Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hahahaha.. dat vriezen vindt ik maar niks 

loeren loeren loerennnnamandaaa schreef:trouwens als iemand zin heeft mijn verzorgster heeft een stage van 28 maart tot en met 14 mei waar ze dan ook overnacht heb dus 1,5 maand geen verzorgster, misschien dat hier iemand tankie 1 a 2 dagen wil verzorgen per week in die periode dat zou voor mij wel handig zijn
amandaaa schreef:haha marley is echt schattig met zijn roze halster en nu nog zachter als normaal ( heb hem lekkr gesprayt toen ik tank sprayde)
fijn dat jullie willen helpen, je mag ook op hem rijden dan eva das misschien wel leuk laat het dan nog wel effe weten is ieder geval door de weeks
johnvt schreef:amandaaa schreef:trouwens als iemand zin heeft mijn verzorgster heeft een stage van 28 maart tot en met 14 mei waar ze dan ook overnacht heb dus 1,5 maand geen verzorgster, misschien dat hier iemand tankie 1 a 2 dagen wil verzorgen per week in die periode dat zou voor mij wel handig zijn
Ik wil in die periode wel een keer op jou Tank naar buiten hoor, maar wel met Biz als begeleiding zeg maar
IS DAT GOED ???????????????????????
Die was afgelopen keer braver dan biz en lay

Voel me eindelijk weer fit... Gister nacht kwam het opzettenn hoor vanaf een uurtje of 4 misselijk/buikpijn... Nog even door gebeten tot 8 uur en naar huis.. Bedje in en proberen te slapen.. Toen begon het feest dat buikgriep heet...
Moest mij gister ook ziek melden voor mijn 2e nacht dienst.... Heb de hele dag koorts gehad en het meeste van de dag door gebracht op de wc... Vannacht wel redelijk geslapen en als bijna herboren mijn bed uitgekomen.... Ik heb net een bammetje op en jeeee het blijft erin!!!
Maar let a.u.b een beetje op de mest put.. Van de week lag die weer helemaal dicht.. Heb hem weer open staan scheppen.. Willen jullie er op letten en ook de mensen aanspreken die hun kruiwagen niet ver genoeg naar achter rijden.... Thanks alvast!
Einde preek..

volgende keer beter! 
hahahaha!!! balen als je auto niet door keuring komt..