Die is leuk Had vanochtend toch iets raars; we waren bosrit gaan maken, maar omdat Stan beetje druk was ging Jenny een stukje links pad in en Annemarie en ik rechts. We waren nog geen 10 meter dat pad op, komt er ineens een ree van rechts uit de bosjes, steekt over en verdwijnt links. We hadden de zin 'hé, een ree' nog niet af, of er komt zo'n grotere Jack Russel achteraan gescheurd. Was zielig, dus ik roepen. Maar Stan heeft het niet zo op honden, dus hond moest weer weg. Beest weer verder achter ree aan. Jack Russel was nog niet uit het zicht, of er komt zo'n Bordercollie achteraan. Moest even kijken waar hond 1 was, en er ook weer achteraan. Terwijl we hem de struiken in zien gaan komt er zo'n Bernercellie-iets aan gescheurd, met in kielzog Bernercellie- iets 2, ook achter hond 1 en 2 aan. Was verder niemand te zien of te horen. Dus, als er straks briefjes in de winkel hangen met 'deze hond is vermist' 'Deze hond ook' 'Deze hond ook' en 'Deze hond ook'; ze liepen bij de Groene streep, richting Afferden @ Emy; beltegoed is op, maar cap is gereserveerd voor Anne
Hij blijkt nu wel 15 euro te zijn, wil je hem dan nog als je hem past?
Ja, want pony staat straks in Beugen en dan heb ik 2 caps, kan ik er mooi 1 bij de pony leggen en 1 op de manege/thuis. Ik heb springtopic gemaakt op HAW trouwens. --> viewtopic.php?f=10&t=736766&hilit=
Weten jullie hier mischien of het kamp van 6april tot 9 april een leuk kamp is ? en wat je allemaal gaat doen? Als ik ga neem ik wel mijn eigen pony mee.
Flappie heeft nieuw huisje gevonden. Vriendin van me (die in het bezit is van grote broer van RB) wil hem hebben. Ze heeft er al twee die momenteel in een paardenstal leven. Als haar huis straks af is wil ze een mini kinderboerderijtje maken. Toch een geweldige oplossing of niet
fijn dat je iemand gevonden hebt Wendy! het ziet er erg leuk uit! denk dat Flappie daar een heel goed huisje heeft!
die foto van Lennert en RB is echt heel grappig! ze vonden het echt heel leuk, Mike wilde misschien wel bij de Nijmeegse studenten paardrijvereniging Geert had trouwens met zn telefoon nog een filmpje gemaakt van Ulvy die keihard door de wei aan het crossen was.. ik vond het best wel eng, want 't was spekglad.. hier staat 't filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=t8dWyKsAqNo en hier nog een compilatie van de filmpjes die met mijn camera gemaakt zijn: http://www.youtube.com/watch?v=MXmzGg_CLGc&mode=user&search= (let vooral op het zit-staan-zit-staan-zit )
Is iemand daar weleens op ruiterkamp geweest zoja hoe beviel dat e.d? Ik zou graag mijn eigen pony meenemen(rijd nu M1dressuur met hem ) Hier even de website: http://www.bergemo.nl/ponykamp.htm
@ Emy; afdelingsdressuur. Er moet hard geoefend worden! Heb weer aangemoedigt, en moet zeggen; de eerste keer opstellen op de B-E lijn ging vlekkeloos, je kon dr een lineaal naast leggen! @ Dancertje; je link werkt niet Ponykampen zullen best leuk zijn, ligt natuurlijk ook beetje aan weer en de groep zelf. Maar de dagindeling is altijd wel leuk ...zegt iemand die pennyprix boscrost met Haflinger Heb mn westernzadel herontdekt (dr groeiden inmiddels paddo's op ) Of het nu aan het zadel lag, of aan het feit dat ik eerst 1 1/2 uur gestapt heb met hem; Ascot liep toch in een relaxed gallopje door het bos! Ikke helemaal happy; dr is toch nog hoop voor ons!