als je echt de hele dag moe bent enzo kan het zijn dat je t hebt, maar het kan idd ook gewoon zijn dat je te veel gestrest hebt ofzo of niet genoeg eet ofzo.. maar als je het zeker wil weten kan je altijd ff bloed laten prikken.
ik ben niet 100% zegmaar, maar dat ben ik al een tijdje niet.. maar verdern iet echt ziek ofzo, ben al bijna niet verkouden meer maar heb wel veel vaker hoofdpijn dan normaal..
jaa... Ik heb nou al 1.5 week last van een nogal vervelende hoest. Het is nu al veeeel minder maar ik heb elke keer op behoorlijk onhandige momenten een hoestbui
jammer lin, er is inderdaad elk jaar weer een mega lange lijst met nieuwe leidingen..
zelf heb ik pfeifer gehad en dan red je half 10 niet eens hoor en school al helemaal niet. er bestaat natuurlijk een kans dat je een niet zo sterke variant hebt, maar iedereen is in de winter wat meer moe dan normaal etc. dus gewoon op tijd naar bed!
het kan ook zijn dat je ijzertekort hebt maren, dat heb ik ook (Ja nogsteeds, en ik heb al 2 kuren gehad :S) moet je anders keertje naar de husiarts en bloed laten prikken... en dan misschien wel lekker aan de staalpillen (Rotdingen) Pff vandaag was me werk wel chill, we hebben nieuwe tompoucen en een nieuwe vlaai Een Bananentompouce en een kersenroomvlaai... en die moeste natuurlijk even geproeft worden Lekeeeeer!!!!
Me moeder denkt dat ze nog allemaal oude spullen heeft van dr paard van vroeger Heb ooit al haar oude sporen gehad waar ik nog niks aan heb, en dr oude rijlaarzen die ik nu niet meer pas. Ze had toen net een nieuw zadel gekocht die ze bij iemand anders in de schuur bewaarde alleen die schuur is afgefikt en toen heeft ze van die mensen nooit meer iets over dat zadel gehoord die dus ook verbrand is. Ze denkt dat ze nog wel een hoofdstel heeft of op z'n minst een bit en nog wat spulletjes dus we gaan binnekort even de zolder op