_Iris_Iris_ schreef:Heb vannacht haast niet geslapen
Ik ook niet..
heb super veel zin in ponykamp
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Iris_Iris_ schreef:Heb vannacht haast niet geslapen
heb super veel zin in ponykamp
mr het is al weer over hoa
iris222 schreef:haii![]()
Nou eerst kon ik niet slapen toen lag ik eindelijk te slapen werd ik paar uur later wakker kon ik weer niet slapen en uit eindelijk werd ik s ochtneds wakker met pijn in me arm had verkeerd gelegen ofzmr het is al weer over hoa
![]()
xx
Nevony schreef:Veel plezier
je moet echt kamer 3 nemen
die hebben we keurig schoongemaakt
mAnDyXX schreef:wat voor beugel heb je dan? ik zou hem dan niet eens mee nemen een weekje kan toch geen kwaaDD?
_Iris_Iris_ schreef:Helemaal gelijk heb je mAnDyXX
Ik neem hem ook niet mee,
Word helemaal ziek van dat ding ook al hoef ik hem alleen snachts in
mAnDyXX schreef:jah ik had eerst een blok buitenboord met zo kapje nauw ik had hem maar de helft van de keren in had er nooit geen zin in maar nu heb ik al 2,5 jaar slotjes!! maar ja je raakt er aan gewent
..maarja...Ik moet hem van me ouders meenemen..en me vriendin neemt haar beugel ook mee.... lessie schreef:_Iris_Iris_ schreef:Heb vannacht haast niet geslapen
Ik ook niet..heb super veel zin in ponykamp
[/quote]lessie schreef:mAnDyXX schreef:jah ik had eerst een blok buitenboord met zo kapje nauw ik had hem maar de helft van de keren in had er nooit geen zin in maar nu heb ik al 2,5 jaar slotjes!! maar ja je raakt er aan gewent
Ik heb geen kapje dat ding doe ik gewoon in en geen last.....maarja...Ik moet hem van me ouders meenemen..en me vriendin neemt haar beugel ook mee....
. en je ziet hem haast niet, en je hebt er geen last van;) ('s nachts) . Dus ik neem hem wél mee
. en je ziet hem haast niet, en je hebt er geen last van;) ('s nachts) . Dus ik neem hem wél mee
[/quote]_Iris_Iris_ schreef:iris222 schreef:haii![]()
Nou eerst kon ik niet slapen toen lag ik eindelijk te slapen werd ik paar uur later wakker kon ik weer niet slapen en uit eindelijk werd ik s ochtneds wakker met pijn in me arm had verkeerd gelegen ofzmr het is al weer over hoa
![]()
xx
Ik heb ook ong. zoweinig geslapen![]()
Trouwens hoe oud ben jij?
jij??
iris222 schreef:ik hb trouwens ook buitenbord beugel en slotjes mr neem buitenbord dinges niet mee heb hm toch nooit in kan dr niet vn slapen
...Heb hem s'nachts uitgedaan:P
[/quote]
jij??