Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Liesje89 schreef:Zooooo toe maar weer lekker weg, hahaha
Banjer schreef:ik hoor net dat Banjer vanaf vannacht dag en nacht buiten staat
Ineke belde dat Xena en Lisa buiten blijven, of ze Banjer ook buiten moest zetten... nou heel graag
Bedankt Ien
edit: en bedankt Noussie voor het bellen... heel lief dat je aan Banjer en mij denkt
Banjer schreef:huh? staat ze niet buiten dan? nu weet ik het ook niet meer hoor
Liesje89 schreef:Ja hoor, heb het nog steeds ontzettend naar mijn zin!
In het bos is het heerlijk rijden. Het is daar niet zo warm, en er zijn nog niet zoveel horzels.
Over een paar maanden is de hoeveelheid horzels hier enorm, dus dan rijd ik minder in het bos denk ik.
Als we in Augustus een weekje hier waren werden we altijd lekgeprikt door die beesten, en moesten we ze steeds van de paarden af staan. Maar ik heb er nog geen een gezien, haha
Nou ik ben er blij mee... en ik blijf het zo lief vinden dat er aan Banjer is gedacht
neej hoor grapje:P
ALLEMAAL EVEN REAGEREN OP MIJN GREMLINSSSS!! 
Dank jullie allen
xenalee schreef:Liesje89 schreef:Ja hoor, heb het nog steeds ontzettend naar mijn zin!
In het bos is het heerlijk rijden. Het is daar niet zo warm, en er zijn nog niet zoveel horzels.
Over een paar maanden is de hoeveelheid horzels hier enorm, dus dan rijd ik minder in het bos denk ik.
Als we in Augustus een weekje hier waren werden we altijd lekgeprikt door die beesten, en moesten we ze steeds van de paarden af staan. Maar ik heb er nog geen een gezien, haha
tja dan moet je die periode maar weer gewoon naar schiedam verkassen![]()