Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CCindy schreef:Ik zit midden in mijn pww met morgen een pw wiskunde waar ik nog geen som van heb gemaakt, heb geen idee waar hoofdstuk over gaat :s Maar zit al de hele dag op bokt , behalve vanmiddag (toen was ik bij mn pony). Stomme instructieweek hihi
Arabia schreef:CCindy schreef:Oh das mooi. Als je op zondag brengt, kost het dan weer extra? Zelf kun je daar niet blijven slapen neem ik aan, op zondag? Zou eruit zien, dan komt iedereen natuurlijk al 's zondags.
Van dat geld niet zeg!Waarom extra geld meenemen? Ga je ook nog andere dingen doen dan alleen op KNHS centrum?
Zwembad, clinic.
iSaBeLL schreef:digo schreef:Er zijn stallen genoeg hoor haha. De stallen met luik zijn vaak zaagsel stallen en die krijg je alleen met een dierenartsen verklaring. De andere stallen zijn net zo groot dus daar komt je paard echt niks te kort hoor
Ik wil wel graag vlas! kan je dat trouwens aangeven?
iSaBeLL schreef:digo schreef:Er zijn stallen genoeg hoor haha. De stallen met luik zijn vaak zaagsel stallen en die krijg je alleen met een dierenartsen verklaring. De andere stallen zijn net zo groot dus daar komt je paard echt niks te kort hoor
Ik wil wel graag vlas! kan je dat trouwens aangeven?