Oke, lijkt me erg moeilijk als je al best lang samen bent, maar is wel het beste voor jou denk ik
Britt_Sisi
Geplaatst: 25-05-12 12:24
miejmoon schreef:
van ons 1 niet voor het lesgeven en 1 de theorie nog niet. Verder 2 of 3 gezakt voor rijden. Van 12 mensen waarvan 6 met rijden
bij ons iedereen geslaagd voor theorie, zelfs een paar met een 10 en 3 meiden van buitenaf geslaagd en 2 van mijn school en een daarvoor alleen voor dressuur en niet voor springen en de rest gezakt haha
EllaBellaah
Geplaatst: 25-05-12 12:42
.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja lastig Ella, maar het is denk ik wel het beste zo.
Ik heb even me salaris gekregen, gewoon meer als het dubbele dan normaal!!! Ik dacht echt what the f*.....maar heb deze maand idd meer gewerkt en daar wordt ik dus voor beloond, jippie
Ohh ja naja dat zien we dan wel weer.... Ik weet sowieso niet hoe het met hem loopt, kan net zo goed zijn dat we het even gezellig hadden met elkaar maar meer niet.
Ik heb net een half uur in de tuin gelegen, zweet me kapot
Ik denk dat je wel het goede gedaan hebt met Wietse. Ik ken die andere jongen niet, maar misschien is het zowiezo wel lekker eerst even alles op een rijtje te zetten (ook met alle andere dingen die je noemde, studie en huis etc) voor je wat met een andere jongen begint. Maar als je gewoon lekker met hem kan praten en het gezellig hebben is dat alleen maar leuk toch zie je vanzelf wel waar het land
En of ik met hem kan praten Als we nou de hele dag moeten werken zitten we ook alleen maar de praten en kletsen enzo, en zelfs met serieuze ondertoon af en toe Britt
Ja dat is het ook Heb ik trouwens altijd met hem gehad hoor, heb het altijd leuk gevonden om met hem te werken enzo. Wietse is ook wel een kletser en ik kan m'n verhaal ook wel bij hem kwijt, maar hij gaf de laatste tijd meer om tv kijken en om over auto's te kletsen...
Ik heb blackberry blox geactiveerd, dan zou ik ook kunnen pingen etc ookal heb ik prepaid...