Liisette_ schreef:Melanieetjuh schreef:Wat een toestand..
Wat is een toestand?
Mijn spelletje!

MAAAAAAR HET IS GELUKT
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Melanieetjuh schreef:Wat een toestand..
Wat is een toestand?

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:noujah, het is nu ook toch dat andere de paarden voor hem moeten berijden, of niet soms ?
niet dat dan de aandacht dan verdwijnt, maar ik denk toch dat je met twee paarden wel genoeg hebt voor een persoon en als hij er nog 500 wilt, maakt mij niet uit, het zijn mijn paarden niet.
Maar geweldig voor het paard zou het denk ik nooit zijn
Maar weetje wat het ook is, Daan wil gewoon heel graag wat verder komen met het springen, en aangezien Ben niet zo lekker gaat, en Odinnetje ook niet. Is Troy een goede koop om verder te komen in de sport!![]()
En de aandacht blijven ze krijgen hoor, Daan rijd heeel vaak, en als ze de aandacht niet van hem krijgen, zal er zeker geregeld worden dat ze het van een ander krijgen
Maaikeee schreef:De lijst staat nog niet op rsva.nl hee!
fallenangel3 schreef:Maaikeee schreef:De lijst staat nog niet op rsva.nl hee!
Wees blij.. jij weet tenminste op wie je zit! Als hij er vanavond nog niet op staat ga ik een mailtje naar Jolien sturen....
[/quote]Citaat:Heeft Bas je nou al toegevoegd ?
Ik ehb echt geen idee wat de bedoeling is..
Maar ik zou eerst maar eens je lees "hoe noem je dat?" lees - verwerkings- theori (van je examen bundel) maar eens over schrijven, want die afrikaanse nikker die heeft mooi een dikke toets geplant op de eerste dag na de vakantie !

Nataschaa schreef:Elja schreef:Milkshake - melkschommel
Kas (waarin geteelt wordt) - tunnelfabriek
Bloemen - bloemkies
Roken - rokie doen
Baby - baba
Zo makkelijk is Zuid-Afrikaans
In het begin is het irritant om aan te horen maar je went eraan en gaat het langzamerhand overnemen
Is dat echt Afrikaans ?
Dus stel je wil afrikaans leren dan is dat me woorden lijst ?

Nataschaa schreef:Elja schreef:hahah
dit is de planning:
maandag: naar parijs en shoppennnnn
dinsdag: shoppen
woensdag: disney
donderdag: shoppen
vrijdag: shoppen en terug naar almere =(
ergens die week wil ik ook nog naar het versailles
Je vergeet : De Eifeltoren even bekijken (vanaf een afstandje)
Leuke vakantie kliekjes maken (zodat het lijkt alsof je niet alleen maar hebt geshort)
& even langs het .. (ik weet niet hoe je het schrijft maar je zegt letterijk " Loef-re"
Die ene rivier
En ooh, je MOET gwn een avond uit (wel twee honderd euro reserveren voor dat)
En natuurlijk romantisch dineren bij maanlicht (A)

Elja schreef:Nog twee nachten en weer wedstrijd
fallenangel3 schreef:Elja schreef:Nog twee nachten en weer wedstrijd
Ja en ik wordt gvd steeds zenuwachtiger omdat ik niet weet op wie ik zit!
).
Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:
Ja en ik wordt gvd steeds zenuwachtiger omdat ik niet weet op wie ik zit!
meestaal komt die altijd in de loop van de zaterdag (laat dus).
Eerst dacht ik wel dat ze het eerder zou doen omdat ze het zeiden, maar nu weet ik het weer

Astor schreef:Zo ik ben ook weer terug in Almere =)
Was erg gezellig, en heb wel wat leuke dingentjes gekocht

Elja schreef:Nou Sam stel je niet zo aan!
Je kan inrijden en verwacht nou niet het ergste gekkie
Elja schreef:Astor schreef:Zo ik ben ook weer terug in Almere =)
Was erg gezellig, en heb wel wat leuke dingentjes gekocht
Wat heb je allemaaal gekocht dan?![]()
) , maar het is het proberen waard. Zoo gaat het wel goed, en heb je een prijs of een plaats onder de 10
Kirsten_S schreef:Noujah altijd weer een ervaring rijker! maar ik snap natuurlijk wel dat het niet leuk is als je op een minder leuk paard zit en dan je angst verergerd. ik denk dat als je op een moeilijk paard zit je het gewoon moet proberen en moet aankijken hoe het gaat. Gaat het niet dan stop je gewoon na het losrijden, gaat het wel dan moet je het gewoon proberen.
Niet elke keer gaat het perfect zoals je het zelf wilt (heel jammer natuurlijk!) , maar het is het proberen waard. Zoo gaat het wel goed, en heb je een prijs of een plaats onder de 10