Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En wanneer kom je op Nous rijden?
(net alsof we die nodig hebben, maar goed...) Ging ff gezellie met haar samen rijden en volgende week ga ik de manen van VIP trekken, kan ze nl zelf niet zogoed. En nu ga ik douchen, want Nous vond het nodig om met dr slobbermond over mn hoofd heen te gaan en nu zit ik lekker onder
Heerlijk zo'n slobber-maskertje! 
Wie doen er eigenlijk mee dit jaar?
(die vind t maar een flauw, stom programma dusja... Maargoed hij is er dan tog niet, kan ik mooi kijken
) Bedenk me alleen wel nu ik dit tik... volgens mij is donderdag ook de dag dat ik zo extreem vroeg thuis ben à la 10 over 8 op t station
Nouja, dat wordt flink doorfietsen dan en hopen dat de brug niet open gaat, haal ik t precies
Thirz schreef:Ja, misschien moet ik mijn slobber-masker maar op de markt brengen, en dan wel in verschillende varianten: wilt u met stukjes appel, brood of met maismeel?! Zijn jullie testpersonen?
Zoja, tja miss dat ik dan ook eens een heerlijk, voedend slobber haarmasker kom laten doen bij Nous. Denk je dat ze me korting geeft? ik bedoel, ik ken haar wel natuurlijk... Mariekje22 schreef:nou ja, misschien wil hij mn kuiten dan wel een keer masseren, hij verkoopt tenslotte die laarzen, moet hij die service daar buitenom ook maar bieden toch?
Wie weet kan hij wel heerlijk masseren, you never know! hihihi
Heb je meteen nog een extra gelegenheid om je laarzen goed in te rijden!
Citaat:ben niet zo van het springen he annemijn, dus ik denk dat dat het niet wordt....
Maargoed dan kan t dus wel hè Mariekje
eerst een massage, wat paardrijden en evt daarna nóg wel een massage

of iemand anders van ons egt goed kent

Anne_87 schreef:hihi, ach alsof iemand van hun mij kent
Ow hihi. Nouja kennen ze me nog niet waarschijnlijk
)
Dusse snel douchen!
mij een beetje te veel water, sta je daar op zo'n plankje! Maar wel knap, dat wel
)! Maar als ik ooit op wedstrijd ga huur ik jullie wel in ok?
En de babykamer wordt heel mooi, het kleurtje is ubergaaf!!
) Enne Bianz, wil ook nog wel een keer at-work foto's van jou en Nero komen maken hoor! Citaat:(nee, heb niet zo lang onder de douche gestaan, ging nog ff onverwachts de stad in)
Ben benieuwd!