Hebben jullie het voorpaginanieuws gezien?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Emytje schreef:Nou, de meeste mensen die dit topic bezoeken zijn de reguliere ponykamp-leeftijd allang voorbij!
Sorry!

Ik geloof wel dat die vrouw ervan stond te kijken dat ik niet voor een jong beestje ging, want in eerste instantie lief ze naar de jonge caviaatjes. Diegene die ik heb gereserveerd zit alweer zeker 4 maanden (waarschijnlijk langer) daar. Hopelijk is mijn moeder er blij mee en anders hou ik em.
Hijs leuk.
Met xLuus hier op bokt. 
Paar styling ideeën voor RB, paardenoutfit in het juiste kleurtje voor Emy, en 2 shows. De eerste is van Honza Blaha, dezelfde als van wie ik al een paar jaar een filmpje in mn profiel heb staan. Stond wel even raar te kijken toen ik hem daar ineens met een eigen stand tegen kwam! Helaas blijk ik te schijterig om een handtekening te gaan vragen... De tweede show foto is van lipizaners; weer even op hoogte gebracht hoe een levade en capriool uitziet.
Zn eigen paardje was zo getraind dat het zelfs los achter een open rijdende trailer aanrende en er in sprong 

Ze zitten iig heerlijk. Heb er wel eens eentje mogen rijden.
Max en Pedro dan

, Springen dat heb ik nooit van me leven gedaan..