Oke mooizo.
En de spullen van mij?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AshleyvdH schreef:Nou laat ik maar weer eens over me paardjes vertellen
Een tijdje geleden ben ik toch zo van Bentley gevallen en toen een tijdje later ging die weer zo springen dus heb ik behoorlijk wat angst nou is het 3x weer goed gegaan maar gisteren begon die weer..
Toen was ik echt klaar met hem en toen heb ik mijn vader geroepen die heeft hem gelongeerd en toen ben ik weer opgestap toen ging het even goed en begon die weer met gek doen toen zei me pa en nu rijden toen heb ik uiteindelijk doorgezet en ben verder gaan rijden hij is der even bijgebleven voor mij..
En nu maar hopen dat hij weer normaal gaat doen want hij is aardig groot en dominant en dan ben ik een beetje bang en dat voelt meneer haar fijn aan en dan gaat die dus kl*te..
En aanstaand zondag weer wedstrijd nog 1x B hoop ik en dan over
Met Dodge gaat het wel lekker.. Afgelopen week 3x buiten gereden en dat vind hij veel fijner toen heb ik ook echt heerlijk geredenen toen ging ik zaterdagavond in de binnenbak rijden moest meneer overal spoken zien.. Maar toen gisteren ook maar weer in de binnenbak en toen ging het wel weer fijn
Ook met hem aanstaande zondag wedstrijd en zoals jullie in me onderschrift zien ga ik dan mij M2 debuut aan!

Al foto's?

Misschien kan je me het een ander uitleggen? 
Moet Milou wel kunnen en willen.