Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:ik wil echt gewoon binnen 1 jaar m'n wedstrijdset compleet
moet alleen nog de neusriem dan en rijjas en cap en nog die veredus beschermers of er moeten nog andere (goedkopere) beschermers m'n pad op komen
lovestimba schreef:het is een parfummetje en een jeans maja via een affiche kan je dat opzig wel leuk promoten
Cuarda schreef:Queelens schreef:ik wil echt gewoon binnen 1 jaar m'n wedstrijdset compleet
moet alleen nog de neusriem dan en rijjas en cap en nog die veredus beschermers of er moeten nog andere (goedkopere) beschermers m'n pad op komen
Ga je gewoon helemaal voor grijs?
Als ik een springzadel heb, ga ik ook weer twee hele nieuw sets, weet ook al ongeveer hoe ik het wil hebbenmaar dat gaat zo nog wel even duren ben ik bang
![]()
Queelens schreef:lovestimba schreef:het is een parfummetje en een jeans maja via een affiche kan je dat opzig wel leuk promoten
Idd affiche is eenvoudig te maken en je kan gewoon alle kanten op eigenlijk
maar wat voor parfum en jeans is het dan? merk? foto ervan?
dan kom ik mss nog op een idee wat je erbij kunt doen ofzo
Queelens schreef:Ik werk op 'n dressuurstal in het weekend op zondag heel soms op zaterdag en in vakanties
Liep ook folders maar dat heb ik vandaag voor het laatst gedaan wegens tijd en zin gebrek
Ja ik was vroeger ook van harry's horse en premiere en andere goedkope merken.
Maar heb door de jaren toch wel geleerd dat ik beter iets langer door kan sparen voor het duurdere.
Dan is het niet gelijk zo dat ik even een duur hoofdstel van passier ga kopen hoor haha zo gek ben ik dan ook weer niet ik kijk ook erg naar prijs/kwaliteit verhouding hoor.
Eerst kocht ik bijv de goedkoopste rubberen springschoenen van een tientje ik zocht altijd naar 't goedkoopste maar nu zoek ik toch maar naar eskadrons of andere goede met een fijne pasvorm enzo
Cuarda schreef:Klinkt vetjes Marieke
Heb je al gekeken naar soort pikeurjasje?
Ik heb ook een grijze (met kleine ruitjes)..
Samshield is wel vet ja, maar behoorlijk duur
Vind die HH cap two tone, niet zo mooi eigenlijk