Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kowloon

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 21:48

Om het nog ff erger te maken.....

Had je de zweetplekken onder je oksels al gezien? Bloos

......maar wel lekker uit je dak gegaan zeker? Haha! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 21:55

Kowloon schreef:
Om het nog ff erger te maken.....

Had je de zweetplekken onder je oksels al gezien? Bloos

......maar wel lekker uit je dak gegaan zeker? Haha! Haha!

Hahahaha, ik had het nog niet eens gezien. Jeetje Loes, jij let ook overal op Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 22:20

haha jeetje zeg.. wat een foto's!!
en ik dacht alleen even naar de beestenmarkt te gaan, sta daar dus half in m'n paardenkleren Bloos

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 07:59

whaaaaahahaha ja ze zijn echt vreselijk he die foto's ! En dat van Anique had ik ook nog niet gezien.
Die neger is trouwens Def Rhymes. John vond het al raar dat we met hem op de foto gingen Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:16

haha ja idd ik had het ook niet gezien
maar ja joh anique maakt het uit als je maar plezier hebt.

gr

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:43

Eefje23 schreef:
Vandaag naar Leende geweest! Tamara stond er echt zo goed bij, je zou haar echt geen 28 jaar geven!!! Heb heerlijk ouderwets met de'r geknuffeld! Ja
Linda, ze staat in het landje naast Melvyn, ze zijn dus buren! Hans (wat een geweldige man is dat toch!) heeft hem aangewezen. Wat een leukerdje zeg! Daarna nog een paardje bekeken die zijn schoondochter te koop had staan, echt een geweldig beestje maar ver buiten mijn budget helaas!
het was echt een super dag!!!!!!

Héé wat leuk zeg dat ze buren zijn. Jah die man is fantastisch hé, ik ben ook zo blij met die plek en zeker met Hans. Er ontgaat hem niks en ze worden daar fantastisch verzorgt OK dan! Heb je nog foto's gemaakt van Tamara, dan kan ik ook even kijken wie ze is, als ik die kant weer op ga... Knipoog

Wat een gave foto's zeg, ook die met Def Rhymes..!! Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:51

Hoi,

Ik hoorde dat het weer goed ging gisteren linda.
Nu links en rechts om gewandeld.
Ben echt benieuwd hoe ze het verder gaat doen.

gr

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:53

Zo ik ga nu met een stel kids naar het techniekmuseum...............heeeeeelp!!!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:55

jarno schreef:
Hoi,

Ik hoorde dat het weer goed ging gisteren linda.
Nu links en rechts om gewandeld.
Ben echt benieuwd hoe ze het verder gaat doen.

gr

Jah ging heel goed, ik kon haar zelfs linksom al enigszins vrij laten lopen zonder dat ze steeds weg wilde springen. Annelore is erg rustig en Vernania reageert heel sterk op haar stem en haar lichaamstaal. Ik voel ook dat Vernania op een gegeven moment gaat ontspannen en dat is natuurlijk prettig oefenen. Vanavond gaan we weer, kom je dan ook kijken Shir??

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 09:08

Hoi,

Hoe laat gaan jullie vanavond?
Ik moet werken maar wie weet gaat het me lukken.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 09:11

Ongeveer rond een uur of 8 hebben we afgesproken Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 09:14

O oke misschien red ik dat wel jullie zijn neem ik aan niet gelijk om 8 uur bezig toch.
Ik moet tot 20.20 werken.
En mijn laatste leerling is in ehm weet ik effe niet meer uit mijn hoofd.
Als de leerling in delft is ben ik dan zo 20.40 op stal.
okidoki.
nogmaals bedankt he voor je hulp.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 13:20

Zooow hier is ik weer. Pfff nou ik heb het overleeft hoor. jezus wat was het een zooitje in dat museum met al die aapies. Ik wilde dat ik 30 paar ogen had ipv 1 paar.......

Nu nog vergaderen tot een uur of 8 en dan ben ik weer even vrij!

Ik voel me gewoon schuldig tegenover Yus dat ik de komende 1,5 week haast geen tijd voor hem heb. En daarna ga ik op vakantie. (3 a 4 weken!!! whiiiii) nou ja na de vakantie ga ik het helemaal goed maken met hem! Bloos

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:37

21 juni is het vandaag, Tos zou vandaag 5 jaar geworden zijn. Morgen is het drie maanden geleden dat ik afscheid genomen heb. Wennen doet het nooit, ik mis haar nog steeds.

Uit het oog, maar nooit uit het hart......

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 18:02

Vanmiddag is bij ons op stal een shetlandmerrietje (Kelly) overleden, die een veulen van drie of vier weken oud heeft. Ik heb er echt een rotgevoel van. Arm veulentje, helemaal alleen op de wereld. Vanochtend om negen uur was er nog niks aan de hand, om elf uur lag ze plat met helemaal verstijfde spieren en heel snel te ademen met af en toe een ademstilstand. Dit kwam door een calciumtekort, waardoor de calcium uit de spieren naar de melk gaat. De veearts heeft haar nog aan het infuus gelegd, en ze leek iets op te knappen, maar helaas is ze eind van de middag toch overleden.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:41

jeetje dat is sneu inderdaad.. ik kende Kelly volgensmij wel, ze heeft een paar jaar geleden in het schuurtje aan de abtswoude gestaan als het goed is, toen verzorgde Iris haar.

pff.. lange dag gehad en ik ben niet eens bij Evita geweest Verdrietig eerst de hele dag naar school geweest en vanavond naar het conservatorium in den haag (we moeten een project maken, een preventieprogramma voor pianisten Knipoog )
Liep ik daar midden in Den haag, komt er ineens een bus voorbij met Jet erin! Haha!

Nu nog even 2 opdrachten maken voor school en morgen om 6 uur m'n bedje weer uit.. maar 's avonds kan ik weer naar Evita! Eviet vind het vast niet erg zo met haar vriendjes op het land Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 22:14

Nou Ireen, ik denk dat Evita zich prima vermaakt heeft. Toen ik vanmiddag de waterbakken bij Thomas vulde, stond ze lekker relaxed met de anderen. Het was vanmiddag gelukkig iets minder benauwd op het land dan gister, dus voor de paarden ook lekkerder...! Lachen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 08:22

Ik denk ook dat Eviet het wel lekker vond een dagje vrij Haha!

Alweer drie maanden geleden Fieke! Het blijft denk ik moeilijk voor je. Ik ben blij dat je een nieuw mooi paardje hebt!

Hoe kan calciumtekort ontstaan?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 09:17

Dat vraag ik mij ook af, kan dat zomaar spontaan ontstaan?? Zooh nog anderhalve week en dan heb ik vakantie. Ik ben al voorzichtig zaakjes van mijn werk aan het afronden en overdragen. Dat geeft toch wel een heel lekker gevoel hoor!! Over twee en halve week op naar Spanje, heerlijk Haha! Gaan jullie op nog op vakantie????????

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 09:35

moossie schreef:
Ik denk ook dat Eviet het wel lekker vond een dagje vrij Haha!

Alweer drie maanden geleden Fieke! Het blijft denk ik moeilijk voor je. Ik ben blij dat je een nieuw mooi paardje hebt!

Hoe kan calciumtekort ontstaan?

Ik ben ook erg blij met Vienna, maar toch blijf ik het moeilijk vinden, dat je hebt moeten beslissen over wel of niet leven van een jong paard. Ik weet voor mijzelf dat dit de enige eerlijke keus was, maar toch blijft het zo moeilijk. Zeker als je zoals gisteren, precies op Tos haar verjaardag, nog even met je neus op de feiten gedrukt wordt hoe snel het afgelopen kan zijn voor een paard/pony.
Dat calciumtekort kan heel snel zomaar ontstaan. De moeder geeft dan teveel van zichzelf aan het veulen. Bij koeien schijnt het heel vaak voor te komen. Meestal knappen ze na een infuus wel op, maar bij Kelly sloeg dit nauwelijks aan. Ze was al bezig dood te gaan toen de veearts kwam. Ze had toen een hartslag van 160 (40 is normaal) en af en toe een ademstilstand. Ze heeft nog een paar uur doorgevochten, was al buiten westen, en heeft het niet gehaald. Waarschijnlijk is door de hitte alles extra snel gegaan.
Het kleine veulentje is trouwens pas 18 dagen oud, en wilde vanochtend nog niet uit de fles drinken. Hoop dat die snel gaat drinken, want hij is te jong om zonder te kunnen.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 09:41

Serada schreef:
Dat vraag ik mij ook af, kan dat zomaar spontaan ontstaan?? Zooh nog anderhalve week en dan heb ik vakantie. Ik ben al voorzichtig zaakjes van mijn werk aan het afronden en overdragen. Dat geeft toch wel een heel lekker gevoel hoor!! Over twee en halve week op naar Spanje, heerlijk Haha! Gaan jullie op nog op vakantie????????

Ik ga over een kleine drie weken naar Afrika. Voor 24 dagen naar Kenia, Tanzania en Zanzibar. Lijkt me erg leuk en spannend, ik ben nog nooit zo ver weg geweest (en ook nog nooit zo lang). Ben wel bang dat ik Vienna erg zal missen, daarom ga ik eigenlijk haast nooit op vakantie.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 10:48

Ik ga over 1,5 week naar de camping voor 3 a 4 weken (ligt aan het weer)
In oktober ga ik naar turkieland!!

Zielig hoor voor de merrie en het veulen. Jemig wat kan zoiets dan onverwachts komen....

Spannend hoor naar Afrika......Moet je lang vliegen?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:18

Marieke....waar ben je!!!!!!!! Heb je haar nog mijn nummer gegeven want ik heb wel een beetje spoed bij deze vacature Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:30

Serada schreef:
Marieke....waar ben je!!!!!!!! Heb je haar nog mijn nummer gegeven want ik heb wel een beetje spoed bij deze vacature Knipoog

Alweer een vacature?? of is het nog steeds dezelfde?? Haha!
Heb je voor mij ook nog wat leuks in de aanbieding (partime) Clown

Pff kwam de hele ochtend niet op bokt, maar ineens lukte het me (na 3 uur ofzo) dat was even afzien Ach gut Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:33

Ik heb haar gesmst, dus ze zal zo wel bellen. Misschien zit ze nu op school, dat weet ik niet precies