Strafwerk is bijna af, de rest doe ik morgen op school!

Tessa, waarom moet je melden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

werd 8.15 wakker en school begon 8.30
dus snel me bed uit aankleden, naar badkamer, haren kammen en toen was ik 4 minuten te laat 

ilieben schreef:Hallo!
Ik lees allemaal trieste berichten, sterkte in ieder geval!
Ik ben mijn verstandkies kwijt en moet over 2 maanden de andere laten trekken bij de kaakchirurg. Degene die vandaag is getrokken had ik zo'n pijn aan dat ik al 3 nachten niet goed geslapen had, maar die is er gelukkig uit en het viel mij reuze mee!
hopen dat de pijn nu wel weg is dan.
xandra88 schreef:Goedemorgen!
Gister bij de kliniek geweest met Tana daar hebben ze een thermografie gemaakt van haar schouder en haar voorbenen. Er bleken nog wel wat plekjes te zitten in haar schouder en haar kogel was ook wat oplichtend, maar geen ernstige dingen. Ik moet nu deze week gaan longeren en dat steeds verder uitbreiden. Mocht dit aan het einde van de week/ begin volgende week nog steeds goed gaan dan kan ik er weer rustig aan weer op klimmen. Heb wel methacam mee gekregen voor als ze een slechtere dag heeft.
Springen ga ik niet doen met Tana, maar ik ga mee doen met Donna![]()
Ben benieuwd!
@ Ireen hoe si het met je kies? erg veel last van, nu je verdoving helemaal is uitgewerkt?
@ Jolanda nogmaals bedankt voor alle moeite gister! Je hebt me echt uit de brand geholpen!
@ Tessa en hoe is het 8 uur melden je vergaan? Kon je een beetje je bed uitkomen?

was wel saai hoor zo lang wachten 

Donna is idd leuk met springen heb ik ook eens 50 jaar geleden gedaan

en fijn dat je beugel eruit mag! 

Leuk dat je op Donna mee doet