manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 11:02

ANTM = America's Next Top Model Lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 14:34

Hallootjes,
Vandaag met Thirz naar de Kroo, waar we supergoed door Martin zijn geholpen, hij heeft echt verstand van zaken, hahaha, moet niet te veel nadenken bij de vorige zin.
Maar in elk geval ik heb heeeeeeeele mooie laarzen, echte Cavallo's, alsof dat wat uitmaakt, maar goed, moet alleen nog leren erop te lopen, aangezien ze best heel erg hoog zijn.
Nou mag ik ook eindelijk echt op Nous rijden he Thirz, want dat had je beloofd, hahaha, en als ik dan Z ben krijg ik van jou toch die andere laarzen, want die vond ik zoooooooo mooi......komt goed toch?????
nou doei doei allemaal......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 17:43

Zo, nét na Marieke een heel bericht getypt, gaat bokt offline Scheve mond
Maargoed, hier poging 2 (al weet ik de helft niet meer)! Jaja, een hele belevenis bij de Kroo, helaas konden we Pauli nergens vinden... Maar Marieke heeft laarzen. En als ze Z rijdt mag ze laarzen van 550 euro, kan je lekker pijnlijden zoals Martin t omschreef Clown En wanneer kom je op Nous rijden?

Vandaag kwam ik toevallig Stefanie tegen op stal, konden we gelijk ff een strategie voor zondag afspreken Clown (net alsof we die nodig hebben, maar goed...) Ging ff gezellie met haar samen rijden en volgende week ga ik de manen van VIP trekken, kan ze nl zelf niet zogoed. En nu ga ik douchen, want Nous vond het nodig om met dr slobbermond over mn hoofd heen te gaan en nu zit ik lekker onder Vork Heerlijk zo'n slobber-maskertje!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 17:45

heejj nel inrijden toska en de shows op nicole

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 17:47

ja idd, flink pijnlijden, nou ja, misschien wil hij mn kuiten dan wel een keer masseren, hij verkoopt tenslotte die laarzen, moet hij die service daar buitenom ook maar bieden toch?
Tja, wanneer op Nous rijden? Wanneer ga je weer?
Enne misschien heb je samen met Nous wel een nieuwe rage uitgevonden, tenslotte is bier en ei ook goed voor je haar, dus waarom slobber niet????
Al n "andere" deal gesloten met Stefanie hihihi?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:22

Ja, misschien moet ik mijn slobber-masker maar op de markt brengen, en dan wel in verschillende varianten: wilt u met stukjes appel, brood of met maismeel?! Zijn jullie testpersonen? Tong uitsteken

Jaa, morgen wie weer is de mol!! Zag het al in de tv gids en was al blij dat ik vrij was Lachen Wie doen er eigenlijk mee dit jaar?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:22

ik zoek t op

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:23

gevonden :
In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol...?’ Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’. Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:41

Heej tof dat je ook laarzen hebt gevonden Mariekje! Heb je niet ff een foto/plaatje ofzo? Ben erg benieuwd! Durf je met die laarzen dan ook binnenkort naar de blubberzooi bij Nero te komen? Ik bedoel, het zijn wel echte Cavallo's lees ik Tong uitsteken
Goeie uitvinding zo'n slobbermasker, maar doe toch niet mee om te testen, want ook ik heb het al eens uit m'n haar kunnen plukken haha!
Heb vandaag heerlijk weer eens gereden! Nero was lekker fris en luisterde niet echt geweldig, zelfs na uitgebreid longeren, maar zo voor de eerste keer sinds lange tijd was het echt fijn! En ja, die bakkabouters heb ik vandaag ook bij ons ontdekt Knipoog
O ja, ik heb mijn bontje gevonden bij de Kroo hoor! Hij ligt super onder het zadel, dus da's lekker voor z'n rug!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 20:43

wie er mee doen? wat mij betreft een hoop onbekende, bekende nederlanders Tong uitsteken
Jups, ben ook wel blij dat "wie is de Mol" op een donderdag komt, is mn pa tog sporten Bloos (die vind t maar een flauw, stom programma dusja... Maargoed hij is er dan tog niet, kan ik mooi kijken Knipoog ) Bedenk me alleen wel nu ik dit tik... volgens mij is donderdag ook de dag dat ik zo extreem vroeg thuis ben à la 10 over 8 op t station Schijnheilig Nouja, dat wordt flink doorfietsen dan en hopen dat de brug niet open gaat, haal ik t precies Haha!
Thirz schreef:
Ja, misschien moet ik mijn slobber-masker maar op de markt brengen, en dan wel in verschillende varianten: wilt u met stukjes appel, brood of met maismeel?! Zijn jullie testpersonen?

Ik zal zondag eens een blik op je haar werpen Thirz, eens zien of ik verschil zie met anders Tong uitsteken Zoja, tja miss dat ik dan ook eens een heerlijk, voedend slobber haarmasker kom laten doen bij Nous. Denk je dat ze me korting geeft? ik bedoel, ik ken haar wel natuurlijk...
Mariekje22 schreef:
nou ja, misschien wil hij mn kuiten dan wel een keer masseren, hij verkoopt tenslotte die laarzen, moet hij die service daar buitenom ook maar bieden toch?

*proest*
Tja je weet t nie hè Mariekje Knipoog Wie weet kan hij wel heerlijk masseren, you never know! hihihi
Zeg wie weet mag je zelfs op 1 van zn paardjes rijden als je t daarna héél lief vraagt Tong uitsteken Heb je meteen nog een extra gelegenheid om je laarzen goed in te rijden! Vork

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:18

ben niet zo van het springen he annemijn, dus ik denk dat dat het niet wordt....
En bianz, denk dat ik mn laarzen nog niet zo lang aan kan houden, heb met die vorige ook flink blaren gehad, erg pijnlijk, dus doe denk ik, als ik nero al een keer meer, gewoon mijn schoenen aan...maar morgen kom je ze bekijken, dus dat is al heel wat, ga dr nu vandoor...
see you all...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 22:23

Citaat:
ben niet zo van het springen he annemijn, dus ik denk dat dat het niet wordt....

Hee denice, Martin heeft tog ook wel een dressuur paardje?

*dacht dat ik laatst iets las over een dressuur wedstrijd? Verward Maargoed dan kan t dus wel hè Mariekje Lachen eerst een massage, wat paardrijden en evt daarna nóg wel een massage Tong uitsteken Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:24

ja denk dat ik dat dan wel nodig heb, had al flink spierpijn van een half uurtje op Nous

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:25

hihihi, als ze nu in het Zeeuwentopic maar niet denken dat ik een crush heb op Martin hahaha, want dat is niet zo hoor meiden van t zeeuwentopic, ben erg gelukkig met mijn vriendje....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 22:31

hihi, nou dat kan je ook regelen Knipoog
kuiten laten masseren door martin, rondje intensief paardje hobbelen en dan thuis naar t vriendje voor een egte,goede massage Tong uitsteken

*hihi, en geef maar toe mariekje, stiekem heb ook jij gwoon een crush op Martin Knipoog Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:37

misschien moeten we zn naam niet meer noemen, misschien zit hij zelf ook wel op Bokt, of zn zus, straks lezen ze dit, geen goed idee

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 22:51

hihi, ach alsof iemand van hun mij kent Tong uitsteken of iemand anders van ons egt goed kent Clown
maar idd je weet t niet...
*al heb ik zo'n vermoeden dat t kwaad dan tog al geschied is Schijnheilig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 23:19

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:08

Anne_87 schreef:
hihi, ach alsof iemand van hun mij kent

Ja, want die komen ook in Nationaal Clown
En dat paard op dat hek....auw!! Hoe zullen ze hem er weer af hebben gekregen vraag ik me dan af...

Ga straks foto's plaatsen van Cis en Nel bij Nous, eerst ff douchen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 14:32

Ja? Verward Ow hihi. Nouja kennen ze me nog niet waarschijnlijk Clown
Tja, dat stond er niet bij.. Misschien hek doorzagen? Vraag me ook een beetje af; hoe komt dat paard daar? (en wie gaat er nou eerst een foto maken en dáárna pas zn paardje helpen... Lijkt me best auwie, daar zo staan! Vork )

Ben benieuwd naar de foto's Ja Dusse snel douchen!

*Bah.. Scheve mond mij een beetje te veel water, sta je daar op zo'n plankje! Maar wel knap, dat wel
http://www.youtube.com/watch?v=EsaoL9hNANM

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:27

Tjonge lijkt me niet zo lekker voor dat paard.
Ik denk dat ze dat hek hebben doorgezaagd...
Knap hoor op het water, zou het niet na doen!

Jep net met thirz en cis bij nous wezen kijken, leuk paard!
Leuke stal!
Cis en ik waren thirz dr grooms, paard gepoetst en gezadeld, en thirz kon rijden.
Tja helaas wil thirz mij niet 150 euro per maand betalen om vaste groom te worden, dus ga ik hier niet mee door natuurlijk!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:28

Je was dan natuurlijk wel een goeie sponsor voor mij geweest!
Dan moet ik maar een andere sponsor zoeken...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 16:54

Haha, maar ik vond jullie echt top als grooms hoor (je vergeet te vertellen dat terwijl jullie poetsten, ik de stal aan het uitmesten was Clown )! Maar als ik ooit op wedstrijd ga huur ik jullie wel in ok? Knipoog En de babykamer wordt heel mooi, het kleurtje is ubergaaf!!

Foto's worden nu upgeload (nee, heb niet zo lang onder de douche gestaan, ging nog ff onverwachts de stad in Vork ) Enne Bianz, wil ook nog wel een keer at-work foto's van jou en Nero komen maken hoor!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 16:56

Nou kom maar op met de foto's!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 17:00

Citaat:
(nee, heb niet zo lang onder de douche gestaan, ging nog ff onverwachts de stad in Vork )

Jaja Knipoog

haha, maar idd; kom maar op met die foto's! Ja Ben benieuwd!
*tromgeroffel*