manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 18:13

Ja zeker belangrijk nieuws!
Heb nu nóg een reden om woensdag naar Martin te moeten: ik kan hem zien én Gelukkig Nieuwjaar wensen én feliciteren met de best redelijke resultaten op de wedstrijden Knipoog

*zeg die paarden van hem zeggen me dus helemaal niets.. de enige naam die ik herken is "Hollanda" Nagelbijten / Gniffelen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 18:28

Anne_87 schreef:
whaha, en nu wel ineens afspreken bij de Shell, waarom moet ik altijd hélemaal naar de Sheel? Nou?! Clown

Super dat Nous ook zo braaf was *zeg dat paard blijft me verrassen... Ik had tog wel iets van wakkerheid verwacht* Maargoed, braaf zijn is ook helemaal nie erg!

Stt, als ik de Sheel zeg bij Cis, snapt ze er helemaal niets meer van, nu op goed geluk dat ze er donderdag om 10 uur staat Tong uitsteken (nee hoor Cis, grapje!)

En tja, Nous blijft mij ook verbazen. Gister zelfs nog stilgestaan en toch rustig! Bij windkracht 8 op het strand: rustig.... Maar wil je een keer relaxed in de bak rijden en zijn er verder geen rare prikkels van buitenaf, is ze zo gek als een deur Gestoord Misschien toch een keer een karakteranalyse laten doen, kijken wat eruit komt Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 18:36

haha, of niet Tong uitsteken Nu denk je nog dat je een normaal paard hebt, wie weet wat er straks uit de karakter analyse komt Knipoog
*dat strand sloeg idd ook egt alles Verward Ik had vanalles verwacht, maar dat dus niet! Zeker niet met al die voertuigen op t strand én die zandstorm enzo... Achjah, is ook zo saai hè als je je paard door en door kent en je van te voren al weet wat ze gaat doen Clown Dit houdt t spannend!

Ow oke, nee ik snap t... Tja dan idd maar afspreken bij de Shell, is waarschijnlijk beter ja Ja Ach en als ze t nie kan vinden, kan je altijd nog bellen hè Knipoog "Cis waar BEN je!? ik sta hier al úren bij de Sheel!" Cis helemaal verdwaals daar in t grote koudekerke Vork
(hihi, tja Cis plagen moet nog net ff kunnen in 2006 tog Cis?! Tong uitsteken En ik was tog al geirritant verklaard dus kan best Haha! )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 18:54

Oke ik zal donderdag om 10 uur klaar staan!
Tot dan!
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 19:43

eejjj maarr anne gaa je nou echt naar hem teo Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 20:45

Schijnheilig

*nieuwschierig Denice? Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:54

Haha Nous blijft zeker verbazen! Nero loopt te stuiteren van het vuurwerk, Nous is d'r relaxte zelf... geen touw aan vast te knopen! Je vergeet trouwens nog iets in je lijstje "om wild van te worden": als IK kijk!! Haha! Nero liep niet helemaal zuiver (voor zover ik het idd kon zien Knipoog ), maar een stuk beter, dus ik ga er vanuit dat ik er van de week gewoon weer op kan! Iedereen feest-ze en jullie een leuke verjaardag zoals ik afgelopen zaterdag al zei Anne: heeft Marcelle leuke cadeaus gehad?
Nou ik ga weer; nog een keertje alvast HAPPY NEWYEAR!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 22:30

Hoi meiden, hier even bij mijn opa en oma vandaan.
Ik zal donderdag om 10 uur bij de shell a.k.a. sheel gereed staan hoor Haha!
Allemaal een fijne jaarwisseling en dat we volgend jaar maar net zoveel lol mogen hebben als dit jaar!
Liefs Cis

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 23:45

In t zeeuwentopic:
Kelly_ann schreef:
Afbeelding
Er is gewoon iemand op bokt met Martin de Kroo als avater *LOL*

hihi, Denice je bent beroemd!! Haha!

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! Go jij! Go jij!
*en ik denk dat t met die lol wel goed zal komen hoor Cis, ons kennende

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 11:58

Gelukkig nieuwjaar allemaal Lachen

Iedereen de jaarwisseling goed doorgekomen? Ik ging nog ff vuurwerk spotten op de markt, maar alles waaide gewoon weg Clown En we gaan zeker veel lol maken dit jaar! Ik ga nu aan t werk, doei Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:39

Gelukkig nieuwjaar schatten van me!
Pff ben nog behoorlijk gaar... Maar ga zo naar de familie van Frans toe!
Ons vuurwerk waaide ook allemaal weg Boos!, zo zonde!
En Sharon was gisteren ook helemaal relaxed, maar dat is ze altijd wel met oud en nieuw!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 12:59

Gelukkig nieuwjaar! Go jij! Go jij!

Ja, t waaide behoorlijk idd! (en t waait nog steeds niet egt zachtjes) Zonde dat jullie vuurwerk wegwaaide Bar
Bij ons voor viel t wegwaaien verder wel mee geloof ik. Ja die "SOS-bollen" bleven niet netjes op hun plek hangen in de lucht, maar kwam op t gemakje langszweven Clown *wij steken zelf nooit vuurwerk af, maar t siervuurwerk wat ik gezien heb, ging wel goed met de wind geloof ik.

Suc6 met werken Thirz!
Phoe,k ben ook behoorlijk gaar en moet er dus egt nie aan denken om nu te moeten gaan werken...

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 15:12

oke veranderen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 16:32

Iedereen een heeeeeel goed, gezellig, tof, te gek en natuurlijk gezond 2007! Zo te horen is iedereen de jaarwisseling gezellig doorgekomen, dus een goed begin voor het nieuwe jaar!
Bij mij begint het nieuwe jaar al goed; ben met papieren voor m'n huisje bezig, het komt steeds dichter bij Knipoog Nog ff een avondje relaxen en dan morgen weer aan het werk Boos!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:52

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Gisteren gingen we met een groep vrienden oud en nieuw vieren bij een van hun thuis in de binnenstad van vlissingen. Wij vrolijk naar buiten om 12 uur, wat denk je? geen vuurwerk te bekennen!! Clown geen vuurpijl, rotje, grondvuurwerk o.i.d. te zien!!! Dus wij, hop in de auto, op weg naar ons huisje in bossenburg waar echt een heleboel te zien was ! (en anne, volgens mij kwam er vanaf jullie pleintje genoeg illegaal vuurwerk vandaan Clown )

Onderweg naar bossenburg nog bijna iemand met 70 km/u geraakt Scheve mond We reden over de paul krugerstraat toen ik ineens op nog geen 3 meter van de auto iemand op straat zag zitten. Onverlicht, in zwarte kleding Gestoord Ik heb die gozer ternauwernood kunnen ontwijken, had anders recht over hem heen gereden en dat had ie echt niet na kunnen vertellen. Heb daar toch een potje lopen brullen van schrik! Ik nog naar die gozer toe gegaan maar die lag bewusteloos op straat (alcohol) zijn vriendin kwam m al halen. De schrik zat er flink in!
Daarna nog lekker feest gevierd in bossenburg Knipoog volgend jaar blijven we dus gewoon lekker gezellig thuis Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:09

Jeetje Kim, das idd ff schrikken Scheve mond Gelukkig goed afgelopen!
Pff, werken viel vandaag niet mee. Eerst iemand ophalen in Zierikzee, werd bijna van de brug afgeblzen zo'n wind stond er! Verder waren de kids echt niet te genieten na hun chronisch slaaptekort wat ze hadden opgelopen...de een na de ander ging uit zn dak! Gelukkig liggen ze nu allemaal te pitten. Ik duik ook zo lekker mn bedje in hier, ga ik nog even ANTM kijken, begint weer Lachen Truste!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 11:13

Illegaal vuurwerk? ons pleintje? Haha werkelijk geen idee. t Enige wat ik weet, is dat er dit jaar meer siervuurwerk was dan puur alleen knallen. (onze achterburen vonden t vaak nogal grappig om een groot vuur te maken in de straat en daar al hun duizend klappers op te gooien Verward leuk hoor zo'n 10 minuten alleen maar knallen... )
Wow! Bah Kim! Dan schrik je tog ook ff behoorlijk zeg! *Welke stomme idioot laat zich nou zo zat worden dat je bewusteloos op de straat komt te liggen! Boos! Gelukkig is t allemaal goed afgelopen! Je moet er nie aan denken wat er had kunnen gebeuren...

Klinkt als een druk dagje dan Thirz. Zelf was je ook nog wel wat moeier natuurlijk, en dan die kids die lekkr vervelend zijn door t slaaptekort en die harde wind. Gelukkig kon je nog even lekkr relaxen met een dubbele aflevering van ANTM Knipoog *heeft ook deels gekeken, de tweede helft net nog even gekeken. Half 12 duurde mij net iets te lang.
Die Jade! "Neehoor, ik ben niet arrogant!" Nee, dat denk ik ook niet Vork

Ja, je huisje komt steeds dichterbij Bianz; Spannend!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:43

Anne_87 schreef:
Die Jade! "Neehoor, ik ben niet arrogant!" Nee, dat denk ik ook niet Vork

Dat mens was echt extreem! En nog niet doorhebben dat ze juist wél arrogant is. Ik had haar weggestuurd Extreme duivel

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 12:52

Haha, nou zij dus niet. Zij gaan haar "afbreken en opnieuw in elkaar zetten" Clown Ben benieuwd wat voor karakter er dan uit komt!
*ik zou haar dus ook egt weggestuurd hebben! Aan de andere kant.. Eva was ook niet t lievertje van de groep en die heeft wel gewonnen met hele gave foto's! Al is deze Jade wel heeeel erg overtuig van zichzelf Scheve mond Bah!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 16:15

Zo iedereen al zn vingers nog...?
Het is al weer 2007 tjonge wat gaat dat hard!
Nog 4 weekjes werken en dan heb ik lekker 16 weken rust.
Jullie mogen natuurlijk komen kijken naar de babykamer, ik denk dat ie over 2 weekjes helemaal af is, als wilco een beetje meewerkt!

Zondag gaan jullie zeker naar indoor zeeland?
Gaan jullie nog een show rijden?
Of mogen jullie nog pony's losrijden?
Ik hoorde vandaag van een aantal pensionklanten die wedstrijd moesten rijden, dat het weer lekker een zootje ongeregeld was.
Omdat er ook een schaatsbaan is en al die paarden schrikken daarvan.
Ik hoop voor jullie dat het beter gaat!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 20:00

Ik lag gister relax ANTM te kijken, na 1 uur zap ik vrolijk verder....kom ik 5 minuten later weer bij RTL 5, is er nog een aflevering! (Wist ik dus nie Bloos ) Maar alsnog kunnen kijken. Er zitten wel aparte types tussen, zeker die Jade! Die zal nog wel voor rellen gaan zorgen in het huis, hebben wij weer wat te kijken Vork

Dat wordt dan nog wat met het inrijden Nagelbijten / Gniffelen Ik plak Fenna wel achter Emma dr kont, ok Anne?! En anders gaan we toch gewoon een stukje schaatsen? En een show, daar wagen we ons dit jaar maar niet aan, laten we wel aan de rest over!
Nou Nel, dan werp ik donderdag wel een blik in de bijna-af babykamer. En als ie echt helemaal af is, kom ik m gewoon nog een keer checken Lachen

Thirz gaat een avondje met dr collega's op stap, dit is het resultaat:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zelfs het personeel ging meedoen:
Afbeelding

Zoals je ziet, ons team is al even zot als de kinderen zelf Clown
(en we zijn blij dat de kinderen hier geen getuige van zijn!)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 20:33

whaha, parkeer jij Fenna maar achter Emma der kont hoor, groot zat Haha! Maar Emma is ook een behoorlijke held op sokken hoor! *denkt aan een héle poos terug Schijnheilig Paar mensen waren de stallen aan t schoonmaken en ik moest er met Emma ff langs: Trippel, trippel & snuif, bries, snork Clown Heel gevaarlijk zo'n beetje water en wat sponsjes! Zeker voor zo'n klein paardje als Em...

Ja ik had ook al vrolijk "weltrusten" groepen tegen mn pa. Was nog ff mn mobiel vergeten, dus kom terug de kamer in was t weer begonnen! Dus snel weer op de bank gekropen en nog een kwartiertje ANTM gekeken (was t tog aan t opnemen voor Marcelle, dus heb de rest vanmorgen gekeken)

Jups, dit jaar kunnen we gwoon heel relaxed iets eten en op t gemakje wat zitten tijdens de pauze ipv ren, vlieg en sjees alles regelen voor de show en de show zelf hobbelen.. Zeg denice, hebben jullie nu al muziek, kleding enzo?

Leuke foto's Thirz! Alleen... Sporen jullie wel? Vork
whaha, enne deze foto's komen dus ook niet in poster formaat in de Kubus te hangen? Jammer hoor Knipoog

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 20:42

nel Haha!enice rijd 2 shows opening en om 13.15 en ook pony inrijden

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 21:35

owja, donderdag 20.30 - Wie is de Mol!
*LOL* nieuwe serie!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 10:53

Is goed hoor kom maar in de bijn af babykamer kijken... let niet op de troep...

Wat is ANTM?????

Tjonge denice, dat is voor jou een paardrijdagje wel, op wie mag je allemaal rijden????