Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jennnnn schreef:ja zeker!!!de veulentjes (het zijn er 7) wonen tijdelijk bij mij thuis... en een paar bij pieter... 7 veulens is namelijk wel veel in bed!!! ze zijn superbraaf... 6 maanden oud... en anderhalve maand onder het zadel!! we hebben er voor gekozen ze zelf zadelmak te maken en in te rijden enzo! omdat je dan gewoon weet wat je er aan hebt
en het gaat echt supergoed!! ik heb er nog over zitten denken om er een paar zondag bij de onderlinge te starten.. maar het leek me toch beter om meteen echt concours te starten.. omdat ze daar natuurlijk veel meer van leren...
als jullie willen mogen jullie er allebei ook wel 1 hor
ze zijn allemaal net zo veelzijdig als antus~!!
het enige is dat ze alleen bij je in bed slapen!!
en ik heb graag dat ze elke dag onder een douche gaan van 40 graden, anders krijgen ze het koud... en om de dag de haren wassen aub.. anders gaan ze stinken en worden ze vet
Jennnnn schreef:china gaat niet meer annette... want ze zijn nog te jong om te vliegen... maar het niveau kunnen ze zeker aan hoor!!!
en geloof me 2012 lopen ze allemaal... in alle disciplines mee!! en ze pakken met alles goud!!!
Clau.. geloof me... je gaat veeeel hoger komen dan Grand Prix Limited Edition-2!
Claudienee schreef:mooi, wanneer komt de mijne ?
of heb je hem al onderweg gestuurd?
want ik neem aan dat ze zo verkeersmak zijn dat ze zelf overal heen kunnen lopen ??
Jennnnn schreef:ja natuurlijk zijn ze verkeersmak!!
je denkt toch niet dat ik een paar niet-verkeersmakke paarden jou kant op stuur??
ben je over 10 min nog thuis???dan komt er eentje aan namelijk!!!
\met een space shuttel mogen ze ook nog niet!!
ze mogen gewoon echt nog niet vliegen!!!
ze moeten met 4 bnen aan de grond blijven...
ze mjogen dus ook niet op de wei... want dan gaan ze bokken en stijgeren van blijdschap!!
Claudienee schreef:het was wel een beetje een overbodige vraag trouwens!
want er werd net aangebeld en toen stond ie al voor de deur
zal m meteen ff showen!
Claudienee schreef:nee eigenlijk wil ik wel alle namen van mijn lievelingspaarden en ponys erin hebben hoor!
dus wat dachten jullie van jimmylibertymistriaroverpalmaazotquitineelliotchablis?
Annettee schreef:leuk woord voor galgje
heb je ook een afkort naam, voor als je haar uit de wei moet halen? (dat je even kan roepen)
Claudienee schreef:nee natuurlijk niet!
daar doe ik niet aan hoor dat word gewoon voluit geroepen!
of ik roep gewoon;
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
Claudienee schreef:En volgens mij heeft annette ons iets uit te leggen..![]()
Ik zag namelijk net dit voorbij komen;
Jennnnn schreef:hahaa niceee! thanx darlin!! haha tranen over mn wangen!
ik kan er weer tegenaan!
ondanks dat ik morgen toets hebhahaha
ook echt geniaal die foto's die jij er bij heb gezethahaha
maarja... nog 3 jaar te gaanen dan zitten we in london
hahaha