Welkom Danseresje, gezellige mensen mogen zich altijd aansluiten en lekker mee kletsen. Hoe was jullie buitenrit?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsefreak schreef:...
Welkom Danseresje, gezellige mensen mogen zich altijd aansluiten en lekker mee kletsen. Hoe was jullie buitenrit?
Horsefreak schreef:Hmm misschien moet ik toch maar een keertje meegaan, moet ik wel adje proberen te reserveren bij gebruik aan bowie.
antoinetje schreef:Dan moet je wel een keer boeken as Milou niet meegaat!
Horsefreak schreef:Mijn echte naam is Wendy en ik zou zeggen, neem kijkje in mijn profiel, mocht je meer willen weten, dan moet je het maar vragen.
En ik snap het wel ja. Ik woon doordeweeks op kamer in Utrecht, heb wel wat ruimte, maar niet echt de tijd voor dier. Gelukkig hebben we nog een huiskat en bij mijn ouders een lieve hond, waar ik ben als ik vrij ben.
kooslover schreef:Hoi Milou, welkom in het topic. Leuk dat we toch nog eens nieuwe leden krijgen. Zo blijven we ook nog een beetje op de hoogte van de gebeurtenissen bij Smit. Rijd je elke week?
Ik kwam van de week de smitgroep weer tegen in het bos en toen liep er een hafje voorop dat ik niet herkende. Is er niet stiekem nog eentje bij gekomen? Adje liep midden in de rij, dus die was het niet en ik weet 100% zeker dat het Ushi niet was.
Binnenkort wil ik echt een keer mee hoor AntoinetteAl vind ik eigenlijk dat Fenna er dan ook aan moet geloven. Vorige keer hebben we aan Aad beloofd dat we weer eens zouden komen