Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:39

deedejee@ waarom heet jou kat nou ook weer max zo heet mijn kat al.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:58

superlenie schreef:
Nieuw ruiterpad? Waar?
Je verwacht het niet, dat ze zomaar wat doen voor de ruiters hier
In mariëndal als je van de doggersvaart komt over het bruggetje links. Loopt bijna tot aan de Van Foreestweg, stopt bij Camping 't Noordersandt en daar kun je dan via het fiestpad naar de strandopgang Mooi breed pad en goede bodem, reed best leuk zo
Citaat:
Gaan ze ook de andere ruiterpaden weer wat herstellen?
Vast niet

Citaat:
En mijn kantekenplaat, tja of die ligt in de rare wasstraat in emmen, of ergens om de route emmen- den helder, of die hangt nu bij 1 of andere puber aan de muur op de slaapkamer.
Of er rijdt nu een of andere gek mee rond die overal tankt en niet betaald en te hard rijdt
(maar die had ze wel alletwee gejat wsl )

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 19:12

Gomir hoe laat ben je maandag of dinsdag bij je paarden? Dan ben ik vrij en kan ik wel even langs komen.

Nieuw ruiterpad... das goed nou Flair veel buiten moet lopen Ze is trouwens braaf maar wat huppelig.

Kimberley zat er gister voor het eerst op, Flair moest natuurlijk stoer doen en vandaag deed ze dat bij mij ook

Hey Llover, Kimberley is wel van mij he haha. Jij ging weg dus ik heb haar gepikt. Flair gaat haar straks supergoed leren rijden als ze weer opgebouwt is

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:18

Langs het hele ruiterpad loopt trouwens ook een geasfalteerd fietspad Ik vond het ook al een mooi rustig stuk om over een x aantal maanden de merrie op te bouwen

Super dat Flair zo goed gaat!

Ik weet nog niet hoe laat ik bij de paarden ben, dat wisselt nogal. Wil iig vanaf maandag proberen twee keer per dag te stappen.
Denk dat ik er morgen iig wel om een uur of tien ben

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:24

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:28

Ik ken alleen een dikke danny die bij mij in de buurt een heeel groot huis heeft

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:27

Oke, aangezien mijn stellingen rubriekje niet erg van de grond kwam.. leek het me wel leuk om allemaal eens een leuke foto van pony/paard te posten.. toch??

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:47

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn favo foto van ons veulen. Dit is alweer 1,5 jaar geleden.

Afbeelding
Stoere cross-foto van Ot

Afbeelding En ik rij ook heus weleens dressuur
Uur of wat later lag ik in dat maisveld trouwens, het ging met losrijden voor het springen ineens wel heel komisch en boem daar lag Carina uiteindelijk

Ik bedenk me ineens dat ik nog foto's van SGW Barchem heb gehad van een vriendin, die moet ik nog bekijken en uitzoeken.
Misschien straks mee Kan jullie ook nog wel verblijden met foto's van de merrie in Wanroij als ik ze kan kopieren

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:20

Uploaden duurt erg lang en ik moet hierna nog een lading, wsl krijgen jullie de foto's van Wanroij en Cheeka vandaag nog wel

Barchem wordt een apart topic denk ik! (zijn ruim 100 foto's en moet de leukste eruit zoeken, ben nu maar lukraak wat aan het uploaden wat op de miniatuurweergave wel wat lijkt )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:28

De foto's van Cheeka in Wanroij, welke vinden jullie het mooiste?
Dit is trouwens net zoiets als ik 26 februari bij Ronald Beukers gaan rijden en ik zoek nog een groom(en een extra paard )

Afbeelding
Hindernis 2. BRAAAAAAAAAFFFF

Afbeelding

Afbeelding
Alternatief van de waterbak

Afbeelding
De hindernis die er schuin achter stond wilde ze eigenlijk ook wel springen, we zijn al aardig op weg iig

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 22:57

Kan je Paloma niet lenen van Leonoor? Dat vond je wel een goede springer... waar is Leonoor eigenlijk ik zie haar hier nooit meer.

Een groom is geen probleem Dat wil ik ook nog wel voor je doen.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 22:59

Het is geen mooie foto maar hij is wel van eergister (eerste keer weer op Flair) Een mooiere komt wel als ik thuis op de computer zit, daar ben ik nu niet.

Afbeelding

En deze van een jaar of 3 geleden Staat ook in mijn profiel.

Afbeelding

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 23:05

En nog even geduld en dan kun je weer net zulke foto's maken als drie jaar geleden

Ik had ze al gezien in je andere topic

Ik denk dat Paloma zich wezenloos schrikt van al die gekkigheid bij elkaar (maar een goed springpaard was het zeker) Ik weet ook niet waar Leonoor is gebleven Die heeft zeker nog steeds geen internet daar in dat dorp?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 23:05

Leonoor heeft nopg steeds geen i-net....
Ik zal straks ook eens wat foto's opzoeken, van hoe lang geleden willen jullie?
Ga nu eerst even de lama's kijken

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 23:26

k heb ook nog leuke fotows gevonden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 23:46

Ahhh Mea ( de laatste) poepie is ze toch, i still miss her every day. toevallig vandaag nog!! Met mijn starndrit en het is natuurlijk niet toevallig als ik elke dag aan dr denk whihi.
Nou Gomir en Superlenie, alle ruiterpaden zijn vernieuwd sinds ik weg ben geweest, alles is mooi speciaal open gemaakt, echt super!! de heele duinroute naar Bruin terug!!
@ Flair: ja ja i know, maar Kimberley is alleen maar Luc's buiten en binnen haal meijsje, lief he!! Een bijrijdster heb ik waarschijnlijk al, ze was erg enthousiast hoorde ik van Esther ( die les geeft ) die had het even voor me gevraagd aan dr! Die kan dan mooi springen met hem en ze kan goed rijden dus!! Maargoed ik ben gewoon al heel erg blij met kimberley omdat ze dus Lucje buiten zet snappie,anders zou ie heeeel lang binnen staan, dus ik hoop dat dat wel mag van je hihi

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 23:53

Kimberley is gewoon een schatje
En natuurlijk is ze van niemand, ze moet lekker zelf weten wat ze doet. Ik ben er wel heel blij mee dat ze me helpt met Flairtje want ik kan gewoon geen 7 dagen per week komen. Nu kan ze er gelukkig straks lekker mee gaan rijden als dank

Wie wordt je bijrijdster?

*heeej mn avatar is geen kruisje meer, zien jullie hem ook?*

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:00

ik zie al eeuwen een poppetje met een stopbord

hey B,
Als jou bijrijder wordt wie ik denk dat het wordt dan is het wel super tof. Diegene (die ik dus in gedachte heb) kan idd heel goed rijden met name springen.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:01

Ik vind dat ook hartstikke leuk, met zo'n flair pony kan ze veel beter gaan rijden dan met sterke en soms stoute en vaak slome Luc maar ben gewoon erg blij dat ze hem wel zo leuk vind om hem buiten te zetten hihi ze is zeker een schatje!!
Over bijrijdster kan ik nog niet helemaal zeggen, ik ga dr bellen van de week, heb van Esther dr nummer gehad, en wet dat ze enthousiast was dus t lukt vast wel!
@ Gomir: ik wil best langs komen , maar moet maandag, wonsdag, donderdag en vrijdag heele dagen werken en s'avonds naar Luc! En disndag moet ik dan dingentjes regelen waar ik de heele week geen tijd voor heb gehad hihi zoals mijn batterij van mijn horloge vervangen, dus naar de stad, van dat soort klo@!#$ klusjes, en dan ben ik eindelijk effe een dagje met Bink saampies maar we kunnen vast wel ergens een plekkie regelen, je smsde al dat je naar de manege zou komen een keer, dus dan neem ik t wel mee, toch? Nou ik ga slapen, ben moeeeee......laters

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:10

Je hebt vast wel ergens een gaatje om even langs de fazantenstraat te rijden en het in de deur te gooien of even op het tankstation af te geven...(en de fazantenstraat ligt best op de route als je al in de stad zit )

Heb deze week weinig tijd om naar de manege te komen, tentamen vrijdag...

Hoop dat het lukt met je bijrijdster!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:15

waar wonen jullie eigelijk? Tankstation ken ik uiteraard wel. Tante van niels die werkte daar ook.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:17

Toen Neeltje nog een kleine neeltje was

1e pony,

Afbeelding

Zo ziet ze er nu uit

Afbeelding

2e pony geen foto's van op de pc. en heb geen scanner...

3e pony ( later uitgemeten, nog even bij de paarden gereden)

Afbeelding

Hier was ik er al te groot voor, ging toen ook weg

Afbeelding

En de laatste die ik heb gehad,

babyfoto

Afbeelding

en toen wassie groot

Afbeelding

[***]

Afbeelding

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:27

Leuke foto's Neeltje! Vooral dat pony/paard loopt fijn

Wie is Niels zijn tante Niekie?
(ik woon op de fazantenstraat, paarden staan bij het tankstation op de nieuweweg)

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:48

yvonne maar die is pas overleden. nouja, vorig jaar ofzo.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 01:00

Dat was een collega van me. Daar zijn we allemaal vreselijk van geschrokken toen, mensen horen niet zo jong dood te gaan.
Haar foto staat nog op een plekje in de kassaruimte.