Op welk paard heb jij gereden vrijdag?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weetje nog welke dat is??

nou succes!
Alles goed hier? Ik reageer hier even minder omdat ik nu wat serieuzer bezig ben met school (examenjaar) en ik sinds gisteren een súper leuk verzorgpaard heb
Gisteren afspraak gemaakt, die man liet mij alles even zien, paard uit de wei gehaald en lekker gepoetst. Daarna rijden, echt een lief beest, schrok nergens van! En die man is gewoon heel chill, als je wil rijden mag je dat, maakt niet uit hoelang en je mag overal heen. Zelfs als ik met hem op kamp wil of wedstrijd zou dat wel mogen. Ik ben gisteren samen met iemand die hem ook verzorgt (zijn er totaal 3 inclusief mij, een oudere vrouw en een van mijn leeftijd die heel aardig is
) gezellig op stap geweest, en we wisselden af met de fiets en de fries (mm lijkt op elkaar
) Ik uiteindelijk naar huis gereden met de fries en zij ernaast met mijn fiets, echt grappig dat gezicht van mijn moeder toen ik langskwam
toen reed zij hem terug want zij woont daar heel vlakbij.
top dus

_Lisanne schreef:Heb die van Anky en Adelinde gezien, maar nu moet ik wel echt aan gaan kleden haha. Heb om half 3 les.
Oh leuk Angela, fijn hoor dat het zo'n braaf paard is!!!

) hij liep paar jaar geleden ook mee bij de Westfriese markt voor de koets dus dan moet ie wel bomproof zijn
StillAngel schreef:Haaay!Alles goed hier? Ik reageer hier even minder omdat ik nu wat serieuzer bezig ben met school (examenjaar) en ik sinds gisteren een súper leuk verzorgpaard heb
Gisteren afspraak gemaakt, die man liet mij alles even zien, paard uit de wei gehaald en lekker gepoetst. Daarna rijden, echt een lief beest, schrok nergens van! En die man is gewoon heel chill, als je wil rijden mag je dat, maakt niet uit hoelang en je mag overal heen. Zelfs als ik met hem op kamp wil of wedstrijd zou dat wel mogen. Ik ben gisteren samen met iemand die hem ook verzorgt (zijn er totaal 3 inclusief mij, een oudere vrouw en een van mijn leeftijd die heel aardig is
) gezellig op stap geweest, en we wisselden af met de fiets en de fries (mm lijkt op elkaar
) Ik uiteindelijk naar huis gereden met de fries en zij ernaast met mijn fiets, echt grappig dat gezicht van mijn moeder toen ik langskwam
top dus
_Undercover schreef:StillAngel schreef:Haaay!Alles goed hier? Ik reageer hier even minder omdat ik nu wat serieuzer bezig ben met school (examenjaar) en ik sinds gisteren een súper leuk verzorgpaard heb
top dus
Wiehooooo, gaaf man! Wel snel komen met foto's he!
Hij heeft wel zomerexceem dus zijn manen zijn kort, wel zonde maar het begint weer aan te groeien. Alleeeeen.. mijn uploader van mijn telefoon is kwijt
dus die moet ik wel zoeken haha