Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 21:54

haha marley is echt schattig met zijn roze halster en nu nog zachter als normaal ( heb hem lekkr gesprayt toen ik tank sprayde)

fijn dat jullie willen helpen, je mag ook op hem rijden dan eva das misschien wel leuk laat het dan nog wel effe weten is ieder geval door de weeks

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 22:24

zo ik gaat weer mn bedje in.. morgen dagje werken en sávonds WEER autotheorie.. alle examens die ik oefen zak ik :P hahahaha.. dat vriezen vindt ik maar niks :(
weer vlak voor mn wedstrijd! en geen stomme treinen vant weekend.. t zit me allemaal niet mee.. :(

Fijne avond nog allemaal!!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 22:33

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 22:34

marjo i loveee you!!!!
jeeeeeeeeeej :D
neem je morgen je nieuwe stuff mee :D loeren loeren loerennnn

nous: wannadoo is heeeeel jaloer , hij wil ok rose!!!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 23:00

amandaaa schreef:
trouwens als iemand zin heeft mijn verzorgster heeft een stage van 28 maart tot en met 14 mei waar ze dan ook overnacht heb dus 1,5 maand geen verzorgster, misschien dat hier iemand tankie 1 a 2 dagen wil verzorgen per week in die periode dat zou voor mij wel handig zijn

Ik wil in die periode wel een keer op jou Tank naar buiten hoor, maar wel met Biz als begeleiding zeg maar

IS DAT GOED ???????????????????????

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 23:06

amandaaa schreef:
haha marley is echt schattig met zijn roze halster en nu nog zachter als normaal ( heb hem lekkr gesprayt toen ik tank sprayde)

fijn dat jullie willen helpen, je mag ook op hem rijden dan eva das misschien wel leuk laat het dan nog wel effe weten is ieder geval door de weeks

Iiieeeuww!! nou dan ga ik niet met em knuffelen.. Kay heeft siebie ook een keer gesprayd.. heb sieb lekker een week niet aangeraakt. Vind dat zo vies! Trekken heel mijn handen samen..

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 23:07

johnvt schreef:
amandaaa schreef:
trouwens als iemand zin heeft mijn verzorgster heeft een stage van 28 maart tot en met 14 mei waar ze dan ook overnacht heb dus 1,5 maand geen verzorgster, misschien dat hier iemand tankie 1 a 2 dagen wil verzorgen per week in die periode dat zou voor mij wel handig zijn

Ik wil in die periode wel een keer op jou Tank naar buiten hoor, maar wel met Biz als begeleiding zeg maar

IS DAT GOED ???????????????????????

Dan ga ik stiekem mee..

Trouwens misschien moet ik mee met Sieb := Die was afgelopen keer braver dan biz en lay :D

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 23:12

Nou heel stiekum dan, hihi hi hi hihi

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:39

:wave:

Heb het echt superdruk, tegenwoordig leer ik me kapot voor al mijn toetsen. Want alles telt mee voor mijn examen, daarom bok ik ook niet zo vaak meer. :+

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:46

Morguhhh!!!
Lekker zonnetje! t lijkt wel zomer als ik naar buiten kijk..

Ben alweer hard bezig met werken..
Fijne dag allemaal!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:57

guten morgen
Hier schijnt ook de zon,heerlijk el koud= 0 graden

Ga zo naar ikea duitsland en naar andere winkel in osnabruck om kleine koelkast en eenvoudige n
magnetron te kopen,voor de gasten.
Dan is mijn inrichting zo goed als klaar. ;)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:00

heerlijk dagje om vrij te zijn :P

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:19

morning! Wat een lekker weer weer :)
we boffen echt met het vrije weekje! :D
strakjes auto's kijken, en ik kom bij de kleine baby kijken :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:56

vergeten jullie niet te stemmen?
Belangrijk! :D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:18

Zoo goede dag....!! :D Voel me eindelijk weer fit... Gister nacht kwam het opzettenn hoor vanaf een uurtje of 4 misselijk/buikpijn... Nog even door gebeten tot 8 uur en naar huis.. Bedje in en proberen te slapen.. Toen begon het feest dat buikgriep heet... :( Moest mij gister ook ziek melden voor mijn 2e nacht dienst.... Heb de hele dag koorts gehad en het meeste van de dag door gebracht op de wc... Vannacht wel redelijk geslapen en als bijna herboren mijn bed uitgekomen.... Ik heb net een bammetje op en jeeee het blijft erin!!! :D

Ik had nog even een opmerking voor al mijn lieve stalgenootjes.. Niet om te zeiken of te klagen, maar neem het gewoon in je op of mee.. En als je het al wel altijd doet of je je ook niet aangevallenn te voelen :D Maar let a.u.b een beetje op de mest put.. Van de week lag die weer helemaal dicht.. Heb hem weer open staan scheppen.. Willen jullie er op letten en ook de mensen aanspreken die hun kruiwagen niet ver genoeg naar achter rijden.... Thanks alvast! :D Einde preek..

Wanneer gaan er weer mensen naar buiten deze week? Enn met wie zou ik een keertje mee mogen? :D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:19

Press de gemeente raadsverkiezingen laat ik aan me voorbij gaan.... :)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:21

Wat een leuke buitenrit heb ik gemaakt met Kiki en Blando haha ....

Het begon al met zadelen, niet stilstaan en vervelen en dan weet ik het al, dit wordt niks. Afijn allebei gereed en er toch op gaan zitten. Ben nog niet eens voorbij de stallen of Blando kreeg alweer spatjes van een prullebak die er normaal nooit staat maar dat was allemaal nog wel te doen. Beetje een hupsstapje. Vervolgens liggen er twee hele enge hooibalen in het plastic op de oprijlaan. Eerst achteruit, kijken, gaan we wel of gaan we niet. Besluiteloos.... oké we gaan dacht Blando. Schuin lopend en heel goed die balen in de gaten houden maar we liepen er langs. Diepe zucht van mijn kant..... maar dit was echt teveel van het goede. Blando kon niet meer normaal stappen en we dansten achter Jimmy aan. Halverwege de oprijlaan heb ik het hele buitenrijden maar afgeblazen want Blando was zo gespannen en ik had geen zin in een bommetje onder me. Afijn wij omgedraaid en teruggegaan, staan die enge balen er nog steeds en ik had zoiets van, ach de heenweg konden we erlangs dus de terugweg zal hij ook wel doen. Mis!!!!! Versnelling 5 in zijn achteruit met mij erop, ben maar afgestapt en ik denk dan lopen we erlangs, weer mis. Blando trok bijna de teugels uit mijn handen om er vandoor te gaan maar ik had hem nog. Uiteindelijk na veel gesnuif en getreuzel heeft hij die vreselijke balen toch aangeraakt en we zijn nog een paar keer heen en weer gelopen maar ze bleven eng........ nog eventjes in de bak gereden maar ook daar waren kabouters maar dat ging wel wat beter........... Toen afgezadeld en ik denk zet hem lekker terug op stal want ik moet zo naar mijn werk. Wil dat kreng gewoon zijn stal niet meer in......... ben toen wel boos geworden en uiteindelijk ging hij dan toch maar..... pffffff het was me het ochtendje wel zeg.

Ga zo maar naar mijn werk, daar kan niks raars gebeuren met die saaie ambtenaren.........

Naomi nog eventjes volhouden en dan heb je weer meer tijd.

Ja Press ik heb gestemd..........

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:24

Kay, ik wil wel naar buiten
weet niet welke dag je kan?
Ik wil Biz vd week ook nog wel ff oppakken in de bak, blijf wat moeite houden met galoppies (mist gewoon echt nog ff de kracht van achteren)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:28

Zeg het maar.. Ik kan tot en met zondag op elk willekeurig tijd stip :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:31

Nou Kaar was dus wel weer een lekker ritje.... Ik wil vanmiddag wel weer een pogng doen met Lay om het lange stuk weer op en neer te gaan, maar ja met die enge balen moet ik het dan maar eerst zien en dan geloven... :D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:33

Ik ga zo eerst ff naar de D.A. Ik heb de bloeduitslagen binnen van Minoes, der schildklier werkt te snel... Nu moet ze ingesteld worden op medicijnen en als het goed is blijft ze daar dan levenslang op staan... Ze kan ook geopereerd of bestraald worden er voor, maar dat wil ik dat oude besje niet meer aandoen.... Dan maar een pilletje :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:34

Nou Wil jou poezels zien er ook lekker uit.. Van Minoes heb ik ook nog een paar van die foto's an haar haha... Heb ze helaas niet op deze pc staan... :P

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:35

Die balen die hebben met mondjes Kayleigh en die bijten hoor hahaha......
fijna dat je je weer beter voelt, bij ons op het werk kampen we ook met veel zieken denk dat die ook de buikgriep hebben ofzo ........

Wat buitenrijden met Blando betreft, de volgende keer gaan we gewoon weer, ik geef niet op!!!!!!!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:15

oohje.. ik hoor geen goede verhalen over die balen :P
ga ik dalijk ook nog last van krijgen zeker.. hahahaha

wel balen Kaar!!
maar als t niet goed voelt moet je niet uiteraard ;) volgende keer beter! ;)

mijn pauze is weer om.. ga weer door met werken..
wordt om half 5 met de metro opgehaald door mn Vriend :P hahahaha!!! balen als je auto niet door keuring komt.. :(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:22

donderdag 2e poging om mn schoenen terug te krijgen op stal.. ben bnieuwd.. ? :S