Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben wel 'ns naar een soortgelijke show geweest.

)

Gelukkig maar want van de week had Stace een nieuw stukje weiland en ik kon d'r bijna niet vinden, ik zie echt bijna niks zonder die dingen.

Eerst sneakte Bloody er tussenuit toen ik Stace uit 't land haalde, nou die krijg je niet snel meer dat land in, maar dat is gelukt. Toen deed Stace d'r staart in de lucht en begon ze te snorken als een Arabier... 
), Stace lekker aan 't werk gezet, ze heeft goed d'r best gedaan dus daarna liet ik d'r even los ravotten en ging ik wat spulletjes opruimen. In een van de rijbakken was iemand met een jonge pony aan de gang maar ze viel eraf, pony ontsnapt dus ik helpen met vangen, rent die pony zo door de omheining van het longeerding heen, die plank echt helemaal door midden.
Nou goed die stond dus bij Stace, ondanks haar hengstigheid moest ze niks van 'm hebben en geeft ze 'm een schop, pony gevangen, kijken of die oke was en weer verder. Stace was 't een paar seconden later alweer vergeten leek wel. 

).