d

Ik had t op de vorige pag al neergezet dat ze gered zijn: geweldig he!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 15:46

misschien iemand ideeen om morgen iets te gaan doen (tussen 09.00 en 16.00 )
met 2 stelletjes........
niet te duur ivm geen rijke mensen en waarvan 1 geen hele lange wandelingen kan maken..

ik dacht ik probeer het hier even Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 15:48

ShirleyA schreef:
Piet is al bezig met t hek dat dicht kan en dat alleen mensen t erf op kunnen die er iets te zoeken hebben (en dan bedoel ik niet tasjes zoeken he...) Ik hoorde ook dat ze er al achteraan zijn dus wie weet hebben ze de schurk..... en ik denk niet dat Piet m dan n kusje op t voorhoofd geeft, want hij baalt er net zo van als wij!

Piet kennende zal hij hem denk ik geen kusje op zijn hoofd geven Haha! Ik zou die dief ook maar wat graag persoonlijk een flinke schop in de roos geven Nors opkijken Ik weet ook wel dat Taams hier verder ook absoluut niet blij mee is!

Ik wist dat ze idd bezig waren met het hek en dat vind ik ook een heel goed plan. Het is natuurlijk ook niet makkelijk omdat je toch moet zorgen dat zo'n 90 pensioners wel bij hun paarden kunnen komen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:07

Echt super dat die bokkers en vrijwilligers die paarden gered hebben!! jammergenoeg kan ik de filmpjes niet zien op mijn werk.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:12

we weten het al

we gaan naar het sexmuseum Tong uitsteken Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:13

*LOL*

Hoe kom je daar nou bij? Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:14

naadje24 schreef:
we weten het al

we gaan naar het sexmuseum Tong uitsteken Clown

Opwindend uitstapje......

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:39

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 20:08

Ik kwam vanmiddag op stal, en toen gingen ze net achter de dief aan, richting Purmerend. Misschien heb ik hem wel gepasseerd.. :S
Het waren Piet's woorden, dat hij was opgehoepeld naar zijn eigen land, maar dat was dus een vergissing, helaas...
Ik heb echt niets meer in zicht in mijn auto liggen, en zet ook mijn auto achter..
Ik hoop dat dat gaat lukken met dat hek. Misschien met een soort van code-slot ofzo.

Vanmiddag ben ik met Nadine naar wijdewormer geweest, waar zij een stal heeft gereserveerd voor haar paardje Buddy, die volgende week waarschijnlijk uit Friesland komt.
Edith van Remember staat daar ook. Leuke stal wel, maar ik blijf liever bij Taams! Haha! Haha!

Net op het nieuws zie ik de redding van de paarden! Echt super om te zien, hoe ze door dat water rennen naar het 'vaste land'.. super!! Haha! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 21:37

Hoi Ellen,was gezellig vanmiddag.balen zeg voor de fam Taams dat het weer gebeurd was.Ik hoop dat Piet hem te pakken heeft gekregen.Zirano was super braaf vanavond.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 22:22

Hoi Ellen! Heeft Nadine een nieuw paardje gevonden?! Spannend!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 23:09

Gieltje2002 schreef:
Hoi Ellen! Heeft Nadine een nieuw paardje gevonden?! Spannend!
Ohja, had ik niet verteld nog!? Een ruintje, van een jaar of 8. Buddy heet hij, en is ongeveer 1.60 denk ik. Lief ding. Zeer natuurlijk opgevoed, wel bereden, maar nooit met bit. Kan je dus mee naar buiten met een touwhalster. En dat is precies wat Nadine wil! Haha!

Ja, Marjan, 't was gezellig vanmiddag.. alleen het weer niet zo he! haha Toen ik naar huis ging, had ik Raisa en Bella in de paddock laten staan. Irmgard was onderweg. Maar ik heb zulk slecht weer onderweg gehad, dat ik me helemaal vervelend voelde, omdat ik ze buiten had laten staan! Dan hield ik me voor.. El, het zijn PAARDEN hoor, geen mensen! maar jah.. ze staan dan maar te staan, en zien er toch niet echt vrolijk uit hoor Verdrietig
Wat doen jullie? Paarden gewoon in de regen naar buiten? (ze hadden wel een warme waterdichte deken op hoor) Of zetten jullie ze snel weer binnen als het gaat regenen? Haha!
Laatst bijgewerkt door Dabo op 03-11-06 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 23:25

Ach wel nee Ellen ze smelten niet hoor! Anders zouden Ilion en Bella wel helemaal gesmol.ten zijn toen ze te water waren vd zomer hahahahaha. Regen geeft niet hoor, onweer vind ik iets heel anders, dan moeten ze v mij meteen naar binnen!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 23:32

Ja maar het is zo nat.. en zo koud.....
hahaha ja ik weet het hoor, ze smelten niet! Konden ze het me maar vertellen! 'Baas, laat mij nou maar lekker buiten staan'! Of 'Baas..? mag ik asjeblieft mee naar binnen..? please..?'
Als ik Bella soms aankijk, lees ik het laatste in haar ogen hoor, als het zo slecht weer is.
Of zal het mijn eigen onderbewustzijn weer zijn..? Haha! haha