Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dozo schreef:'Kom op met de info!!!!
ZeFaNa schreef:meelen schreef:Maarreh, heeft dat meisje nou alle spullen weer teruggegeven?
Want ze kan nu dan niet meer op Bokt, maar misschien heeft ze de spullen nu wel op Marktplaats enz. geplaatst.
Nee want bijna alles is al verkocht. Dus in principe moet ze gewoon geld dokken! Maar grote kans dat dat niet gebeurd...
En Esra mag nog wel op de manege komen?

micky schreef:als ze nu ook nog ff degene pakken die mijn ipod heeft dan zijn we weer een grote blije famillie
meelen schreef:Fleurtje92 d'r profiel is nu helemaal leeg, dus dat zal de moderator dan zeker gedaan hebben?!
We hebben er geen melding bij Grardus van gemaakt, over dat gedoe met esra. Dus als ze wil kan ze waarschijnlijk nog gewoon op Veldt kunnen komen ja.
ZeFaNa schreef:micky schreef:als ze nu ook nog ff degene pakken die mijn ipod heeft dan zijn we weer een grote blije famillie
Dat hoorde ik ook inderdaad. Wist niet dat die ipod van jou was.
Maar iemand had toch bekend hoorde ik ook weer ergens?

dozo schreef:meelen schreef:Fleurtje92 d'r profiel is nu helemaal leeg, dus dat zal de moderator dan zeker gedaan hebben?!
We hebben er geen melding bij Grardus van gemaakt, over dat gedoe met esra. Dus als ze wil kan ze waarschijnlijk nog gewoon op Veldt kunnen komen ja.
Waarom niet???
Ik vindt dat ze dit gedaan heeft te zot voor woorden!! Jullie zijn aansprakelijk voor schade?!?
dozo schreef:Ja hallo, ik kan dat niet allemaal volgen hoor!!
Ben niet meer zoooo piep!!

LIQUITA schreef:hahaha.....ik begrijp er ook helemaal niks meer van
meelen schreef:
Voor zover ik het begrijp is het:
Esra die waarschijnlijk Bruno had "geleend"
Fleurtje92 die spullen van o.a. Sandra Kat had gepikt
En dan nog iemand die uit fietstassen steelt?
Wat is het toch enig op de manege.
dozo schreef:Te koop: Mooie donkerbruine merrie, M1 dressuur, kijken is kopen!!