Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mleentje

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 00:38

Amarie schreef:
Leentje alvast van harte nog een veertig minuutjes en Leentje is jarig.
Hieperdepiephoera Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

hahahaha dank je wel.... Ben morgen nog wel ff op de manege dus kun je me ook nog live feliciteren hahaha eindelijk met de vuist op tafel ROFL

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 08:47

Gefeliciteerd mleentje!!! Haha!

grietje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 09:23

HIEP HIEP HOERA! LEENTJE IS VANDAAG JARIG.
GEFELICITEERD LEEN, EN DRIE DIKKE XXX VAN MIJ! Doei!

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 12:17

Heey mleen,
Gefeliciteerd!!! En een fijne dag.
Weet iemand hoe het met J. is?

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 14:45

Happy Birthday Lena. Ik zie je vast vanavond nog wel. Maaar ook een fijne middag toegewenst. OK dan!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 15:28

Gefeliciteerd mleentje!!!! Go jij! Go jij!

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:08

Gefeliciteerd Marleen Hyper!

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:22

hahaha dank jullie wel allemaal Haha!

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:46

Gefeliciteerd marleen!

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:59

chrissy01 schreef:
Heey mleen,
Gefeliciteerd!!! En een fijne dag.
Weet iemand hoe het met J. is?

Wie is J. dan?

Ben niks nieuwsgierig Bloos

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:18

Voordat er rare verhalen de ronde gaan doen.
J. van de schimmel op de manege is gisterenavond in de stal (stal waar 2 jonge paarden en C. zijn paard staat) aangetroffen met verwondingen aan haar hoofd.
De traumahelicopter en ambulance hebben eerste hulp verleend.
Wat er precies gebeurd is weten ze nog niet maar dat is nu ook niet zo belangrijk.
Ze heeft verhoogde druk op haar hersenen, een gebroken scheenbeen, gebroken ribben en kneuzingen.
Het is afwachten, ze wordt in slaap gehouden.
De druk op haar hersenen blijft stabiel en maandag wordt ze aan haar been geopereerd. Hopelijk laten ze haar dan ook weer voorzichtig wakker worden.
Het is de komende dagen spannend, dus duimen voor haar.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 18:09

Pfff ik wist gister nog niet eens wat ze had en toen schrok ik me al een ongeluk zeg.. En nu al helemaal (had het net al op de manege gehoord).. Pff misschien is ze omver gelopen door een paard hoorde ik van M. Dat er 2 paarden in 1 stal stonden en dan J er 1 uit wilde halen..

Leentje gefeliciteerd (maar dat heb ik ook al via sms gedaan)

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 18:40

schrok me echt al kapot toen ik gister het nieuws hoorde... hoop dat alles goed komt... en ik wens c en e heel veel sterkte en de rest van de familie natuurlijk ook

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 22:33

J. haar toestand is nog steeds stabiel.
Dus blijven duimen dat het zo blijft en snel beter wordt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 23:10

ik dacht al dat ik deze persoon wel zou moeten kennen, maar ik kan het nog niet helemaal plaatsen zo. Is dat gebeurd tegenover B.S.?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 23:34

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 00:37

Hoorde het net op de manege. Wat verschrikkelijk, hopelijk komt het allemaal goed.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 01:15

Zo ik zit heel even 5 minuten achter de pc.. Maar hoop ook dat het goed komt met J.
Zelf blijf ik morgen een dag thuis want die val met Passoa is toch nog best hard aangekomen ook al dacht ik van niet. Hersenschudding en toch nog wat last van me rug ook al kwam ik daar niet op terrecht.. Wel gewoon weer opgestapt alleen was ik nogal duizelig en heb paar rondjes gestapt en gedraaft en toen afgestapt.. Toen nog denver willen longeren maar dat heb ik al snel afgebroken omdat het moeilijk ging.. Nu de rest van de dag op de bank gelegen.. En nu maar eens gaan slapen als het lukt.. Men ouders moeten me alleen wel vanavond een keer wekken Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 01:24

Lielle schreef:
ik dacht al dat ik deze persoon wel zou moeten kennen, maar ik kan het nog niet helemaal plaatsen zo. Is dat gebeurd tegenover B.S.?

Ja..

Pff hoorde vanavond van B wat updates..Op de pijnscheuten reageerde ze.. en B zij dat ze vanavond uit haar coma zou moeten komen ?? maar dat weet ik zogauw niet

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 08:44

Volgens mij nemen ze de tijd om haar bij te laten komen en dat kan dan wel even duren.
We blijven duimen.

Wat is dat nu Rowan ben je eraf gevallen, hopelijk valt het vandaag een beetje mee. Al hoewel meestal voel je het extra de dag erna.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:34

@ Amarie: ik was aan het galloperen om haar op te warmen voor de les van H. Maar ze struikelde en kon zich niet meer te been houden en viel ineens neer.. Ik vloog er voorover af en heb dus een hersenschudding.. Vannacht keertje gewekt om te kijken of ik nog wist waar ik was.. schrok wel heel erg maar het is allemaal goed..
En ik voel nu spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had Tong uitsteken maar kon er gelukkig wel om lachen. Ook al doet men rug toch super zeer. Ga straks toch eventjes naar de manege om naar Jill te kijken, die rijd Passoa gelukkig Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:10

Dustinlover schreef:
@ Amarie: ik was aan het galloperen om haar op te warmen voor de les van H. Maar ze struikelde en kon zich niet meer te been houden en viel ineens neer.. Ik vloog er voorover af en heb dus een hersenschudding.. Vannacht keertje gewekt om te kijken of ik nog wist waar ik was.. schrok wel heel erg maar het is allemaal goed..
En ik voel nu spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had Tong uitsteken maar kon er gelukkig wel om lachen. Ook al doet men rug toch super zeer. Ga straks toch eventjes naar de manege om naar Jill te kijken, die rijd Passoa gelukkig Haha!

met een echte hersenschudding kan je echt niet op de manege rondlopen.. En om de 2 uur word je dan gewekt.. Maar idd je spieren voel je dan allemaal

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 22:25

Nou nou er is weer een hoop vertelt in een week tijd. Vanaf nu kan ik iedere keer weer meekletsen, dus morgen maar weer een verslagje.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:13

Joyceee86 schreef:
Dustinlover schreef:

met een echte hersenschudding kan je echt niet op de manege rondlopen.. En om de 2 uur word je dan gewekt.. Maar idd je spieren voel je dan allemaal

Heb ook geen flinke hersenschudding.. Het duizelt een beetje en je voelt je een beetje misselijk + steeds hoofdpijn. Toen ik een tijd geleden ook een hersenschudding had lag ik ook bijna de hele dag te slapen en hoefde ik echt niet overeind te komen.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:27

Ik zou toch maar voorzichtig doen. Als je met een hersenschudding niet goed omgaat kun je lang last houden van hoofdpijn.