ik ga dinsdag met haar rijden want de eigenaresse wil er dan even bij zijn om te kijken hoe het gaat Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga dinsdag met haar rijden want de eigenaresse wil er dan even bij zijn om te kijken hoe het gaat 

morgen gaat mn pa miss mee naar de manege!!! kannie mooi foto's maken

Was gezellig in Alkmaar, ik had alleen nieuwe schoenen aan die niet comfortabel zijn en nog ingelopen moesten worden (maar ze zijn wel leuk!
). Zere pootjes dus 
ik heb mn pa overgehaald dat ie mee moet naar de les om foto's te maken...hij wilde eerst niet maar ik wilde het zograag

Ik moet nog zien of we daadwerkelijk gaan, heb wel met d'r geoefend maar we moeten nog wel even aan de gang, als we gaan brengen we d'r zaterdag al naar Starnmeer. Ik ben eigenlijk bang dat ze zo gestresst raakt dat ik straks met een getraumatiseerd paard zit.
Nouja misschien is het wel een keertje goed voor d'r om met de trailer ergens naartoe te gaan, en als ze die zondag goed gaat zal ik wss wel met haar starten.

, ik wordt niet zo gauw vergeten op stal want m'n zusje en ma rijden ook, en m'n pa zegt dat hij ook een keer gaat rijden.

Ans gaat vaak ook alleen mee naar Stace als zij dat wil, als ik al ben gegaan dan wordt ze boos want ze wou mee en als ik de volgende dag vraag ga je mee naar Stace dan heeft ze geen zin. 

hij echt mooi!!!!
), tegenwoordig heb je van die koters die onder toeziend ook van pappie of mammie andermans weiland in gaan, manen knippen, rijden zonder toestemming, andere stomme dingen doen.

Mijn pappie is dan een lievve penny maar ik ken een stomme penny van in de 50.

ik heb btw ff gezocht bij ics en daar stond boni in het online stamboek met foto dus hier een foto!!! 

) om had...