Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Yaraa schreef:Jaa we gingen via school![]()
.
Ben niet óveral ingweest, want daar hadden we geen tijd voor, maar wel in veel dingen
Gaaf joh!Lijkt me echt super gezellig
![]()

Iriis_ schreef:Het schijnt dat het met Aglona wel goed gaat.. Maar dat Inca nog steeds zwaar kreupel loopt..
fryskhynders schreef:tjah.. ligt er aan wat voor een kreun.
Maar laten we wel zijn, als een paard normaal op stal staat kreunt het niet en hoor je het dier ook niet. dus helemaal normaal is het niet, maar kan zo niet vertellen waar het op wijst.

fryskhynders schreef:mij wel!!
ze doen wel vaker makkelijk over dingen, terwijl ik soms denk nou daar kun je best wat aan doen!
stephanieh schreef:heeeeeeei![]()
ik ben er weeerrr
Kirsten_S schreef:Ga zoo naar de kapper. Wil eigenlijk effe naar de bleep daaarna!
Rijden de bussen weer normaal?
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Ga zoo naar de kapper. Wil eigenlijk effe naar de bleep daaarna!
Rijden de bussen weer normaal?
Bleep??
Ik heb wel gehoord dat de bussen weer normaal rijden!

dat is toch wel een stuk makkelijker,
!
Kirsten_S schreef:Zoo heet die toch , die nieuwe winkel in de stad?! Beep of bleep een van die twee
Wel vet leuke winkel met goedkope pumps en jurkjes! Aangezien ik maandag uiteten gaa

Yaraa schreef:Jeej, eindelijk!!dat is toch wel een stuk makkelijker,
om ff de bus te pakken inplaats van met de fiets

Kirsten_S schreef:Maandag, dinsdag, woensdag én donderdag is er iemand van victor afgevallen!
Hij word wel heel populair zoo
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Zoo heet die toch , die nieuwe winkel in de stad?! Beep of bleep een van die twee
Wel vet leuke winkel met goedkope pumps en jurkjes! Aangezien ik maandag uiteten gaa
Ooh leuk!
Die ken ik niet, heb al vet lang niet meer geshopt in Almere
Maar met wie ga je uiteten dan....

!