Amarie schreef:Leentje alvast van harte nog een veertig minuutjes en Leentje is jarig.
Hieperdepiephoera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha dank je wel.... Ben morgen nog wel ff op de manege dus kun je me ook nog live feliciteren hahaha eindelijk met de vuist op tafel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amarie schreef:Leentje alvast van harte nog een veertig minuutjes en Leentje is jarig.
Hieperdepiephoera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
chrissy01 schreef:Heey mleen,
Gefeliciteerd!!! En een fijne dag.
Weet iemand hoe het met J. is?
Lielle schreef:ik dacht al dat ik deze persoon wel zou moeten kennen, maar ik kan het nog niet helemaal plaatsen zo. Is dat gebeurd tegenover B.S.?
Dustinlover schreef:@ Amarie: ik was aan het galloperen om haar op te warmen voor de les van H. Maar ze struikelde en kon zich niet meer te been houden en viel ineens neer.. Ik vloog er voorover af en heb dus een hersenschudding.. Vannacht keertje gewekt om te kijken of ik nog wist waar ik was.. schrok wel heel erg maar het is allemaal goed..
En ik voel nu spieren waarvan ik niet wist dat ik ze hadmaar kon er gelukkig wel om lachen. Ook al doet men rug toch super zeer. Ga straks toch eventjes naar de manege om naar Jill te kijken, die rijd Passoa gelukkig
Joyceee86 schreef:Dustinlover schreef:@ Amarie: ik was aan het galloperen om haar op te warmen voor de les van H. Maar ze struikelde en kon zich niet meer te been houden en viel ineens neer.. Ik vloog er voorover af en heb dus een hersenschudding.. Vannacht keertje gewekt om te kijken of ik nog wist waar ik was.. schrok wel heel erg maar het is allemaal goed..
En ik voel nu spieren waarvan ik niet wist dat ik ze hadmaar kon er gelukkig wel om lachen. Ook al doet men rug toch super zeer. Ga straks toch eventjes naar de manege om naar Jill te kijken, die rijd Passoa gelukkig
met een echte hersenschudding kan je echt niet op de manege rondlopen.. En om de 2 uur word je dan gewekt.. Maar idd je spieren voel je dan allemaal