Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:28

Oja dat is waar ook. Gaat vast helemaal goed komen Jet. M'n broer'tje' krijgt ook de uitslag. Die heeft er ook weinig vertrouwen in Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:41

De uitslagen altijd een spannend moment.... Heeft je moeder al een mooie taart bestelt? Want al ben je gezakt (waar we natuurlijk niet vanuit gaan!) dan is die taart nog steeds lekker Knipoog. Zo deed ik het ook met mijn autorijlessen en dat heeft geholpen (de laatste keer had ik gewoon alvast taart gehaald Tong uitsteken).

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:42

hahahaha nee ze heeft geen taart maar wel champagne voor de zekerheid!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:44

Die kan dr ook heel goed in al ben je gezakt dus dat is ook wel een goede optie Lachen. Maar je gaat er gewoon mee vieren dat je geslaagd bent!!

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:47

hahahahaha nou dat hoop ik.. maar heb echt een heel slecht gevoel erover

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:40

Hoezo dat dan? Ging je al met slechte cijfers die examenweek in of had je het idee dat je met het nakijken van de examens op internet het niet goed gemaakt had?

Daar had ik wel geluk mee.... Elke keer als ik klaar was met mijn examen schreef ik de antwoorden over op een ander blad zodat ik een beetje kon kijken of ik het wel goed had Knipoog.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:43

Ik heb Duits nagekeken, en dat was echt slechterd dan slecht. Daar gaat mijn onvoldoende naar. Dat betekend dat de rest van mijn cijfers *dus ook GS, Economie & Wiskunde, wat ik erg moeilijk vind* heel goed moeten zijn.. en daar geloof ik gewoon niet in..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:49

En hoe goed is heel goed? Moest je echt 8en halen of zijn 6jes en 7evens voldoende?

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:54

nee... ik moest voor GS een 4.9 halen, economie een 5.4 en wiskunde een 5.. maar dat vind ik best moeilijk Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 14:55

Ach, ik denk wel dat het gelukt is hoor Haha!

en die uitdagingen klinkt gezellig Knipoog Strippokeren, hoe kom je erop. Het is dat je niet met meer dan twee bent, anders kon je gaan Bul oliebol Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:58

Die cijfers vallen nog hardstikke mee... Dat ga je toch wel halen! Als je nu 8en en 9ens moest halen Knipoog. Beetje positief zijn over jezelf hoor!! Je moet wel je examen halen anders kan je niet naar Australië. Hoe staan de plannen daarvoor trouwens?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 16:07

Ik weiger vrijdag in het oranje te gaan. Ik heb helemaal niets met dat voetbal Bloos

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:48

Weet wel dat je dan tussen 3 (waarschijnlijk) oranje idoten zit Knipoog

Jet, je moet het zo bekijken. Die cijfers die je kon halen zijn best laag. Als je normaal ook niet zo vaak van die lage cijfers haalde, zal dat nu toch ook niet zo zijn? Lachen

En je komt morgen wel vertellen dat je geslaagd bent he! Pling Vork

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:53

Ik duim voor je! Hoe laat krijg je de uitslag?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 21:33

Hoi hoi, ik kom ook maar weer is ff gezellig op bokt kijken Knipoog. Ik heb net Komiek gelongeerd (jaja een keer geen Atlas Tong uitsteken, die had Eline vandaag al gedaan....). Komiek is erg grappig.... Stappen vindt ze heel moeilijk vooral van draf naar stap... Dan moet ik zo ongeveer 10x het commando herhalen en dan gaat ze misschien eindelijk.... Van galop naar draf had ze daar ook een aantal keer last van maar toen heb ik dr is ff flink door laten galopperen tot dat ze echt moe was en toen ging ze wel Knipoog. Je kan echt merken dat er arabisch bloed in zit... Ze schrok ergens van staart omhoog neus in de lucht neusgaten wijd en blazen maar Tong uitsteken. En een heel leuk drafje dr bij....

Maar ja ook maar de overgang draf - stap een aantal keer gedaan en hopelijk onthoud ze het voor de volgende keer....

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 21:46

Mmm... Es, aan die kwijl leidt Mazzel ook en ik kan je vertellen dat dat er moeilijk uitgaat, maar ik weet niet hoe concequent ze verder behandeld wordt Knipoog

Vandaag ging de les trouwens best goed Haha! En dat is heel idioot om te zeggen, want voor omstanders zal het er niet uit hebben gezien. Maar voor ons Pling We hadden aanleuning, ik wist eindelijk eens recht te richten, tussen twee teugels, Mazzel was best goed aan het been en sturen ging vrij netjes. Alleen de linker gallop was echt niet te doen, ik heb alle trucjes geprobeerd, maar NO WAY. We zijn er 10 a 15 minuten mee bezig geweest en toen was de lestijd zo ongeveer op. Ik heb denk drie huppels linksom gemaakt. Pffrt, maar verder ging het oké Clown

en Jet, Sas haar peptolk is helemaal waar. We horen het morgen van je. En Wen, flauw hoor, ik ga dus wel in het Oranje, al moet ik nog even kijken hoe Schijnheilig

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 21:51

Mazzel doet voor de kar voorwaarts ook beter op stem dan het terug komen, dan moet ik toch ook wel met hulp van de leidsels doen Knipoog
Eigenwijze en toch brave Mazzel goed van hem dat jullie aanleuning hadden en recht kon richten Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 21:57

Ja, jullie zouden voor de kar ook concequenter moeten zijn Schijnheilig natuurlijk lastig, ik oefen nu ook aan de hand Halthouden, maar dat kost ook moeite hoor Clown

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:05

Halt doet hij voor de kar de laatste tijd echt steeds beter Haha! In begin was dat meer een ramp.
En ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wat meer consequent ben gaan rijden en minder van relax/laat hem maar, want dan gaat hij zijn eigen dingen doen.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:13

Fenn schreef:
Ja, jullie zouden voor de kar ook concequenter moeten zijn Schijnheilig natuurlijk lastig, ik oefen nu ook aan de hand Halthouden, maar dat kost ook moeite hoor Clown

Freestylen zodat hij jou als de dominante persoon gaat zien. Niet halt willen houden aan de hand heeft alles met dominantie te maken. Als je met hem wandelt moet hij achter jou schouders blijven omdat jij de leidende factor bent. (jaja ze is er weer)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 22:15

Hoi, Antoinet, daar zijn we druk mee bezig en dat doet ie nu ook Haha! (achter me blijven) (het heeft me wat gedraai gekost) alleen halthouden dat lukt nog niet

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:38

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 22:41

Dankje voor de tip, voor als we weer gaan wandelen houd ik hem in mijn achterhoofd Ja

En ik zal jouw ITP eens bekijken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:41

Vandaag heb ik Lune gedaan. Ze was weer erg braaf en het rijden ging wel oké Lachen Alleen heeft mijn ene been uitgevonden dat er een bobbel van de beugelriemen aan het zadel zit, dus dat doet steeds zeer. Toen maar verder gereden zonder zadel waar mijn andere been weer zeer van gaat doen.. Nagelbijten / Gniffelen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:42

en heel veel oefenen stukje lopen en dan ineens stilstaan zul je zien hoe snel hij dat doorheeft