Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:27

Goeiemorgen!!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:28

Nous, fijn dat het springen goed ging met Ko :D

Ik ga donderdag idd naar Glen :+:

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:33

goede morgen.Nou Soof je ben meer op tijd dan ik ben hoor.hihi
Fijn dat het goed gaat met Ko zijn beentjes.
Het is droog en de sneeuw is weer weg.

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:57

Heerlijk vrij, lekker drie daagjes!! Zo naar stal, Aike vast afmatten en dan hopen dat het droog word, dan vanmiddag naar buiten met Max.

Groetjes Thessa en Aike :wave:

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:15

Hahaha het was weer feest op stal :D
Regina heeft m'n paardjes verwisseld in hun boxen en was er zeker van dat Ko in zijn eigen box stond.... ehmmmm dat was dus Biz, dat zag zelfs Kaar :D :D :D
Werd dus net gebeld door Kaar, helemaal in een deuk, en daarna moest Regina toch nog ff checken of Biz nu 1 of meerdere witte voetjes heeft :o ... dat heet nu dus geen Kaar-actie meer maar een Regina-actie 8-)
Hahaha, je blijft lachen op stal, al die paarden lijken tegenwoordig ook op zo veel elkaar :D
Hoelang gaat t duren voor de Fjordjes in een verkeerde stal staan :P

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:54

hihi gekke nous :))

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:23

hahaha Xeentje, ik ben niet gek.. ik zie echt wel de verschillen hoor :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:28

Binar schreef:
Hahaha het was weer feest op stal :D
Regina heeft m'n paardjes verwisseld in hun boxen en was er zeker van dat Ko in zijn eigen box stond.... ehmmmm dat was dus Biz, dat zag zelfs Kaar :D :D :D
Werd dus net gebeld door Kaar, helemaal in een deuk, en daarna moest Regina toch nog ff checken of Biz nu 1 of meerdere witte voetjes heeft :o ... dat heet nu dus geen Kaar-actie meer maar een Regina-actie 8-)
Hahaha, je blijft lachen op stal, al die paarden lijken tegenwoordig ook op zo veel elkaar :D
Hoelang gaat t duren voor de Fjordjes in een verkeerde stal staan :P

haha die van aman is makkelijk,die heeft lange manen

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:20

Ik zie ook wel verschillen hoor :))
hihi
maar eerst ook niet

ZO SERIEUS
IK HEB NU 2,5 DAG ME ZO oliebol GEVOELD
ER IS VANALLES GEBEURD TUSSEN MIJ EN BOY/EX BOY :=
ennem
ik heb nu opeens een opleving :+

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:31

nou vertel wat is je opleving ... ;)

haha leuke actie weer... regien moet zich schamen na al die 80000 keren van die paarden op stal zetten sjonge jong haha :+

waarom duurt die dag zo lang echt niet te geloven ;( !

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:55

Nou mijn dagje stal zit erop. Ik was er vanmorgen al lekker op tijd en ben pas weer vertrokken na 16.00 uur. Heerlijk vanmorgen eerst Aike uitgebreid gepoetst en gereden, heb volgend weekend namelijk weer wedstrijd, dus een beetje oefening mag best :P
Daarna Blaze, Aike, Max en Katrien lekker buiten gezet en stalletjes gedaan. Vervolgens was het de bedoeling om met Anous mee te gaan naar buiten op Max maar die liep helaas niet goed, dus dat durfde ik niet aan, (rot artrose). Toen Blaze maar gezadeld, dacht ik nog als die braaf is in de bak dan ga ik wel op hem mee naar buiten, maar die ging in eerste instantie in passage door de bak :+ raar paard dat ie is! Had al aardig lang niet met hem gereden dus dat is typisch Blaze dan, is ie een soort onzeker. Maar goed Blaze doet gelukkig nooit echt heel gek dan dus dat scheelt weer, maarja deze anti-held durft dan dus niet naar buiten als ie zo is :o Ach uiteindelijk toch lekker gereden met Blaze, samen met Bernadette op Bo, gaat trouwens ook echt heel goed joh!!
Nu heb ik me voorgenomen echt wat meer met Blaze ook te gaan rijden, zo heerlijk beest.
Nou later lekker slobber voor de vier monsters gemaakt en nog lekker een theetje gedaan.
Heerlijk dagje zo!!
Enne dat verwissel van die paarden dat kan echt niet meer hoor meiden ;) En Regien, denk eraan, Ko heeft nu rechtopstaande manen!!! Die van Biz hangen!!! Nou kan niet meer missen toch!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:39

goede morgen

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:18

Goeiieemoggel!
Ben ziek. Alwéér.
Maar wat verwacht je als je bij min 0 buiten zonder jas moet staan omdat het brandalarm in je school afging?
Wat bleek het.
't was een sigaretjee.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:07

VAKANTIEE :D :D

En ben gelukkig weer beter :):)

Beterschap Desteney :(:)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:34

Afbeelding

Voor de paarden mensen van stal die haar zich herinneren...
Afgelopen Woensdag is Katrichta rustig ingeslapen,na nog twee fantastise jaren heeft ze het op moeten geven,haar gewrichten waren versleten en ze kreeg pijn.

Haar laatste dagen heeft ze nog lekker op het land mogen door brengen met Challenge samen.
Met zijn drieen hebben wij haar begeleid naar de paarden hemel,heel rustig en vredig.

Hulde voor de service van de Rendac die we geregeld hadden,een half uurtje na het inslapen werd ze opgehaald met een trailler,alle tijd daarna om afscheid te nemen,geen grijparm maar echt heel paardwaardig werd ze "ingeladen".

We missen haar en haar vrolijke gehinnik op stal |(

Het gaat je goed meissie :+:

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:38

zo een kleine anderhalf uur met Joepi buiten gereden.Hij vond het geweldig.Weet nog niet goed de weg dus niet te veel in bos maar wel langs het bos,over heuvels en akkers en ik moet zeggen het was geweldig en Joepi vond dat zeker,oortjes erop en gaan dacht hij.Had gelukkig mijn slofje hihi.Hij zal wel moe zijn.We zagen ook nog een ree.Zal wat worden als het nog mooier weer wordt,heerlijk.
Aiko heeft ondertussen de buren een doof oor bezorgt,haha heeft aan 1 stuk door geroepen,nou hij went er maar aan.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:06

Katrichta :(:)
Jullie veel sterkte toegewenst :(:)

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:46

sterkte Marion

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 00:41

Sterkte marion :(:)

Xeen, is het uit dan tussen jou en Mike ?

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 02:47

ik dacht gisteren hé?
Maar ik leef nu al gewoon op zondag ochten hééél vroeg.
Maar ben nog steeds ziek

WAT LEES IK NOU IS HET UIT TUSSEN XEEN EN MIKE!
omygaawdd.

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:13

Nou vandaag heb ik lekker een dagje vrij, Sander doet de paardjes en Yentl is ook weer opgeknapt dus die wilde Aike wel rijden, heerlijk. Ik zat al aangekleed om nog even snel te gaan rijden en daarna naar de Oranjehoeve te gaan maar nu kan ik heerlijk rustig aan doen, niets geen gehaast, dus ga maar lekker een bakkie thee zetten :D Prettige dag allemaal en tot morgen!!!!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:16

Goeiemoggel.
ben weer beetje opgeknapt dus gaat de goede kant op!:)

Alleen ik zit voor een mobiel te kijken maar geen idee welke mobiel ik kan nemen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 14:25

doppie45 schreef:
Afbeelding

Voor de paarden mensen van stal die haar zich herinneren...
Afgelopen Woensdag is Katrichta rustig ingeslapen,na nog twee fantastise jaren heeft ze het op moeten geven,haar gewrichten waren versleten en ze kreeg pijn.

Haar laatste dagen heeft ze nog lekker op het land mogen door brengen met Challenge samen.
Met zijn drieen hebben wij haar begeleid naar de paarden hemel,heel rustig en vredig.

Hulde voor de service van de Rendac die we geregeld hadden,een half uurtje na het inslapen werd ze opgehaald met een trailler,alle tijd daarna om afscheid te nemen,geen grijparm maar echt heel paardwaardig werd ze "ingeladen".

We missen haar en haar vrolijke gehinnik op stal |(

Het gaat je goed meissie :+:

Heel veel sterkte Marion, Lydia en Richard natuurlijk ook.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:24

Daar ben ik weer.Wat is het stil op hier.Gisteren gezellig bij nederlanders zitten borrelen en vandaag aanloop van mijn buuf met veel paarden en eeen man van de rijhal hier in bippen.Dinsdagavond moet ik daar naar toe en dan moet ik €10 borg betalen en dan krijg ik een sleutel van de rijhal en als er geen lessen zijn kan ik daar rijden wanneer ik wil.Dan krijg ik in mei een rekening van €40 en dat is een fam.lidmaatschap voor een heel jaar en dan kan Rub ook mee met de aktiviteiten.[Met aiko met de kar.Nou das toch een koopje.
Heb net een heerlijk knolselderijsoepje gemaakt heel apart.
Er is een jager een dikke kilo reerug vanochtend wezen brengen voor ¡4. dsa ook geen geld.Als we ree of zwein willen kopen kunnen we hem bellen.Hele andere wereld hier
Woensdag is ruben jarig,dan gaan we dus ree eten.Mijn moeder en der vrijer zijn er dan ook.Lekker grandberrie sausje erbij.MMMMMMMMMM.
Met iedereen alles goed.het is zo stil.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:47

Ik heb nog nooit een Ree gegeten.
Wel gezellig tog Aniet? :D