Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xCarolaa schreef:Alleen ligt het dan wel een tijdje stil als ik aan het inrijden ben
Jetske_ schreef:Wij hadden een rare dag. Met dressuur was Las -zacht uitgedrukt- wat vervelend. In mijn proef al helemaal: hij sprong de hele tijd weg, echt de héle tijd en toen schenen we ook nog verkeerd te rijden. De cross nog snel even gelopen en toen vol zenuwen naar de tent om te checken of we überhaubt wel zou mogen crossen (het zou me niks verbaasd hebben als ik <150 gehaald zou hebben ... ) MAAR we zijn flink gematst: 171 .. poeh. We stonden dan wel laatste, wel mochten iig springen!
Springen ging heel simpel en foutloos. Voor het crossen was hij heel enthousiast. De eerste sprong ging heel enthousiast, een aantal hindernissen daarna was hij nog wat twijfelig, maar daarna kreeg hij de smaak te pakken. Resultaat: foutloos en 9 sec buiten de tijd! Nog een plaats of 4 omhoog geklommen in het klassement, maar door die lage dressuurscore niet erg hoog geëindigd.