Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mAnDyXX schreef:Haha! ooh bij ons geloven ze het ook wel! Een keer ging mijn vriendin eerst zeggen ik moet naar de tandarts ging ik hantekening enz. neer zetten volgende dag moest ze naar de dokter. omdat ze zo last had van der tand. En gewoon een week later moest ze weeer naar de tandarts haha! echt gewoon grappig!

mAnDyXX schreef:mooi dat hij rijden weer goed ging! ga je ook weer met der wedstrijden rijden of niet?
maar het is der wel gelukt.
die is zo leuk!
Echt heerlijk dat die toetsweek voorbij is!!! 
ben egt vet senuwappig
morge vlieg ik samen met mijn vriendin naar florida en ik ben egt bang dat er vanalles fout zal gaan... en ik moet ook mijn hele tas nog gaan inpakke!! streess SannevdM schreef:Wat gaaf! Wat ga je doen daar?
we gaan naar disney enz
mAnDyXX schreef:Anneke ik ben jarloers op jouw! dat je ook gewoon vrij krijgt van school! ik moet je wel een paar dagen gaan missen!! neem je wel je mobiel mee?
gaa proberen je misschien nog wel ff te bellen. of op msn te komen
beetje slijmen bij de directeur
nou ik vlieg wel alleen met mijn vriendin maar me vader is daar nu al
en ik schrijf altijd en brief met de hantekening van me moeder als me moeder word gebelt zegt ze toch jaa...haha alleen dan savonds zegt me moeder je had wel even kunnen zeggen dat je niet op school was
dus ze zijn daar vrij makelijk in maar ik heb een probleem als me rapport komt want dan staan je gemiste uren dr op heb meer als 70 lessen gemist!
jacqii schreef:Wojoo.. weetje hoe chil voor hoelang ga je??
ik wil ook wel een paar weken naar florida...
ga zo maar is even neiuwe rijbroek kopen weet er iemand nog leuke winkels!en ik schrijf altijd en brief met de hantekening van me moeder als me moeder word gebelt zegt ze toch jaa...haha alleen dan savonds zegt me moeder je had wel even kunnen zeggen dat je niet op school was
dus ze zijn daar vrij makelijk in maar ik heb een probleem als me rapport komt want dan staan je gemiste uren dr op heb meer als 70 lessen gemist!
ik ga deze vakantie ook zonder me ouders vliegen maar heb dr niet zo;n problemen mee vind het wel leuk eigelijk!
egt super. het komt ook vast allmaal wel goed
nou ik vraag me echt af OF ze nog wel durft te komen