xan schreef:Ik ga plat, moet morgen erg hard aan het werk.
Tilly is dan ff mijn "baas". Dus ......
Ook voor jou..........slaap lekker.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Ik ga plat, moet morgen erg hard aan het werk.
Tilly is dan ff mijn "baas". Dus ......

xan schreef:Niet te snel gaan hoor vanaaf.
Heb ik morgen weer zoveel leesvoer !!!!
Tot morgen allemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
ze 
meelen schreef:Oh, zit je ook al op een roeivereniging?
Ja kunnen we wel doen ATE, in Jisp of zo.
ff uitrusten in de Ooievaar daarna.(zo heet ie toch?)
!!! 
xan schreef:meelen schreef:Oh, zit je ook al op een roeivereniging?
Nee droppie, de Lepelaar![]()
![]()
![]()

LIQUITA schreef:WELTERUSTEN allemaal!!!

meelen schreef:xan schreef:
Oh, zit je ook al op een roeivereniging?
Nee droppie, de Lepelaar![]()
![]()
![]()
meelen schreef:![]()

meelen schreef:Haha, ja maar die was makkie.
Het was al ge-quote.
Maar jij doet ook moeilijker als dat het moet, dus vraag Peet ff of ze jou ook de "gebruiksaanwijzing" wilt mailen.

benookduiker schreef:LIQUITA je heb pb

meelen schreef:benookduiker schreef:LIQUITA je heb pb
Maar nu is ze onder zeil hoor.
En dat vind ik eigenlijk ook wel een goed plan.
Jij hebt nachtdienst of zo?

meelen schreef:Nou, is deze week niet erg hé....nachtdienst. Het is toch niet zulk mooi weer.
Vooruitzichten voor het week-end zijn beter.

maar weer. 
meelen schreef:Nou, ik ga ook maar eens afsluiten.
Prettige dienst en
Tot Boktmaar weer.
ze
ATE schreef:winnatoe ik rij te slecht om echte wedstrijden te rijden dus houd het dan gewoon op voor onze amateurs op de manege jammer maar is niet anders ik hoop alleen dat diana nu niet denkt dat ze 5 sterren manege heeft /krijgt en dat straks ook de stalling voor echte ruiters gaat worden
LIQUITA schreef:Bij een vereninging waar je niet lid bent...meestal €7,50 per proef en ik betaal bij de paardenhof (daar ben ik lid) €6,50 per proef.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Bij een vereninging waar je niet lid bent...meestal €7,50 per proef en ik betaal bij de paardenhof (daar ben ik lid) €6,50 per proef.
volgens mij moest er laatst bij Veldt Veldt 10 euro per proef betalen.
winnitou schreef:ATE schreef:winnatoe ik rij te slecht om echte wedstrijden te rijden dus houd het dan gewoon op voor onze amateurs op de manege jammer maar is niet anders ik hoop alleen dat diana nu niet denkt dat ze 5 sterren manege heeft /krijgt en dat straks ook de stalling voor echte ruiters gaat worden
Dan zoeken we toch een 2e Veldt manege.
LIQUITA schreef:Bij een vereninging waar je niet lid bent...meestal €7,50 per proef en ik betaal bij de paardenhof (daar ben ik lid) €6,50 per proef.
winnitou schreef:volgens mij moest er laatst bij Veldt Veldt 10 euro per proef betalen.
ATE schreef:ja dat is al heel lang hoor 10 euro en voor de kids 8,50
ATE schreef:winnatoe ik rij te slecht om echte wedstrijden te rijden dus houd het dan gewoon op voor onze amateurs op de manege jammer maar is niet anders ik hoop alleen dat diana nu niet denkt dat ze 5 sterren manege heeft /krijgt en dat straks ook de stalling voor echte ruiters gaat worden
winnitou schreef:Dan zoeken we toch een 2e Veldt manege.