Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Galopperen ging ook super.
We worden nog eens vriendinnen, luna en ik.
). Meisje op Jack liet Jack lekker weigeren en Jackie had inderdaad niet zoveel zin, Kanjer maakte reuze sprongen en Omar struikelde, het ruitertje lag in het zand. Omar was inderdaad erg verbaasd 

van luna val je niet af 

En Jack is goed in weigeren met springen, weet ooit nog wel dat er iemand op zit die wel kon rijden en hij nog steeds weigerde, oke was 1 voor 1 springen. En Aad is volgens mij altijd paranoïde met Luna, hij roept de hele les alleen maar blokkeer d'r rustig aan en blokkeer d'r maar een keer!
en ik moest haar lager instellen, maar dat deed ik dan en dan had ik soms het idee (ik kan het nog steeds niet op haar) alle controle weer te verliezen, dus pakte ik het maar weer op. Dat blokkeren was alleen aan het begin wel nodig, ze liep bijna door de muur heen

erop blijven zitten was geen probleem, maar ik kon geen rem en geen stuur meer vinden
Verder heb ik haar eigenlijk ook weinig zien doen, behalve in gallop dat je haar af en toe echt zag wegracen van een volte ofzo. En ze blijft niet stil staan
(tip/hint)
(tip/hint
)
En Kanjer ook wel, vind ik zulke leuke paardjes 
kooslover schreef:En ik rijdt er al vanaf groep 4 of 5
Mei 1998 ben ik begonnen
Van veel paarden (van toen ik er pas reed) weet ik dat ze er waren maar ik kon ze niet echt...
Ronno was toch ook wel een ouwe knar Lunawijffie? Ik dacht dat hij al rond de 20 was toen ik bij smit kwam.

nou hopen dat het Bowie wordt!