Ik vind het liedje van Joan ook niet zo heel leuk. Me mams en ik schrijven van elk land op wat we ervan vonden, er staat al vaak slecht, saai, lachertje op... haha.
Wij vinden denk ik die jongen die klassiek zong het beste. Die laatste was ook wel leuk en een jongen daarvoor ook. Vraag me af of we door zijn. Maar hoe zat het nou over 5 landen die zich al ingekocht hadden ofzo?
Nou weer niet door..... had er zeker wel een paar andere door gelaten, vond die uit Turkije echt slecht! En die schreeuwde hoelahoep meid ook.... vond dat 16 jarige meisje ook leuk. Ik heb dinsdag niet gekeken dus weet niet wat daarbij zit, maar van vanavond vond ik die jongen die klassiek zong het best.
Zo alleen nog even naar school om wat verslagen uit te printen en in te leveren, dan me contract tekenen voor me nieuwe kamer enn dan vanmiddag eventjes peerjde pesten Oehoe en dan maandag NAAR WENEN!!!
Uhm Ella ik vind t ook logisch dat ie t niet leuk vind, maar heb je t nu ook al uitgemaakt of niet? Want het is ook n beeetje banketstaaf om hem aan het lijntje te houden. En uit jou verhalen krijg ik het idee dat het voor jou al over is, dan is het wel zo eerlijk om hem dat ook te laten weten, hoe ongemakkelijk en kwetsend het voor hem ook zal zijn
Hihi die laatste van gister deed wel heel erg michael Jackson na xD Maar was verder opzich wel goed. Turkije vond ik ook leuk :p
Snap dat hij het niet zo leuk vind, maar ik vind het goed van je dat je het wel gezegd hebt!
Lig nog lekker in mn nest. Zo er maar eens uit, en ook pony pesten :p word weer een buitenritje denk ik. Naar de appelbergen. Ik vind het wel heel jammer dat er nergens water in de buurt is waar je met de paarden in kan/mag
_Linn_
Geplaatst: 25-05-12 10:58
Ik vind het ook logisch ja dat die boos is. Maar ik ga ook met Marlous dr verhaal mee, dat je hem niet nu ook nog aan het lijntje moet houden. Hij is nu toch al boos, dus kan je het maar beter helemaal afmaken vind ik. Want voor jou is het zo te lezen al klaar.
Ik ga zo mee boodschappies doen en dan vanmiddag op tijd naar stal.
Pff wat een dagen gehad! Woensdag avond moesten we opbouwen voor Orun Examen, maar vlak daarvoor hooste het echt. Dus uiteindelijk op blote voeten opgebouwt.. iedereen had de haren heel statisch van de lading die in de lucht hing! Toen met zijn allen eten, was echt heel gezellig en toen bij vriendinnetje( woont boven het paardencentrrum( voor de nieuwe hier, meeste weten dat wel ) Nouja met alle voorbereidingen was het half 1 ofzo dat we een keer in bed lagen half 7 ging de wekker om paarden te voeren. Nou joh was toen al zenuwwappig voor examen niet normaal!!! ( moest ook als eerste). Zijn we rustig aan gaan douche enzo aankleden eten( kreeg niks weg: Vriendin zegt: of je eet hem nu zelf op of ik duw hem achterin je strot maar je zal eten). Ja en toen was het al gauw 10 uur. Les geven ging zooooooooooo goed!!!! Hele dag afwachten toen nog een soort toets met onderdelen paard, hoefijzer en harnachement aanwijzen. Ging ook goed. En toen nog meer afwachten. Ja en het verlossende woord was. GESLAAAGGGDDD!!! Dus vanaf gister ben ik gediplomeerd orun instructrice (klink stoer ) Toen alles opgeruimd en zijn we heerlijk aan het water gaan liggen, hadden wat te eten gehaald en wat rosebiertjes en hoppa chillen maar! Hadden maar weinig gegeten, dus toen we later op de avond gedoucht waren zijn we nog maar weer gaan eten, om half 11 nog bak kapsalon naar binnengewerkt Dat was mijn verhaal