Had je de zweetplekken onder je oksels al gezien?
......maar wel lekker uit je dak gegaan zeker?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kowloon schreef:Om het nog ff erger te maken.....
Had je de zweetplekken onder je oksels al gezien?![]()
......maar wel lekker uit je dak gegaan zeker?![]()
Eefje23 schreef:Vandaag naar Leende geweest! Tamara stond er echt zo goed bij, je zou haar echt geen 28 jaar geven!!! Heb heerlijk ouderwets met de'r geknuffeld!![]()
Linda, ze staat in het landje naast Melvyn, ze zijn dus buren! Hans (wat een geweldige man is dat toch!) heeft hem aangewezen. Wat een leukerdje zeg! Daarna nog een paardje bekeken die zijn schoondochter te koop had staan, echt een geweldig beestje maar ver buiten mijn budget helaas!
het was echt een super dag!!!!!!
jarno schreef:Hoi,
Ik hoorde dat het weer goed ging gisteren linda.
Nu links en rechts om gewandeld.
Ben echt benieuwd hoe ze het verder gaat doen.
gr
eerst de hele dag naar school geweest en vanavond naar het conservatorium in den haag (we moeten een project maken, een preventieprogramma voor pianisten
)
Gaan jullie op nog op vakantie???????? moossie schreef:Ik denk ook dat Eviet het wel lekker vond een dagje vrij![]()
Alweer drie maanden geleden Fieke! Het blijft denk ik moeilijk voor je. Ik ben blij dat je een nieuw mooi paardje hebt!
Hoe kan calciumtekort ontstaan?
Serada schreef:Dat vraag ik mij ook af, kan dat zomaar spontaan ontstaan?? Zooh nog anderhalve week en dan heb ik vakantie. Ik ben al voorzichtig zaakjes van mijn werk aan het afronden en overdragen. Dat geeft toch wel een heel lekker gevoel hoor!! Over twee en halve week op naar Spanje, heerlijkGaan jullie op nog op vakantie????????
Serada schreef:Marieke....waar ben je!!!!!!!! Heb je haar nog mijn nummer gegeven want ik heb wel een beetje spoed bij deze vacature