Gister was ik bij Kijk Duin en daar was ook echt strak blauwe lucht en heb de hele tijd in mn t-shirt gelopen daar. Hier regent het steeds
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
Super dus.

. 

Carry schreef:Hier scheen heerlijk het zonnetje en was 25 graden, lekker met me opashond gelopen.
Verder ben ik geslaagd voor mijn havo diploma dus ben erg blij

! sorry moest er even uit! volgend jaar alleen maar vakken die ik nog best leuk vind, behalve wiskunde
.
. Heb vandaag m'n laatste schooldag ! Maar eerst nog ff toetsweek en dan klaar eindelijk. Voor de toetsweek heb ik maar 5 toetsen waar je echt voor moet leren de andere 3 zijn teksttoetsen voor de talen & toetsen voor muziek/nask/tekenen/kunstgeschiedenis hebben we niet , scheelt weer leerwerk ! Ik laat geschiedenis & tekenen vallen voor de rest heb ik wel scheikunde & AK maar dat vind ik nog best te doen (ja ben gek). Nog 37 dagen voor LC !
en dn maandag en dinsdag nog les. Dan gaan we dinsdag nacht naar Londen en komen we donderdag ochtend vroeg weer terug. Dan heb ik donderdag vrij en dan vrijdag nog een barbeque met mn klas en dan vakantieeeeeee
Alleen nog boekeninleveren en rapport ophalen.
Alleen ik lag rond kwart over 2 in mn bed en om half 9 vanmorgen gingen ze hier met een soort grasmaaiers aan de gang echt erg.
veel plezier ! Limo_Goldy schreef:Alleen ik lag rond kwart over 2 in mn bed en om half 9 vanmorgen gingen ze hier met een soort grasmaaiers aan de gang echt erg.
, gék word je ervan. Mijn kamer heeft bij de ramen slechte isolatie ofzo en ik hoor alles. Wil ik ff uitslapen, gaan ze ergens zagen ofzo of komt er zo'n vuilniswagen langs dan ben je ook gelijk wakker. 
dus maak je daar over maar geen zorgen..
Dan zien Vanny_ en ik jou de 29e

Annemarie schreef:Jij telt niet mee Manon, wist je dat nou nog niet?![]()