_Sammy_ schreef:joooh, ben ik weer![]()
ojeeh foto's , die galop![]()
ja mensen ik ga morgenop buitenrit met Gen,
Hahah spannenddddddd
wel cap op hea! Met je wilde hengst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Sammy_ schreef:joooh, ben ik weer![]()
ojeeh foto's , die galop![]()
ja mensen ik ga morgenop buitenrit met Gen,
wel cap op hea! Met je wilde hengst
mijn nieuwe dekje wordt zo'n witte simpele dunne en die nieuwe van harryhorse(www.harryshorse.nl) hoop dat hij dezelfde lengste heeft als de anky!
dat bontje erbij dan nog bandages, dat shirt staat er ook op :p Ugene2001 schreef:Ga de foto's nu uploaden
_Sammy_ schreef:viewtopic.php?f=10&t=823661&p=29049836#p29049836
dat bontje erbij dan nog bandages, dat shirt staat er ook op :p

Ugene2001 schreef:Hier de foto:
De rest mogen jullie in het z'meerderstopic bekijken
Als ik weer ga springen bijv.. Want dan loopt ze egt leuk
had het erger verwacht hoe ik erop zitte in de galop
maar ze staan nog niet op de zoetermeerders
Sammy je hebt piano handjes op mn paard !
Ik werd gek van dat geklik hahaha... En je bleef maar doorgaan... Ahg joh ze liep wel leuk bij je hoor

echt waar heb ik de laatste tijd snel als paarden voor mijn gevoel niet actief lopen ga ik automatisch klikken zonder dat ik het doorheb, geloof bij elke pas zowat voor het ritme
Ugene2001 schreef:Ja Annie, we moeten snel maar weer eens foto's van d'r gaan maken
Foto's staan nu wel bij de z'meerders
Ik ga proberen hoger dan 60 cm!!!
Dat voor een fries vind ik echt niet slecht hoor! Vind ik leuk foto's te hebben van mijn springende fries!
Ik deed het ook altijd hoor .. Doe het soms nog steeds maar dan word ik helemaal gek van mezelf!
volkgende x iets meer zweep erbij ipv geklik
of niet? _Sammy_ schreef:ik merk het niet, dat ik nog het ergste! ben ermee begonnen bij Gen die toen dan niet doorliep en niet ging aansporen nu is het echt gewoon geloof ik een ritme die je aanhoudvolkgende x iets meer zweep erbij ipv geklik
of niet?
Ah ze heeft wel een mooie kont
Dat krijg je er niet zomaar uit.. Ben er hard mee bezig om er losser te maken.. Maar zoals je hebt gemerkt is het niet de makkelijkste
nee idd, zoveel spierballen heb ik niet, idd best lastig maar hoop dat het losse er een beetje in gaat komen