Wat ik weet is dat het echt bijna rond is, er is voor elke week nog ongeveer plek voor één leiding en ik denk dat die eerst worden opgevuld met meiden als Fee en Marlous.
Nouja mailen kan altijd, ik ga ervan uit van niet en anders is het alleen maar leuk! En waarom kijken jullie opeens in mijn profiel??? Ik weet dat de foto's het niet meer doen, maar had nog geen zin om het allemaal opnieuw te uploaden.
ik verveel me ook zo even weer paardrijden met mijn mamsie:D word weer leuk:P vanmiddag pony willen doorrijden is ie kreupel:'( niet leuk maar jah. heb er nog 10 voor me staan:P uitslag ben benieuwd naar de uitslag:D:D:D:D
Dat duurt dus nog wel even maar mij zal je daar waarschijnlijk niet meer treffen. Al die koude kindjes en dan die stomme nachtrit... toen had ik er wel even goed de pest in.
ik hoor zondag mijn week/weken, want ik hoor dan pas of ik word aangenomen bij zomerbaantje, ik hoop het zooo! en dan hoor ik ook hoe lang etc.. zaterdag gesprekje en zondag dan dus de uitslag. en als ik die weet moest ik José bellen, dan hoor ik het en Marlous wist het ook nog niet precies volgens mij ivm zomerbaan. dus ben benieuwd. heb wel echt weer zin in een weekje fjordenpaaaard! in maart gaan wij ook weer paarden huren en misschien in de voorjaarsvakantie!
Hoezo is dat niet leuk dan? Ja oke, je stapt alleen maar, maar het lijkt me wel een x cool in het pikkedonker (al heb ik er al een x gereden toen het echt creepy donker was, toen was het zoooooo slecht weer, keiharde regen, onweer en super donker! Bah was egt spannend.)