de eerste keer dat ik daar hielp. pfffff ik was bij de enerlaatste box en ik zeg ik kan niet meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
de eerste keer dat ik daar hielp. pfffff ik was bij de enerlaatste box en ik zeg ik kan niet meer

Kirsten_S schreef:Me hart ging vanavond even in een sec omhoog. Wou afstappen maar ringo schrok en bleef zo haken in de beugel. Gelukkig zat ik er nog maar een klein stukje in, stootte alleen hard met dat gevoelige stukje van je elleboog tegen de beugel. Ging echt net goed, pfjieuww haha

Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Vind het jammer dat je haar niet een paar weken op stal zet.. kan wonderen verrichten.
Als ik eerlijk ben vind ik dat niet zo diervriendelijk..
Stel ik had de keuze moeten maken(los van de situatie met manon), zou ik der liever buiten zetten, dan duurt het maar langer, maar ik zou Venice er geen plezier meegedaan hebben er een paar weken op stal te zetten..(heb dan over volledige stalrust..)
@ manon: De dierenarts heeft niets verder gezegd op het feit dat het nu niet goed is?
Gefeliciteerd Noortje!