Nou vandaag na ruim 3 jaar weer bij me oude pony wezen kijken. Had wel vreemd gevoel want ja zou ik hem nog herkennen? Dus gisteravond even gekeken hoe hij er 3 jaar geleden uit zag en dat had ik misschien beter niet kunnen doen. Wij vanmorgen dus naar Scheveningen en daar onder begeleiding van de beheerder met een terrein auto het duin in. Nou het duurde een kwartiertje en toen vonden we de kudde. De beheerder was vanmorgen al even wezen zoeken want ja het terrein is 800 Ha dus je vind ze niet zo snel.
Affin ik stap uit de auto en ongelooflijk maar waar ik herkende hem direct en hij kwam ook gelijk aanlopen om te kijken of ik iets te eten had. Natuurlijk had ik paar snoepjes in de broekzak. Maar wat zag hij eruit. Overal wondjes en vliegen. Tja naarmate wij langer bleven wist ik hoe hij eraan kwam alle paarden lopen netjes om de duindoorns heen en Jens gaat er dwars doorheen. Toen de snoepjes op waren had Jens geen zin meer in ons en vertrok en nam de kudde mee.
Nou nadat we nog tig foto's hadden gemaakt (zal ze jullie besparen) dus verder op pad want de beheerder wilde ons nog wel meer laten zien. De fjorden worden vervangen voor Koniks paarden omdat deze helemaal geen onderhoud nodig hebben dus of we die ook wilden zien. Natuurlijk wilden we dat echter die paarden zijn veel wilder en moeilijker te vinden. Na ruim 1 uur zoeken beesten gevonden en inderdaad aanraken lukt haast niet. Verder nog reeën gezien en veel konijnen en ook 1 vos. Me beweging voor vandaag weer gehad dus. En weet je in zee lagen honderden boten voor de kust omdat er zeg maar geen werk is en das een stom gezicht jo. Heb er een foto van maar pc is nog volop aan uploaden
Leuk verslag en vooral erg gave foto's Lida! Jammer dat ze daar we moeten! Heb je al een nieuwe plek gevonden?
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-09 16:58
Sharon_Jims schreef:
Leuk verslag en vooral erg gave foto's Lida! Jammer dat ze daar we moeten! Heb je al een nieuwe plek gevonden?
Nou waarschijnlijk heb ik geluk en mag hij nog langer blijven. Das voordeel als je af en toe je neus laat zien Maar we hadden wel gave ochtend met al dat wild wat we tegen kwamen En die Koniks zijn echt schuw