Want Zondag was ze heel erg vies maar wist niet of ik dr hele box moest leeghalen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jarno schreef:vera23 schreef:dan is het toch kerst...haha wanneer is het nou kerst
oh ja hoor kleine is ook goed wat jij wil mevrouwmoet je wel ff de manen trekken...anders worden het kleine /grote zegmaar haha
Heb uk de manen nogsteeds niet getrokken....pfff dat worden as zondag wel heeeeeeeleee groote niet mooi
hallooooooooooooooooooo KERST is in DECEMBER en NOVEMBER heeft ook de 24e EN 25e haha
en ja ik zal een poging wagen tot manen trekken tenzei je daarvoor nog tijd hebt.
my persenal groom!!![]()
gr
heb er 3 kruiwagens uit moeten halen.......heb er dinsdag een nieuwe baal in gedaan

vera23 schreef:nee manen trekken kan ik echt niet sorry
vera23 schreef:moet je gewoon even john aan zn haren trekken whah

vera23 schreef:moet je gewoon even john aan zn haren trekken whah
jarno schreef:vera23 schreef:nee manen trekken kan ik echt niet sorry
jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ga het gewoon zelf proberen of ik huur mike effe in die zal het vast wel kunnen kennen kannen haha.
ipv les effe trekken
gr
johnvt schreef:vera23 schreef:moet je gewoon even john aan zn haren trekken whah
helaas, heb geen haar meer, dus wordt lastig dan
NuggT schreef:vera23 schreef:moet je gewoon even john aan zn haren trekken whah
Okee, pff zit nu even aan een lekker broodje aan de oven.
Vera, is het goed dat ik ff zonder zadel ga hobbelen? Misschien daarna nog klein beetje longeren ofzo.
johnvt schreef:vera23 schreef:moet je gewoon even john aan zn haren trekken whah
en ik wil je pas heel laat weer terug op bokt zien ok haha
vera23 schreef:geef je der een knuffel van mij vind ze altijd weer leuken ik wil je pas heel laat weer terug op bokt zien ok haha

NuggT schreef:vera23 schreef:geef je der een knuffel van mij vind ze altijd weer leuken ik wil je pas heel laat weer terug op bokt zien ok haha
Okee, whahaa jaa ik ben ook niet van plan om 1 uurtje te blijven hoor.
Maar k kan ook weer niet té laat weg, want t word vroeg donker.
Maar das pas rond een uur of 5, half 6 ofzo.
Nou mensjes ik ga!
Byee
vera23 schreef:jarno schreef:Ik ga het gewoon zelf proberen of ik huur mike effe in die zal het vast wel kunnen kennen kannen haha.
ipv les effe trekken
viezerik
vind Mike vast wel leuk, of niet?? Ik heb hier ook nog wel een paard staan waarvan de manen getrokken mogen worden