Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mick_G schreef:Ik denk dat ik hem zaterdag wel uit durf te lenen, en dan moeten we het 's middags doen denk, dan is het minder kouden ik zal hem eerst wel even rijden
Als hij is warm gegallopeerd is hij niet gek meer..
Mick_G schreef:Van mij mag marije ook best meedoen hoor, wat vind de rest?
Misschien is het een goed idee als ik ook voorop ga, Whisper gaat niet eng doen ofzo.
tisje schreef:pff stoer mannenpaard heb jij hoor
ik had trouwens gister een botsing met chelsea, kasper en jet...
ik reed in draf op de linkerhand en was nogal geconcentreerd bezig. toen kwam jet ineens aangedenderd met kasper (rechtsom ,dus had eigenlijk van de hoefslag gemoeten) maar ze kon hem dus niet meer sturen, en ik zag het veel te laat. dus dat werd een botsing. chels en ik zaten klem dussen kasper en t schot. gelukkig deed ze niet gek (ik had toch wel verwacht dat ze hem minstens één opdonder zou geven). aparte ervaring :S
LaFunkyJazz schreef:Ik kreeg net een pb van iemand die een fotoshoot wil hihi. In Uithoorn, straks thuis even uitvogelen wat ik ervoor vraag.
Omdat ik voor jullie t gratis doe () verwacht ik natuurlijk wel een vrijwilliger om mee te gaan, whahha
_Angelique_ schreef:LaFunkyJazz schreef:Ik kreeg net een pb van iemand die een fotoshoot wil hihi. In Uithoorn, straks thuis even uitvogelen wat ik ervoor vraag.
Omdat ik voor jullie t gratis doe () verwacht ik natuurlijk wel een vrijwilliger om mee te gaan, whahha
Ik wil wel mee hoor
Moet je ook nog een keer naar Timbers?
Daar zou ik namelijk nog een keer komen kijken ga ik meteen mee
Het was gezellig het eten!!
Alleen zit nu wel erg vol zeghaha
En hoe zijn de foto's geworden Joyce??