En Sas, arm been
misschien toch aan dat andere zadel beginnen? Of lag er gewoon iets niet goed? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

misschien toch aan dat andere zadel beginnen? Of lag er gewoon iets niet goed? kooslover schreef:Vandaag heb ik Lune gedaan. Ze was weer erg braaf en het rijden ging wel okéAlleen heeft mijn ene been uitgevonden dat er een bobbel van de beugelriemen aan het zadel zit, dus dat doet steeds zeer. Toen maar verder gereden zonder zadel waar mijn andere been weer zeer van gaat doen..
. 
.
(of zijn ze al vaker gescheiden geweest). Het friese veulen bij ons maakt echt zo'n herrie... Maar ja die waren nog nooit gescheiden geweest en ze ging een buitenrit doen van 2 uur (vindt ik toch al raar als je merrie zo lang heeft stil gestaan...). Moest het veulen voor het eerst alleen en dan ook nog is zo lang...
. Ik heb nog geen één keer van dat zeikcommentaar gehad!! Echt allemaal positief en opbouwend! 

heerlijk, dat diploma is dus binnen 
Mariet schreef:GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
. Tot half 9 in Den Haag geweest bij 'diner thuis'. Heel leuk concept voor een restaurant... Eten in huiselijke sfeer... Wij hadden de kookles wat inhoud zelf koken
. Ik heb ijs gemaakt met soesjes en het was heel goed gelukt
. De rest was ook goed te eten en het zag er nog heel professioneel uit ook!!
. Volgende keer dan maar weer....
. En natuurlijk heerlijk vakantie vieren!! 
Ik had het echt niet verwacht, zo opgelucht!!!!

maargoed, geslaagd is geslaagd nietwaar?