Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Nouja met alle voorbereidingen was het half 1 ofzo dat we een keer in bed lagen half 7 ging de wekker om paarden te voeren. Nou joh was toen al zenuwwappig voor examen niet normaal!!! ( moest ook als eerste). Zijn we rustig aan gaan douche enzo aankleden eten( kreeg niks weg: Vriendin zegt: of je eet hem nu zelf op of ik duw hem achterin je strot maar je zal eten). Ja en toen was het al gauw 10 uur. Les geven ging zooooooooooo goed!!!! Hele dag afwachten toen nog een soort toets met onderdelen paard, hoefijzer en harnachement aanwijzen. Ging ook goed. En toen nog meer afwachten. Ja en het verlossende woord was. GESLAAAGGGDDD!!! Dus vanaf gister ben ik gediplomeerd orun instructrice (klink stoer
) Toen alles opgeruimd en zijn we heerlijk aan het water gaan liggen, hadden wat te eten gehaald en wat rosebiertjes en hoppa chillen maar! Hadden maar weinig gegeten, dus toen we later op de avond gedoucht waren zijn we nog maar weer gaan eten, om half 11 nog bak kapsalon naar binnengewerkt
Dat was mijn verhaal