Manege Bruin!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:40

flair schreef:
Van Flair kan ik het ook nog steeds niet bevatten Zag je trouwens de reactie van een bepaald persoon? Die leek eerder teleurgesteld dan blij voor me...

Daar had ik het in de auto nog met mijn moeder over...Heel apart

Ik ben weer terug. Viel niet tegen. Een blessure van de laterale schenkel(buitenkant). Moet nu een maand stappen op het harde en dan terugkomen. Dan valt er iets te zeggen over hoe lang het gaat duren, wordt wsl tussen de 3 en 6 maanden. Als het 6 maanden wordt laat ik haar wsl eerst dekken, dan heeft ze ruim een jaar om te herstellen en ik wil toch nog een tweede veulen van haar.

Maar het komt iig wel weer goed!
Ze begint nu ook weer iets te 'lopen' ipv dat gehinkel op haar achterbenen.

Nu nog iets verzinnen voor dat stappen, kan hier alleen langs de weg stappen en ze is niet verkeersmak en bovendien blijven ze naar elkaar gillen enzo als ik Ot en Cheeka uit elkaar haal

heleenxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 21:03

Mooi dat het weer wat beter gaat met Cheeka. Heb je al een leuke hengst op het oog?
Op donderdag 16 maart ben ik weer in Den Helder. Zijn er nog paarden bij jullie die me nodig hebben?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 21:30

Wauwie Flair! Wát een goed nieuws!

En Gomir, pfieuw, gelukkig is het 'maar' een blessure, er gaat wel wat tijd inzitten, maar het kotm weer goed. Fijn zulk nieuws!

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 21:58

Pfew Carina dat klinkt toch beter dan een doorgescheurde pees
Ik was helemaal zenuwachtig voor je...

Whaaaa morgen weer voor het eerst op Flairtje sinds 1,5 jaar... dat gaat echt raar worden.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:18

heleenxx schreef:
Mooi dat het weer wat beter gaat met Cheeka. Heb je al een leuke hengst op het oog?
Op donderdag 16 maart ben ik weer in Den Helder. Zijn er nog paarden bij jullie die me nodig hebben?

Otje misschien, maar dat hangt er vanaf wanneer de zadelmaker kan komen. Zadel lijkt weer niet helemaal lekker te liggen en dan zit hij ook ongetwijfeld weer vast
Laat ik je dan nog even weten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:19

Ik ben ook wel opgelucht dat er niets ergers aan de hand is. Natuurlijk is het rot, maar dit komt iig weer goed

Ik heb wel wat hengsten op het oog Heleen. Ga me iig wat verder oriënteren en dekgeld voor 2006 opvragen en dan zie ik over een maand wel verder of ik haar wel of niet laat dekken.

Ik zal aan je denken morgen Flair!
Als ik niet van 9 tot half vijf vast zat in Amsterdam kwam ik je mental support aanbieden

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 22:21

Ik verwacht dat ze hartstikke braaf is. Die pony is bomproof langs de weg en fris zal ze niet zijn aangezien ze zich elke dag lekker buiten kan uitleven.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:31

Dat is zo En ze zal vast nog wel zadelmak zijn

Ik ga morgen ook proberen te stappen, kan net als ik meteen uit de trein doorga. Ben benieuwd

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:40

* good-news flash*

Goulash is onderweg naar Duitsland, niet voor de slager, maar voor de chirurg!
In Kaevelaar zit een arts die dit zeer regelmatig opereerd en i.t.t. Utrecht zeer goede resultaten heeft ( paarden die gewoon weer terug komen in de sport) en de kosten liggen ook nog eens aanzienlijk lager dan hier in NL. Dus het proberen waard!

En nu ga ik richting Meppel scheuren!

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 17:50

Ben benieuwd Neeltje. Zal voor je duimen

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 20:22

Dat is nog eens goed nieuws Neel! Hoop voor ze dat de behandeling slaagt

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 21:18

Ik heb vandaag heerlijk gereden en had zelfs 2 toeschouwers
Vond je moeder ukkie lief, door?

Llover

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 22:08

Hello allemaal,

ten eerste: Kim ik ben echt zoooo super blij voor je!!
Echt helemaal geweldig gewoon, toppie
Ehm Niekie, ik ga gewoon doen wat ik alitjd al deed, lekker buitenritjes maken en ben niet zo'n wedstrijdruiter, een ander mag het uiteraard wel met Lucje gaan doen
En ik heb waarschijnlijk al iemand die met hem de spring les in wil, sterker nog al 3, ik moet kiezen hihi.
de eerste dag vonden Lucje en ik het niet zo luek, hij was tenslotte buiten staan op het land gewend, oke ook vaak in de paddock. Maar gelukkig heb ik lieve kimberley die hem heeft buiten gezet steeds, lief he!! Ik heb een cadeautje voor dr gekocht, ik ben echt zoo blij met dr, want ik werk steeds heele dagen en anders was t helemaal zielig voor hem! En ik heb al in de buitenbak gereden, ik dacht: ben t tenslotte toch gewend, maar hij was nogal schrikkerig, nouja gaat vast wel over.
Vandaag was ik wel ontzettend blij want hij stond lekker tot zijn knieen in het stro met onwijs veel kuil!!
Oja Gomir: super gereden hoor, is je beveiligingsdingetje al weer goed?? op de 1 of andere manier als we met luc op stap gaan is het nooit boring, er gebeurt altijd van alles, hij heeft leuk met zijn transport beschermertjes rond gehobbeld in het land wahaha, lekker kliertje van me Maar gelukkig was er Carina die hem toen met haar : don't fiets with me fase zo de trailer in kreeg
ik heb Niekie en Deedejee nog niet eens gezien, terwijl ik toch elke avond braaf ben geweest... hihi, nou tot snel!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 00:06

Daar moet nog naar gekeken worden...Moet even langs Winkel rijden volgende keer of even aan marco vragen.

Luc moest gewoon even proberen wat hij aan me had En ik ga er niet achteraan hangen over het beton, maar een tweede keer krijgen ze de kans echt niet meer om op snelheid te komen

Gelukkig dat Lucje al weer begint te wennen!

Ik heb mijn oogheelkundeboek uit. Ben trots op mezelf

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 00:34

Dan ben ik ook trots hoor

Be, ik had je ook nog niet gezien nee lucje al wel en hij stond vredig te knabbelen.

Ik ga straks 'the interpreter' met nicole kidman kijken. Lekker in bedje met een kopje thee en een vriendje.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 12:40

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 13:02

Het is echt een lekker ding!

(Nu wil ik nog grager (wat?!) jonge katjes!)

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:15

ahhh wat lief

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 00:58

Aloha!

Schattig hoor, die Max!

Ik had weer een briljante stunt vanavond.
Ik kwam vanuit Emmen dus had er al een aardig ritje opzitten..
Stopt mijn auto er aan het einde van de aflsuitdijk er ineens mee. * help* *stress* * huu*
Kreeg hem gelukkig nog bij het busstation, dus stond wel veilig.
Na even wachten weer starten, maar nee hoor. Sta je dan..

Dan maar de ANWB bellen. De mevrouw moest mijn kenteken weten, en dat weet ik niet uit mijn hoofd, dus loop even voor de auto.
* hey, hier hoort een kentekenplaat te zitten* Die was dus weg..

Nou ja, gelukkig was de ANWB er binnen 5 minuten. Meneer alles testen en bekijken, alles oke. "probeer maar even te starten' En ja hoor, * vroem vroem* juist ja.
Wel brandde het storingslampje, dus moet hem even laten uitlezen.

In de ANWB bus formulieren invullen ( was nog geen lid) zit op een provisorisch bankje, stort ik met bankje en al ter aarde

Al met al, een rijdende auto, een lidmaatschap lichter en een schram op mijn bil rijker.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 01:04

En de operatie van Herelt is goed gelukt, er zitten schroeven in en dinsdag mag hij weer naar huis.
En dan kijken hoe en wat met het revalidatieproces...maar ze zeggen dat het best snel kan gaan.

En met Pivette haar hoeven, ze heeft medicatie. Door een genetische fout maakt ze slechtere kwaliteit hoorn aan dan andere paarden. Daardoor is ze vatbaarder voor dingen als rotstraal e.d. En dat kán leiden tot hoef / straal kanker. Hoeft dus niet.
Ze heeft nu dus medicatie en violetspray voor op d'r hoeven. En zo moet het hoorn verbeteren...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 01:05

Wat een schatje Deedejee!

Dat kan alleen maar Superlenie's gebeuren volgens mij
Hoe krijg je het voor elkaar En dan ook nog allemaal achter elkaar...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 01:19

Wat super van Herelt zeg! Hopelijk verloopt alles verder ook voorspoedig!

En ik hoop dat de behandeling van Pivette ook aanslaat.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:16

aloha allemaal,

Ge-wel-dig verhaal weer van superlenie, en idd dat kan alleen haar overkomen
Gelukkig dat het waarschijnlijk toch nog goed komt met de paarden van Simon, welke rij je nu dan, tex?

Ik wou even vertellen dat ik helemaal blij was...ben weer naar het strand gewest, Luc was ook super in zijn humeurtje, was natuurlijk wel ontzettend spannend weer eens, dus hij deed ontzettend stoer, uitsloven en benen strekken en even vol uit gaan. Echt super weer eens!! hihi.
En nogmaals: ik ben erg blij met Kimberley, Luc nog meer!! Dus ik hem dat even laten merken ook ( altijd te weing gedaan met de vorige Lucjes verzorgsters vandaar ) Nou en toen ik klaar was gingen deedejee en Johan, had ik net zo goed mee gekund, maarja ik ben nou eenmaal een erg vroege vogel whihihi, latersss!!!!

vraag me nu nog steeds af dan waar je kenteken plaat dan was sl??

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:42

Ik was net ook op het strand Ging even rondje buiten doen met Ot, maar ontdekte dat het nieuwe ruiterpad klaar was. Toen kwam ik helemaal bij strandslag de Zandloper uit en daar ben ik het strand op gegaan tot Duinoord!
Was supermooi strand en ik heb even heerlijk galoptraining gedaan

Ik zie je sms net pas Llover. Ik hoef pas zaterdag weer te werken, maar je mag het ook wel even bij me thuis komen brengen hoor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:07

Nieuw ruiterpad? Waar?
Je verwacht het niet, dat ze zomaar wat doen voor de ruiters hier Gaan ze ook de andere ruiterpaden weer wat herstellen?

En rij tex en pivet gewoon, pivet kan normaal gereden worden.
En mijn kantekenplaat, tja of die ligt in de rare wasstraat in emmen, of ergens om de route emmen- *stad*, of die hangt nu bij 1 of andere puber aan de muur op de slaapkamer.