Ik heb net voor mijn moeder een cavia gereserveerd bij de Pets Place. Ik geloof wel dat die vrouw ervan stond te kijken dat ik niet voor een jong beestje ging, want in eerste instantie lief ze naar de jonge caviaatjes. Diegene die ik heb gereserveerd zit alweer zeker 4 maanden (waarschijnlijk langer) daar. Hopelijk is mijn moeder er blij mee en anders hou ik em. Hijs leuk.
Zo heb dan eindelijk tijd genoeg om foto's te gaan plaatsen. Was afgelopen maandag naar equitana geweest. Was erg groot, erg mooi (shows!) en heb een paar leuke kiekjes gemaakt Paar styling ideeën voor RB, paardenoutfit in het juiste kleurtje voor Emy, en 2 shows. De eerste is van Honza Blaha, dezelfde als van wie ik al een paar jaar een filmpje in mn profiel heb staan. Stond wel even raar te kijken toen ik hem daar ineens met een eigen stand tegen kwam! Helaas blijk ik te schijterig om een handtekening te gaan vragen... De tweede show foto is van lipizaners; weer even op hoogte gebracht hoe een levade en capriool uitziet. Verder was er een hele leuke demostratie van een duitser; hoe je en paard op de trailer laad. "Je zet de trailer klaar, haalt het paard op, loopt heel rustig de trailer in, paard is net binnen en je roept Ja, klep dicht!!! Zn eigen paardje was zo getraind dat het zelfs los achter een open rijdende trailer aanrende en er in sprong
Jaaa, lekker kleurtje. Nu nog een paard... Er is trouwens wel een fjordenkapsel dat ik leuk vind. Daarbij hebben ze de manen geknipt alsof het een draakje is, die vind ik stoer!
En die hadden ze nou net niet Zo, tijd is weer om, weer eens met Ascot op stap. Eind van de maand komt trouwens de hoefsmid weer. Fingers crossed; als hij groen licht geeft (wat betreft de hoeven), mag ik het inrijden van Maicka weer op pakken!
Ik en nog iemand van bokt die denken er aan om dit jaar, naar Manege Bergemo te gaan, in de 1e week voor +16 jaar en ouder. En wat wordt er eigenlijk in de hele week gedaan?
En wat voor rassen zijn er eigenlijk? Ik zag ook ergens dat er een Shire was.. Wordt die ook bereden?
Als je dat vraagt mag je vast wel keer op een shire hoor. Hans is de beroerdste niet. Eigenlijk zijn ze voor voor de kar Ze zitten iig heerlijk. Heb er wel eens eentje mogen rijden.
We hebben contact gehad, en niemand had nog ingeschreven voor die 1e week. Dus het ging niet door, dus we hebben een andere kamp gekozen.. Dus volgend jaar waarschijnelijk
Ik heb ook eens ooit op 'n Shire gereden, heel leuk! Maar wat zijn die beesten groot zeg, ik kwam er bijna niet op ...
Hoe was de HK Wendy?
Ik ben afgelopen maandag trouwens teruggekomen uit Wales, een vriendin van mij studeert daar, en ik ben haar samen met Geert gaan opzoeken. De heenweg hebben we gelift, en de terugweg hebben gevlogen. Wales is echt supermooi, schitterende omgeving, en allerlei verlaten strandjes enzo, echt een aanrader! http://jannekefrancissen.myphotoalbum.c ... me=album04 voor de fotoos