ik had gister sollicitatie gesprek bij de bloemist
ik hoop dat ik aangenomen ben
Ik ik ben nog steeds zooo blij met mijn 9.3 voor mijn ongeleerde maatschapijleer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ik ben nog steeds zooo blij met mijn 9.3 voor mijn ongeleerde maatschapijleer
Marieke_ schreef:Woehoe ik heb net mn tentamen van een 5,0 naar een 5,5 gepraat
AnitaJoeri schreef:Marieke_ schreef:Woehoe ik heb net mn tentamen van een 5,0 naar een 5,5 gepraat
haha iemand die op rood viel zeker.En hou dan maar op met studie je kan meteen vertegenwoordigster worden
..!!
vera23 schreef:heehee niet leijk doen heh tegen mijn pony
vera23 schreef:haha je moet ze gewoon met respect behandelen dan gaat het best goed
pumbaa_nr_1 schreef:haaii
ik had gister sollicitatie gesprek bij de bloemist![]()
ik hoop dat ik aangenomen benIk ik ben nog steeds zooo blij met mijn 9.3 voor mijn ongeleerde maatschapijleer
![]()
Falli schreef:vera23 schreef:haha je moet ze gewoon met respect behandelen dan gaat het best goed
Als ik er niet was geweest had ze mooi binnen gestaan vandaag.. Dus hoeveel respect kan je hebben..
Ze wilde mij bijten terwijl ik haar regen deken op wilde doen.. voor haar eigen best wil.. En toen heb ik lekker tegen haar gezegd.. Ik haat je.. of ze onder de indruk was is een 2e maar ik heb het lekker wel gezegd!
denk dat ze je heel dankbaar is alleen uit ze dat op een bijzondere manier ....
Hoop dat ik hem krijg
kost gewoon ff 30 euriesvera23 schreef:en het regent

Binar schreef:Zijn er nog mensen die maandag willen lessen??
Ik heb nog plek vrij!!
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:Zijn er nog mensen die maandag willen lessen??
Ik heb nog plek vrij!!
ja johnnie
weg van mijn werk om er zelf bij te zijn.
dus net zoals achter doet hij het nu ook voor...ziet er gek uit maar volgens da dus om te ontlasten.
NuggT schreef:Pff wat een takkeweer zeg, heb lekker gedoucht dus ben weer schoon.
Onderweg met die buitenrit hadden Femke en ik last van een paar druppels maar dat viel mee.
Toen we teruggingen ging het harder regenen en eenmaal terug op stal plensde het.
Ik was blij dat we terug waren zeg.
Maarja toen nog in die zeikregen naar huis fietsen.
Vera, wat heb ik toch veel voor jou Pony over he?
Haha nee hoor, doe het met plezier voor die muts.

NuggT schreef:Waar Femke?