Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

met lichtroze touw) Ik hou het er maar op dat hij gister weggewaaid is, want hij hangt niet echt stevig achter mijn staldeur.. Gieltje2002 schreef:Jaaah, maar hij is dus nog niet klaar he:Hoi Ellen! Heb je een foto van je nieuwe uitrijdeken?

ShirleyA schreef:Flitsend, wedden?Lollig ding Ellen! Ben benieuwd hoe t Bella staat.

Dabo schreef:thnxx Esther! Tis wel apart en opvallend he? haha Nouja, als ik er op uitgekeken ben, maak ik gewoon weer een nieuwe, het is simpel te maken, en dan verkoop ik deze gewoon weer!
(volgens mij ben ik hem zo kwijt!)
Heb die camouflageuitrijdeken op marktplaats staan, en die ben ik ook al bijna kwijt (is bijna, maar nog net niet helemaal!)![]()
(als ie past uiteraard)
) 
arme beesten ik wou dat we er iets aan konden doen 

Ik wou dat ik wat voor je kon betekenen maar ik zou het zelf ook niet weten helaas. Ik hou wel mijn oren voor je open!
Die arme paarden. Ze gaan vandaag proberen ze te redden hoorde ik vanochtend op het nieuws.
Ben ook erg blij dat onze paarden hoog en droog bij Taams staan!! Ik hoop zo dat ze de paarden in Friesland kunnen redden vandaag!
Blijkbaar heeft er 1 een bijbaantje gevonden bij ons op stal 
Er moet nu toch echt aktie ondernomen worden tegen deze criminaliteit!!