Hoe is het marjan en pamela vergaan in bathmen dan?
Ik gister voor eerst oefen M2 gehad, paar grove fouten, maar rest wel netjes (183pnt, maar telt niet mee). Heb nog 3x M1 staan, maar begin nu serieus te denken om toch niet wat eerder M2 te starten Ag as ik nog kan omschrijven doe ik morgen misschien wel
Net voor offerte naar stallenbouwer geweest, belt mij maandag wat het gaat kosten. Om dan toch alles kunsstof te maken (zonder tralies overigens ) allemaal half hoge stallen. En dan word het snel beslissen want hij zit qua levertijd al in januari, voordat het klaar zou zijn, zeker omdat wij dingen willen die niet standaard er zijn. En ook meteen 2 voerruiven besteld voor buiten, dus die komen ook eerdaags hoef ik smorgens niet meer met mijn kruiwagentje in het donker door het slijk met hooi
Oew klinkt goed Colette, Gewoon M2 starten lijkt mij! Ben benieuwd naar de stallen, is het frame van de stallen dan ook van kunststof? Is dat wel stevig genoeg dan? Leuk trouwens die open stallen, staat altijd supergezellig.
Haha jaa maar het is eigenlijk nog niet goed genoeg
Ja alle tussenschotten zijn kunsstof en 1.30 hoog alle voorfroten ook alleen 0,5m vd tussenschotten aan de voorkant is dicht (anders gaan ze bij elkaar in voerbak). En de stal die grenst aan peotsplaats is van boven tot beneden kunsstof dicht tot plafon. En poetplaats komt in het midden zon soort muurtje zal ik maar zeggen die het in 2en deelt. Maar kan je nog wel achterdoor
Bij mij is het goed gegaan in Bathmen. Was van te voreb flink ziek dus twijfelde nog om te gaan maar ben blij dat ik gegaan ben. Dressuur ging netjes, niet spectaculair. 193 punten, hij begon erg in mijn hand te hangen en was wat lafjes op het been. Ik had voor de eerste keer nu de pelham in met springen en de cross. Hij maakt zich namelijk zo sterk en reageert amper om ophoudingen. En dat ging super. Heb een fijn, rustig, gecontroleerd rondje kunnen springen. Foutloos en binnen de tijd. Toen naar de dierenarts, hartslag 54 en alles helemaal prima. Toen de cross in. Bij hindernis 3 lag ik er bijna af, je sprong zeg maar naar een grote bult zand toe en dat vonden veel paarden eng. Midnight wou stoppen maar sprong toch en toen lag ik op zijn nek, haha. Mezelf terug in het zadel gewurmd en weer verder. Merkte na hindernis 4 dat mijn lichaam wel op was. Kon gewoon niet meer in de verlichte zit blijven zitten. Maar heb de cross verder rustig en foutloos uitgereden. Wel een minuut buiten de tijd en een onvoldoende voor de stijl (tja wat wil je als je het grootste deel blijft zitten). Ben hardstikke tevreden alleen wat het voor mijn lijf waarschijnlijk nog een beetje te vroeg.
Colette gewoon M2 gaan starten joh. Martine wat leuk je L1 debuut, ik heb komende zondag mijn L2 debuut
Nou toch fijn dat je hem rustig uit heb kunnen rijden? Was laatste vh jaar of niet? Hoe ging t martine?
Ik heb mn eerste m2 punt al binnen :p had 181 en 174 (overigens erg slecht gereden maar in vergelijking met leek het nog wel ergens op ). Veel complimenten weer over mooi paard/proef en wat voor afstamming etc :p
Haha ja ik wil voor t zomerseizoen mn m2 punten hebben :p want mss gaat mijne eind volgend jaar met pensioen (gezien we erg veel jong spul hebben staan) en ik iig wel zoveel mogelijk ervaring met deze op wil doen. Heb ook nog een 6jarige men vind die npg beter (is ook mooi +1.75m maar zadelmak en verdrr niks en wil ik als die thuis komt oppakken en hoprlijk volgend jaar starten als ik tijd heb
Ow martine dacht dat je nu al je debuut had Was marscha dan die op wedstrijd moest nog?
Marcha
Geplaatst: 14-11-11 14:26
Netjes Colette! Is de jouwe al op zo'n leeftijd dat ie met pensioen kan dan?
Ik had idd ook wedstrijd. Had 174 -2 en 176..... Baalde er wel van.... meneer liet me behoorlijk zitten omdat hij alles eng vond. Hij gaat dan in zo'n bloedvaart de bak door dat ik alleen op goed geluk kan rond sturen en hem op het juiste moment op de rem moet sjorren...haha.... maar goed, positieve is wel dat hij op zulke momenten niet meer achter de teugel kruipt (wat hij eerst wel deed) en had ook 7-ens voor halsstrekken en aanspringen in galop. Over twee weken weer een poging.
Beetje jammer is alleen dat meneer momenteel zo hard vooruit aan het gaan is, dat hij ook veel breder wordt.... hij begint dus uit zijn zadel en dekens te groeien.....
haha met 9 al met pensioen! Laat Levi het maar niet horen, die ziet dat wel zitten over 2 jaar lekker de wei op de luiwammes! Is dat het paard van de KNHS week?
Heb je een foto van je 6 jarige nieuwe crack?
Balen Mars van je punten, je trapzak liet je in de steek.. Waarvoor had je de -2? Heb je foto's of filmpjes van je wedstrijd?
Jaa pensioen maar dan moetie wel elk jaar lastIg veulen opvoeden en af en toe met pa ofzo door bos hobbelen :p (ja is die v ermelo) Andere ja zalk vanavond ff uploaden
Met 9 al met pensioen.... vertel dat niet tegen Pantani want hij verzet geen poot meer denk ik!
Heb wel een filmpje van mijn proeven, maar die heb ik nog niet op de pc staan. -2 was omdat meneer er tussenuit naaide..... Waar ik reed was zo'n gehandicaptemanege en daar hadden ze in de kantine allemaal van die hele grote gekleurde skippybal-dingen liggen. En dat was erg eng! haha