Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:38

Zo vandaag weer lekker dagje manege gehad. Legend voor de les gelongeerd omdat ze gisteren ook behoorlijk fris was geweest. Tijdens het longeren nog een adrenalineboost voor zowel paard als ruiter. Er was nog iemand aan het longeren en die brak los, dus ff paniek in de tent, maar alles is gelukkig goed afgelopen. Direct daarna moest ik naar de les, dus eerst even rustig gestapt en toen lekker gaan rijden. Legend had last van de stuiteritis en verschoot voor het minste of geringste. Meerendeel genegeerd en lekker doorgereden en uiteindelijk liep ze heerlijk. Heb dus weer lekker genoten.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 00:24

Heb vanochtend gereden, het was heerlijk rustig. Met met de hond van B. geoefend (ik ben geen fan van loslopende honden in de bak).
Vanavond bij het ouder kind springen geweest, wat leuk, en die kleintjes gaan echt super snel.
Het krattenstapelen was ook spannend. Ben niet tot het einde gebleven maar hoor morgen wel wie er gewonnen heeft.

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:51

Hoi!

Kennen jullie Veron nog? Ik heb niet veel foto's van hem, maar deze heb ik gemaakt met mijn mobiel en wilde ik jullie niet onthouden.. Pling Degene die erop zit is mijn vriend.
Het gaat trouwens hartstikke goed met Veron, het trailerladen was een beetje een probleem maar gaat nu zonder problemen. De startkaart is dus aangevraagd en binnenkort gaan we maar eens wat oefenen met rijden op ander terrein, ben erg benieuwd hoe die het gaat doen, maar hier op stal doet ie het super, we zijn echt heel blij met hem! Bloos

Afbeelding

Groetjes,

Michelle.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:58

Wat leuk dat je weer een foto plaatst van Veron. En je ziet het nog precies dat het Veron is. Alvast succes voor de wedstrijden.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 21:32

Leuk te lezen dat het goed gaat met Veron.
We hebben wedstrijd genoeg in Vught, dus als jullie er klaar voor zijn....... kunnen wij hem nog een keer live bekijken.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 22:13

haha alleen een beetje ver rijden dan.. Leuk om te horen dat het super met hem gaat..

Olypmus kreupel Ach gut Morgen meteen bij de D.A. maar ff laten kijken (al denk ik dat t van boven uit komt, zijn been/hoef is helemaal niet warm of zijn been niet dik.. Echt vreemd.. Net nu die weer lekker aan t lopen was en ik weer lekker in mijn vel zit Huilen

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:54

Echt balen hoor Joyce.. Hopelijk is het niets ernstigs..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 13:46

Nog een heel laat verslagje van de les van vrijdag.Ik zat weer op Bonte dus lol gegarandeerd. Hij had er niet zo'n zin in als vorige week zaterdag maar na wat aandringen liep hij toch redelijk. Halverwege eens maf gedaan en geruild met Sanne (shoofie) die op Raffinee zat. De 2e keer ooit dat ik erop zat en de vorige keer veliep nou niet echt geweldig (ik kwam niet eens van de hoefslag af Clown). Maar altijd leuk om te kijken hoe het nu zou gaan. Ging wel redelijk, hij liep vooral te balen dat hij 1) niet mocht/kon hangen op zijn bit, 2) niet kon vastpakken op rechts en 3) dat zijn achterhand zowaar eens iets moest doen Duivel . Dus wel redelijk lekker gereden maar met een niet zo happy paard Haha!. Hij zit alleen niet echt comfortabel door en gallop is al helemaal een kamelengang. Leuk voor een keertje en diep respect voor de mensen die 'm elke week rijden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:22

Vandaag met Olly naar de tandarts geweest (en meteen de d.a. laten kijken) Linksachter bij zijn knie een kleine kneuzing, heb nu poeders meegekregen voor 6 dagen en daarna moet ik weer kijken hoe die loopt.. Bij de tandarts was ie zelfs met verdoving niet te genieten..Hij had een kies wat afgebroken was, verder geen last van.. En wat haken en scherpe randen..Hij had ook zijn wolfstanden nog, maar zolang hij daar geen last van had konden die blijven zitten

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 08:09

Hopelijk komt het dan snel goed Joyce.. Pfft vandaag om kwart voor 6 opgestaan omdat ze me eventjes gister avond melde dat ik ook een presentatie moet houden voor school.. gelukkig is het over stage dus kunnen we er hopelijk een goed verhaal van maken zodat het goed overkomt.. Morgen kan ik gelukkig wat langer blijven liggen dan heb ik stage Haha!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 08:56

Zo weer vroeg uit bed en gisteren een leuke ervaring van annemarie gekregen Lachen ik mocht keertje op salvador de grote tank rijden.. Ik dacht namelijk zelf dat me dat nooit zou lukken om zo'n groot paard te rijden. Na wat tips van annemarie ging het wel lekker en heb ik echt lekker gereden Haha!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 09:59

Het zag er goed uit rowan, wat een ervaring Lachen!
Ik kwam er maar niet langs rijden met aisha dadelijk loopt die eronder door. Clown

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:25

weet iemand hoe het nu met J. gaat?

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:34

Het gaat best goed. De operatie is goed verlopen en inmiddels is de beademingsbuis er uit. Ze wordt nog wel ondersteund geloof ik met ademhalen want ze houden haar nog in lichte slaap. Ze hebben wel geprobeerd haar wakker te laten worden maar dan wordt ze erg onrustig door de beademingsbuis. Hopelijk laten ze haar snel bijkomen en omdat de buis eruit is reageert ze minder in paniek.
Het is dus nog even afwachten.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:51

M vertelde net dat J. 'bij' was en dat t nu wel redelijk goed met haar ging..M vertelde gister dat ze wel telkens C zijn hand zocht en dan rustiger werd..

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 22:44

Ik kom al een tijdje niet meer op de Vughste Hoeve maar las het nieuwsbericht en begreep dat het daar was. Is J. van het ongeluk J........e?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:59

nee want deze J eindigd op een a

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 11:34

Gisteren oefenspringen gehad Haha! en ben jill erg dankbaar dat ze als eerste met mijn 4 jarige wilde springen Tong uitsteken (mensen langs de kant hadden gezegd dat ze 4 jaar was...) We gaan nu meer springen zodat dit een gewoonte voor haar word en dat we als het goed gaat steeds ietsje hoger kunnen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 00:19

zo dat waren weer drukke dagen met dat springen, maar wel gezellig druk..
Vandaag Olympus gelongeerd en hij liep goed, maar was redelijk opgefokt dus misschien dat t daardoor kwam..morgen maar even goed kijken

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:28

Ik ben zaterdag wel een behoorlijke poos wezen kijken, was wel leuk om te zien. VInd het knap want ik doe het niet. Gisteren ook nog even snel langs geweest na stage en toen weer naar huis op mijn fietsje. Kan niet wachten tot zaterdag in de hoop dat ik dan vrij heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:49

Hoi!

Weet iemand wanneer er een update komt van de startlijst komend weekend?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:09

normaal komt die ook niet.. Dus nu denk ik ook niet.. weet niet of amarie dat weet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 21:29

Joyceee86 schreef:
normaal komt die ook niet.. Dus nu denk ik ook niet.. weet niet of amarie dat weet

Ok, dan bel ik nog een keer denk ik, want nu via stalgenootje gehoord dat verplaatst ben, maar wil dus wel even zekerheid

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 00:13

Als je verplaatst bent dan laten ze dit wel aan je weten. De update komt niet meer op internet.
Maar wil je zekerheid dan bel je toch even.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 09:40

Iedereen succes dit weekend met de wedstrijden! Go jij! Go jij!