Okeeeeeeee. Dan heeft ze die tinkers voor Popeye aangezien. Eeeehh een tinker voor een shetlander aanzien? Naja, blijkbaar zijn er mensen (die dan ook nog beweren zoveel verstand van paarden te hebben) die dat echt doen. Maar Popeye heeft nu ijzers!
Aquilia
Geplaatst: 31-05-09 13:20
Wie dacht dan dat het veulen bond was? Want het veulen stond binnen xD
Vera96
Geplaatst: 31-05-09 13:22
Nee ik dacht dat omdat zoon meisje daar een pony voor Popeye aanzag. En aangezien een veulen misschien net zo groot als Popeye is.
Aquilia
Geplaatst: 31-05-09 13:23
Haha maar dat verschil zie je toch wel xD Mja, Wanda is nog niet bevallen xD Heb nog geen sms gehad
Ja echt hé. Laatst kwam zoon meisje naar me toe ''Waarom heb je die pony verkocht je ging er elke dag naartoe'' Ehhh heb er toch maar duidelijk gemaakt dat ze niet van mij was.. Helaas niet.. Maja, snap ze aan de ene kant ook wel hoor, ik ging er elke dag naartoe enzo, e n Yara niet, dus hoe moet ze nou weten dat Zena van Yara was.
Aquilia
Geplaatst: 31-05-09 14:02
Haha ja dat klopt Maar ik vind het stom dat ze jouw erop aan kijken en Yara niet
Ik vond die kindjes daar zoieso stom. Alleen zoon klein meisje was lief. Maar die mensen daar met eigen paarden waren wel echt kei aardig.. Tegen mij dan hoor, ze klaagde altijd over Yara,omdat yara bijvoorbeeld nooit meer naar popeye ging als ie wond had en ze dreigde de dierenbescherming te bellen. Naja. Ik vind Yara wel aardig, vond het altijd zo irritant als ze gingen klagen over haar.
Aquilia
Geplaatst: 31-05-09 14:06
Mja ze mag dan wel aardig zijn, maar ze laat jouw opdraaien voor Popeye, en toen ook voor Zena... Koop dan geen dieren Maar zo denk ik erover
Zo zijn er wel meer mensen die er over denken. Maarja, aan de ene kant snap ik het ook wel.. Ze wilde Zena eerst niet weg doen, maar ze had het te druk met haar verzorgfriezen, en aangezien ik Zena helemaal geweldig vond.. Haha, jij mag er zo over denken, maar ik denk er niet zo over.
Aquilia
Geplaatst: 31-05-09 14:10
Haha zou niet goed zijn als het niet zou mogen Maar goed, je hebt Popeye nog
Vera96
Geplaatst: 31-05-09 14:16
Ja, gelukkig wel. Popeye komt waarscheinlijk weer te staan waar ik hem begon met verzorgen
Naja, ik was aan het kijken, kon wat vinden maar ben later de advertentie kwijt geraakt. Nouja, ik ben zo dus ontzettend slim die te vergeten zijn, dus ik vraag even dieq van iemand in de buurt, maar dan pb ik je wel even want die is dus niet van mij;p
Aquilia
Geplaatst: 31-05-09 14:30
Haha oke Plaats gewoon nog een advertentie op Marktplaats Zo heeft de eigenaar van mijn verzorgpaarden mij gevonden xd