ShirleyA schreef:@ Esther Lastig zo'n drukte in de bak ja. Maar tijdens je les was t redelijk leeg. Dat was dan wel weer lekker. Ik kreeg alleen even een oorlogskreet v je vlak naast me hihi.
Oeps, dat is me dus helemaal ontgaan...
Zal wel geweest zijn omdat ik aan het galopperen was en Giel eruit dreigde te vallen. Als hij eruit valt moet ik hem op zijn kop geven en dat trachte ik met een oorlogskreet te voorkomen. Het klonk zeker als een Indiaan..?! Ik kreeg hem later van Henriette terug die op Jelle les had van Luc. Die moest ook in galop blijven. Ik zat op Jannes en een aantal paarden stoven van haar oorlogskreet even opzij. Dat is altijd zo lastig met jonge paarden. Je doet veel op je stem. Dus kan me voorstellen dat het vervelend is als je rustig aan het stappen bent... Zal er proberen de volgende keer op te letten... hi hi
en anders mag je me best uitschelden voor Indiaan....
Ze moeten aan een lijn nog een stuk zwemmen op veilig te zijn. Het is echt heel droevig! Hoe kan je zo met je beesten omgaan?
. Dus 18 gered en 18 verdronken... Ze zijn onderkoeld en moeten 500 meter zwemmen voor ze aan land kunnen. De dierenarts adviseerde om ze nu te laten staan met dikke dekens, omdat ze waarschijnlijk door de onderkoeling het lange zwemmen niet meer redden en je weet wat een paard dan doet... Die geeft op en verdrinkt... Ik moet er toch niet aan denken dat je paard daar tussen staat. Vroeg me al af of ze die beesten niet een voor een met een helikopter en een band onder de buik kunnen ophalen? Heb ik wel eens op televisie gezien. We moeten Patricia Paay en Adam Curry maar even bellen. Die hebben toch een heli...? Maar zonder gekheid, het is een schande dat dit gebeurt en dat er zo weinig gedaan wordt. In Amerika zijn ze tijdens die rescue programma's dagen bezig om een poesje uit een rioolbuis te halen, waarvoor ze alles openmaken. En 100 paarden kunnen we in Nederland niet redden..?!!!