.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. Sabinee__ schreef:Ik vind de rijstijl van hem gewoon niet oke, misschien dat hij zn reden er voor heeft, maar hoe ik zet zie is dat het bij hem voornamelijk 'geen gelul trek hem in de krul' is. En ik heb zeker op deze manier niet liever 'te diep' omdat dat a. voor het paard zelf voor geen meter loopt, en b. hij duwt op deze manier gigantisch zijn rug weg. Robbin is een flinke kerel + tuigage zal het toch rond de 90-100 kilo zijn. En dan op de manier waarop ik hem af en toe zie stuiteren lijkt me dat totaal niet positief voor de rug, en zeker niet met springen ..
Trouwen kan een paard met een weggedrukte rug ook niet netjes de achterhand eronder hebben op een ontspannen manier..
Dit is in mijn optiek geen paardrijden .. En dan ben ik maar die tut met dat Natural gelul
Sabinee__ schreef:Ik vind de rijstijl van hem gewoon niet oke, misschien dat hij zn reden er voor heeft, maar hoe ik zet zie is dat het bij hem voornamelijk 'geen gelul trek hem in de krul' is. En ik heb zeker op deze manier niet liever 'te diep' omdat dat a. voor het paard zelf voor geen meter loopt, en b. hij duwt op deze manier gigantisch zijn rug weg. Robbin is een flinke kerel + tuigage zal het toch rond de 90-100 kilo zijn. En dan op de manier waarop ik hem af en toe zie stuiteren lijkt me dat totaal niet positief voor de rug, en zeker niet met springen ..
Trouwen kan een paard met een weggedrukte rug ook niet netjes de achterhand eronder hebben op een ontspannen manier..
Dit is in mijn optiek geen paardrijden .. En dan ben ik maar die tut met dat Natural gelul
) geleerd heb is dat een paard inderdaad ook de ruimte moet hebben om te kijken naar de hindernis. En op deze manier ontneem je hem die kans. Ik kan op de foto's niet zien of het paard echt zijn rug wegdrukt. Maar dat zou goed kunnen doordat de hoofd-halshouding onnatuurlijk is.
?
.