Manege Bergemo praat

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:18

Doet me stiekem toch goed om te lezen, hoef ik me niet zo te schamen voor het feit dat Ascot en Maicka voor friezen door willen gaan Clown

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:29

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:17

...dat noemt men 'discussie' Clown

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 12:58

Precies, ik vind het eigelijk meer een duidelijk voorbeeld van hoe je juist geen discussie voert.

Iemand nog iets leuks gekregen vandaag? Ik heb van Bas en Maaike een kaartje en chocolaatjes gekregen. Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:52

Nou Roger en ik zouden uit eten gaan, maar ik ben gisteren naar de tandarts geweest en voel me nu hondsberoerd. Heb me ziekgemeld op mijn werk (voor het eerst sinds 4 jaar!) dus ook geen etentje

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 16:34

Huh? Wat heeft die tandarts dan allemaal met je gedaan?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:22

Twee gaatjes geboord. Tot zover niks aan de hand, maar toen moest hij een verstandskies trekken en dat ding wilde niet eruit. En maar duwen en trekken. Ik stond helemaal te wiebelen op mijn benen toen ik uit die stoel kwam. En gisteravond kreeg ik koorts. Heel fijn
En over twee weken moet de andere kant eruit. Heb er nu al zin in NOT

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:12

Ik heb een ziek paardje gekregen; Ascot heeft virus. Stond helemaal stijf! En had ook aardig koorts, 39.3. Dierenarst is langs geweest, en die heeft paardje getrakteerd op antibiotica. Verder is Ascot ineens een knuffelpaard; stond met zn hoofd op mn schouder te slapen!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 10:03

Wat voor een virus dan? Een virus kun je toch helemaal niet bestrijden met antibiotica?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 21:31

De dierenarts zal het wel weten, toch? Geef hem ook massage en reiki, is ie in ieder geval erg blij mee. Vooral gister, hij ging gewoon in zn hoekje staan slapen! Wat voor virus het is wist de dierenarts niet, we waren er erg vroeg bij (gelukkig, Maicka moest half dood gaan om te horen dat ze een virus op dr darmen had)
Ben daar straks even met hem aan de hand gaan wandelen. Meneer heft dan wel nog koorts; dat vond ie toch errug leuk! Liep maar met zn neus tegen mn schouder te tikken en draafde telkens uit zich zelf aan. Scheelt weer een hele hoop! Haha! KLein bijkomstigheidje; Ascot is géén knuffelpaardje meer Cool

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:11

Hiep hoera, heb eindelijk internet in mn eigen huisje! Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:13

grrrr poedersuiker!
ik heb bijna een uur op de bus naar Bullie zitten wachten en er kwam er geeneen! kan ook nergens iets vinden over vertraging ofzo..

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 12:51

kijk eens onder feesdagen? Mischien omdat in sommige plaatsen vandaag al carnaval gevierd wordt?
Emy, wat hebben jullie gister op de manege gedaan? (ja, had zware afkickverschijnselen. Verjaardag vieren op de vrijdag zou verboden moeten worden!)

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 17:18

ja, daar had ik van de week al naar gekeken... de bus zou vandaag gewoon volgens de zaterdagdienstregeling rijden, morgen, maandag en dinsdag volgens de zondagdienstregeling.. :s
wellicht was er vandaag al ergens optocht ofzo? geen idee waar het anders aan gelegen kan hebben

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:00

Lijkt me toch zeer sterk. Volgens mij is dat nergens op de route. Ik vind het nog steeds vaag.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:25

ja ik vind het ook vreemd, op de site van lijn83 http://www.lijn83.nl staat dat ze hoogstens vertraging hebben door het carnaval.. niet dat ze niet rijden. Een uur en 10 minuten wachten zonder dat er een bus komt is niet echt normaal lijkt me zo..

maargoed, ik hoop dat er maandag wel wat rijd, fietsen van hieraf is een beetje ver..

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 22:25

@ Juut: gewoon les gehad van Hans. Ik had Beborah maar eens uit de stal gehaald, maar toch niet zo'n goed idee; ik vond het eng! Maar ze is wel super lief en ze zit heel lekker.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:23

Niet veel gemist dus, scheelt weer Haha! Tja, bij Beborah zal je voor een deel moeten vertrouwen op het paard, je hebt bij haar nooit 100% controle. Kan me voorstellen dat dat niet zo prettig rijdt. (al vindt ik haar zelf stiekem geweldig Tong uitsteken )

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:10

Ze is ook geweldig, maar dan wel alleen als ik een zeer zekere periode heb. Tong uitsteken

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:39

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 13:09

Schattig! Boellie kijkt ook zo lief! *LOL*

Ik ben daarnet naar de dierenarts geweest met Feronia. Ze had namelijk haar oog zowat dicht zitten met allemaal troep en het oog had een geel/grijze waas met een rode rand. Het leek een beetje alsof ze blind was. Maar dat is ze gelukkig niet, het bleek een wondje te zijn net tussen haar oog en ooglid in en nu mag ik vier keer op een dag een week lang een zalfje in haar oog doen. Gaat ze me vast heel dankbaar voor zijn. Tong uitsteken De dierenarts wist ook nog dat ik met Wodan langs was geweest en vroeg ook hoe het met Wodan ging. Leuk toch?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:49

Die dierenarts heeft een goedgeheugen! Ja, denk dat Feronia de behandelng erg leuk vindt...maar niet heus Cool Verder alles goed met de beestjes? hoe bevalt het je veestapppel weer kompleet te hebben?
Ascot is weer bijna beter; rukt hooi al weer zowat uit je handen, begint weer tre piepen tijdens een buitenritje om vervolgens renpaardje te willen spelen. Het is dus weer gedaan met de rust

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:33

Haha! Maar toch fijn dat hij weer bijna beter is.

De veestapel is sinds gisteren weer compleet, alleen ben ik nu zelf in Brabant. Knipoog

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:51

Is er iemand die een konijntje op wil vangen. Nu bij mijn ouders alles ondersteboven staat is er eigenlijk geen plek meer voor Flappie (ja ik heb het niet verzonnen) Flappie is een echt buitenkonijn, maar kan helaas niet bij andere konijnen. Zo is ie ook bij ons gekomen omdat hij met zijn maatje ging vechten (weet trouwens niet of het een mannetje of een vrouwtje is) Wij hebben zelf geen gras in onze tuin dus helaas kunnen Roger en ik hem niet nemen (anders deden we het hoor Schijnheilig ) Dus iemand van jullie die dit beestje op wil vangen. Het gaat mijn moeder best wel aan het hart dus ze vroeg of ik iemand wist. Heb Marieke al gevraagd maar die heeft nogal veel katten in de buurt en ze is bang dat ze Flappie wat doen. Bij mijn ouders zitten ook wel katten maar die kijken alleen maar naar Flappie (die zelf overigens helemaal niet bang is) Flappie's hok krijgt degene die hem wil er gratis bij.
Judith niet iets voor jou? Moest nl. ook nog aan jou denken.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:49

Sorry, maar ik heb ook geen gras...