Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Degene die erop zit is mijn vriend.

Morgen meteen bij de D.A. maar ff laten kijken (al denk ik dat t van boven uit komt, zijn been/hoef is helemaal niet warm of zijn been niet dik.. Echt vreemd.. Net nu die weer lekker aan t lopen was en ik weer lekker in mijn vel zit
). Maar altijd leuk om te kijken hoe het nu zou gaan. Ging wel redelijk, hij liep vooral te balen dat hij 1) niet mocht/kon hangen op zijn bit, 2) niet kon vastpakken op rechts en 3) dat zijn achterhand zowaar eens iets moest doen
. Dus wel redelijk lekker gereden maar met een niet zo happy paard
. Hij zit alleen niet echt comfortabel door en gallop is al helemaal een kamelengang. Leuk voor een keertje en diep respect voor de mensen die 'm elke week rijden.
ik mocht keertje op salvador de grote tank rijden.. Ik dacht namelijk zelf dat me dat nooit zou lukken om zo'n groot paard te rijden. Na wat tips van annemarie ging het wel lekker en heb ik echt lekker gereden
!
en ben jill erg dankbaar dat ze als eerste met mijn 4 jarige wilde springen
(mensen langs de kant hadden gezegd dat ze 4 jaar was...) We gaan nu meer springen zodat dit een gewoonte voor haar word en dat we als het goed gaat steeds ietsje hoger kunnen. Joyceee86 schreef:normaal komt die ook niet.. Dus nu denk ik ook niet.. weet niet of amarie dat weet