Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

superlenie schreef:In mariëndal als je van de doggersvaart komt over het bruggetje links. Loopt bijna tot aan de Van Foreestweg, stopt bij Camping 't Noordersandt en daar kun je dan via het fiestpad naar de strandopgangNieuw ruiterpad? Waar?
Je verwacht het niet, dat ze zomaar wat doen voor de ruiters hier![]()
Mooi breed pad en goede bodem, reed best leuk zo 
Vast nietCitaat:Gaan ze ook de andere ruiterpaden weer wat herstellen?

Of er rijdt nu een of andere gek mee rond die overal tankt en niet betaald en te hard rijdtCitaat:En mijn kantekenplaat, tja of die ligt in de rare wasstraat in emmen, of ergens om de route emmen- den helder, of die hangt nu bij 1 of andere puber aan de muur op de slaapkamer.
) 
Ze is trouwens braaf maar wat huppelig.
Ik vond het ook al een mooi rustig stuk om over een x aantal maanden de merrie op te bouwen 

Kan jullie ook nog wel verblijden met foto's van de merrie in Wanroij als ik ze kan kopieren

)
) 

Dat wil ik ook nog wel voor je doen. 
Een mooiere komt wel als ik thuis op de computer zit, daar ben ik nu niet. 
Staat ook in mijn profiel.

(maar een goed springpaard was het zeker) Ik weet ook niet waar Leonoor is gebleven
Die heeft zeker nog steeds geen internet daar in dat dorp? 

maar ben gewoon erg blij dat ze hem wel zo leuk vind om hem buiten te zetten hihi
ze is zeker een schatje!!
zoals mijn batterij van mijn horloge vervangen, dus naar de stad, van dat soort klo@!#$ klusjes, en dan ben ik eindelijk effe een dagje met Bink saampies
maar we kunnen vast wel ergens een plekkie regelen, je smsde al dat je naar de manege zou komen een keer, dus dan neem ik t wel mee, toch? Nou ik ga slapen, ben moeeeee......laters
)