Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zo deed ik het ook met mijn autorijlessen en dat heeft geholpen (de laatste keer had ik gewoon alvast taart gehaald
). 
maar wel champagne voor de zekerheid!
. Maar je gaat er gewoon mee vieren dat je geslaagd bent!! 
. 

Strippokeren, hoe kom je erop. Het is dat je niet met meer dan twee bent, anders kon je gaan Bul oliebol
. Beetje positief zijn over jezelf hoor!! Je moet wel je examen halen anders kan je niet naar Australië. Hoe staan de plannen daarvoor trouwens?

. Ik heb net Komiek gelongeerd (jaja een keer geen Atlas
, die had Eline vandaag al gedaan....). Komiek is erg grappig.... Stappen vindt ze heel moeilijk vooral van draf naar stap... Dan moet ik zo ongeveer 10x het commando herhalen en dan gaat ze misschien eindelijk.... Van galop naar draf had ze daar ook een aantal keer last van maar toen heb ik dr is ff flink door laten galopperen tot dat ze echt moe was en toen ging ze wel
. Je kan echt merken dat er arabisch bloed in zit... Ze schrok ergens van staart omhoog neus in de lucht neusgaten wijd en blazen maar
. En een heel leuk drafje dr bij....
En dat is heel idioot om te zeggen, want voor omstanders zal het er niet uit hebben gezien. Maar voor ons
We hadden aanleuning, ik wist eindelijk eens recht te richten, tussen twee teugels, Mazzel was best goed aan het been en sturen ging vrij netjes. Alleen de linker gallop was echt niet te doen, ik heb alle trucjes geprobeerd, maar NO WAY. We zijn er 10 a 15 minuten mee bezig geweest en toen was de lestijd zo ongeveer op. Ik heb denk drie huppels linksom gemaakt. Pffrt, maar verder ging het oké 
natuurlijk lastig, ik oefen nu ook aan de hand Halthouden, maar dat kost ook moeite hoor
In begin was dat meer een ramp. Fenn schreef:Ja, jullie zouden voor de kar ook concequenter moeten zijnnatuurlijk lastig, ik oefen nu ook aan de hand Halthouden, maar dat kost ook moeite hoor
(achter me blijven) (het heeft me wat gedraai gekost) alleen halthouden dat lukt nog niet

Alleen heeft mijn ene been uitgevonden dat er een bobbel van de beugelriemen aan het zadel zit, dus dat doet steeds zeer. Toen maar verder gereden zonder zadel waar mijn andere been weer zeer van gaat doen..